NABÓR NA STANOWISKO
urzędnicze
W STAROSTWIE POWIATOWYM W GRAJEWIE
ul. STRAŻACKA 6B, 19-200 GRAJEWO
Starosta Grajewski
ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na stanowisko urzędnicze:
Podinspektor w Starostwie Powiatowym w Grajewie
Nazwa i adres jednostki: Starostwo Powiatowe w Grajewie, ul. Strażacka 6B, 19-200 Grajewo.
Określenie stanowiska:
Podinspektor -1 etat – pełny wymiar czasu pracy.
Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem urzędniczym:
posiadanie obywatelstwa polskiego, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2016 r., poz. 902 ze zm.),
posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
brak skazania za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
wykształcenie wyższe – preferowane o kierunku lub specjalności: administracja, dziennikarstwo, filologia polska, komunikacja społeczna, polityka społeczna,
posiadanie nieposzlakowanej opinii,
staż pracy: 3 lata
stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym.
Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem urzędniczym:
znajomość przepisów: ustawy kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o dostępie do informacji publicznej, znajomość rozporządzenia w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitego rzeczowego wykazu akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, ustawy prawo zamówień publicznych, znajomość prawa prasowego, znajomość prawa autorskiego,
umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych oraz znajomość oprogramowania WORD i EXEL,
umiejętność redagowania oraz korekty tekstów i komunikatów medialnych
mile widziane doświadczenie pracy w administracji,
umiejętność pracy zespołowej, sumienność, rzetelność, komunikatywność, łatwość w wypowiadaniu się i pisaniu tekstów,
Główne zadania na stanowisku pracy:
prowadzenie obsługi kancelaryjno – biurowej i merytorycznej posiedzeń Zarządu, Rady Powiatu oraz Komisji Stałych Rady Powiatu,
przyjmowanie materiałów na posiedzenia Rady, Komisji i Zarządu Powiatu,
sporządzanie protokołów z posiedzeń Zarządu Powiatu, Rady Powiatu oraz Komisji Stałych Rady Powiatu,
prowadzenie rejestru uchwał Rady i Zarządu Powiatu oraz wniosków i opinii Komisji oraz interpelacji radnych,
prowadzenie rejestru upoważnień i pełnomocnictw udzielnych przez Zarząd Powiatu,
terminowe przekazywanie do publikacji uchwał, obwieszczeń i sprawozdań,
opracowywanie projektów planów pracy Zarządu, Rady Powiatu oraz Komisji Stałych Rady Powiatu Komisji,
przygotowywanie na Sesje Rady Powiatu informacji o działalności Zarządu i Komisji,
realizacja zadań związanych ze składanymi przez radnych oświadczeniami majątkowymi,
obsługa spotkań radnych z wyborcami,
opracowywanie projektów odpowiedzi na interpelacje oraz wnioski radnych i komisji, mieszczących się w zakresie działania wydziału,
umieszczanie informacji na stronie internetowej oraz administrowanie stroną na portalu społecznościowym Facebook,
wysyłanie serwisu informacyjnego na strony internetowe instytucji współpracujących z Powiatem,
przygotowywanie informacji i materiałów promujących pracę Starosty i Zarządu oraz powiatowych jednostek organizacyjnych,
obsługa spotkań organizowanych w Starostwie,
bieżące kontakty z dziennikarzami,
monitoring i analiza artykułów prasowych, audycji radiowych i telewizyjnych oraz ich archiwizowanie,
współpraca z powiatowymi jednostkami organizacyjnymi powiatowymi w zakresie promocji ich działań w mediach,
koordynacja działań informacyjnych realizowanych przez pozostałe komórki organizacyjne i powiatowe jednostki organizacyjne,
współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi oraz powiatowymi jednostkami organizacyjnymi w zakresie przepływu informacji medialnej,
uczestnictwo w spotkaniach Starosty i Członków Zarządu z dziennikarzami,
współpraca z administratorami innych stron www w zakresie umieszczania informacji o Powiecie oraz ich aktualizacja,
przekazywanie zawartości merytorycznej do opracowań i publikacji w mediach elektronicznych,
sporządzanie i publikowanie w mediach życzeń, kondolencji i nekrologów podpisywanych przez Starostę i Przewodniczącego.
6. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
Praca biurowa w pełnym wymiarze czasu pracy, w siedzibie Starostwa Powiatowego w Grajewie ul. Strażacka 6B. Praca przy komputerze i obsłudze urządzeń biurowych. Współpraca z pracownikami Starostwa Powiatowego w Grajewie.
Na stanowisku pracy brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym. Budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Grajewie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był wyższy niż 6%.
Zainteresowane osoby składają następujące dokumenty:
list motywacyjny,
kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, staż pracy zawodowej i dodatkowe umiejętności poświadczone przez kandydata na każdej stronie "za zgodność z oryginałem"- miejscowość, data
i czytelny podpis,
podpisane czytelnie przez kandydata i złożone w formie odrębnych dokumentów pisemne oświadczenia:
o posiadaniu obywatelstwa polskiego, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2016 r., poz. 902 ze zm.),
o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
o braku skazania za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r., poz.922),
o braku przeciwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku: Podinspektor w Starostwie Powiatowym w Grajewie.
Dokumenty w zaklejonych kopertach z napisem "Nabór na stanowisko Podinspektor w Starostwie Powiatowym w Grajewie" z podaniem imienia i nazwiska oraz adresu i nr telefonu kandydata należy składać w Sekretariacie Starostwa Powiatowego w Grajewie, ul. Strażacka 6B pokój nr 18, I piętro w terminie do 13 listopada 2017 r. do godz. 15:30.
Oferty, które wpłyną do Starostwa Powiatowego w Grajewie po wyżej określonym terminie lub złożone zostaną w innej formie lub też nie będą spełniać wymogów formalnych, nie będą rozpatrywane, a osoby, których oferty zostaną odrzucone, nie będą powiadamiane.
Nadesłane oferty nie podlegają zwrotowi.
Kandydaci, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomieni telefonicznie bądź odrębnym pismem o terminie przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Grajewie, a także na tablicy informacyjnej w Starostwie Powiatowym w Grajewie, ul. Strażacka 6B, 19-200 Grajewo.
Grajewo, 31 października 2017 r.
piątek, 10 marca 2023
środa, 8 marca 2023
Komentarze (0)