UWAGA

środa, 17 sierpnia 2022

Kultura i rozrywka

  • 46 komentarzy
  • 14356 wyświetleń

Dni Grajewa 2007

 30 czerwca – 1 lipca

W ramach uroczystości przewiduje się między innymi:

- obchody święta pułkowego 9. Pułku Strzelców Konnych z inscenizacją bitwy kampanii wrześniowej.

- jubileuszowy, 5. Przegląd Kapel Podwórkowych

- występ gwiazdy wieczoru – zespołu Sumptuastic
  ( 15% głosów w sondzie e-Grajewo.pl
)

www.MDK.e-Grajewo.pl 

wtorek, 16 sierpnia 2022

Kino wakacyjnym z GCK za 8 zł

Komentarze (46)

O boze sumbtuastic jeszcze czego juz ja wole jakies dicso polo np boys, lub zenek z akcentu . hehe

To chyba powinien być ten zespół który wygrał,a nie który wy tam chcecie ten będzie grał;/

o matko co roku to sama

boskooo normalnie kocham was ha:P:P bede napewno pozdrowionka dla Mojego Skarba ha

jak to przeciez mial byc ten zespol co wygra a tu psikus i tak zdanie ludzi miasta sie nie liczy

Dajcie spokuj z tymi kapelami juz wolę disco polo. Z roku na rok staję sie to coraz bardziej nudne.

:/ ale zrycie

Dlaczego wystąpi Samplastik skoro Kobranocka uzyskała najwięcej głosów?

własnie 15 % głosów nie za mało przykre wyjdą bedą spiewac do podkładów lipa i tyl;e zamiast dać jakis konkretny zespoł na zywo z instrumentami to będąpitulic zeby to spierwac chociarz umieli a tak wszystko pojdzie z playbacku sie tylko napic i nic wiecej

super ! wreszcie coś fajnego

ten zespół to żart?

oojejeeaaa niech wystąpi paka z grajewa heheh :) sialala TYLKO WE LWOWIE heheh a ten zespół to żart?? ja CHCĘ O.S.T.R.Ego

O zgrozo! Ale kwasidło... :/

ja co roku, czyli nie warto wychodzić z domu! lepiej pojechać do Moniek, Augustowa albo Ełku

SUPER !!! to jest to,są coraz lepsi

DLACZEGO NIE ZAPROSILIśCIE KOMBI?

a co to za grajkowie? wydawała mi się, że nie jestem do tyłu muzycznie... ale tego chłopca z dwiema niuniami nie znam...
mają jakis znany przebój?

o ludzie tylko nie oni!!!!!!!!!!!

SUMPTUASTIC to zaaal juz gorzej wybrac nie mogli =/

ej wladze grajewa otrzasnijcie sie czy ta muza wam sie naprawde podoba.... .... to ja juz wole pake z wiktorowki bo to jest nasza na naszej krwi wychowana... pozdrawiam nasza kochajaca wladze ktora chce nam umilic chwile:)

Można się było spodziewać...Zapewne wybór tego zespołu nie był uzasadniony popularnością w sondzie na e-grajewo czy też kwestią gustu naszych władz..jedynie funduszami-a tych nie ma pewnie zbyt wiele. Mimo wszystko, aby część mieszkańców mogła choć trochę się zabawić, powinniście (organizatorzy) jakoś zmienić, urozmaicić plan Dni Grajewa..żeby nie powtarzały sie nudne schematy z lat ubiegłych..gdzie cały dzień była pustka a wyłącznie "na Gwiazdę" robił sie tłum (pomijając tych, którzy przychodzą by zaszaleć pod parasolami)...

Koncert zespołu Sumptuastic to prawdziew show!!! Koncertowali u boku takich gwiazd jak: Smoky, Scooter, Kate Ryan, Stachursky, Perfect, O.N.A, Ira, Ewelina Flinta, Elektryczne Gitary, Mandaryna, Virgin czy Ich Troje.
Zespół ma na koncie ponad 300 koncertów w kraju i za granicą (min.Niemcy, Czechy), oraz koncerty w Stanach Zjednoczonych dla Polonii !!!
Doskonale odnajdują się na dużych scenach plenerowych, jak i małych koncertach klubowych. Głównymi atutem zespołu jest wspaniały kontakt z publicznością a sam koncert, niezapomnianym przeżyciem, które nie sposób opisać!!!


Widzieliście ranking? Wygrała Kobranocka. Ale prawdopodobnie tak zażyczyło sobie Radio Białystok, które poprowadzi tegoroczne Dni Grajewa.

Nie ważne jaka to jest gwiazda, ważne czy podoba się mieszkańcom in czy ją akceptują. A jak widać 98.7% nie jest z niej zadowolony.

i super że będzie Sumptuastic !! :)

Gorzj wybrać chyba sie nie dało. Juz ja wole DISCO POLO niż coś takiego. Oni mają plastikowe głosy sama nazwa o tym mówi

Dobra dobra, wszyscy tak zawsze gadają, że gorzej być nie mgło. Jak co do czego dojdzie to i tak 3/4 mieszkańców Grajewa pójdzie do Hadesu jakby nigdy nic i będzie bawiło się do upadłego. Cieszcie się tym co jest. Równie dobrze nikt mógłby nie przyjeżdżać i taki byłby tego wszystkiego finał.

Jezuuu...znowu ten przegląd kapel...to jest nudne;/;/..mogli byscie się wkońcu postarać o coś naprawde sensownego..;/

oo bez sensu..a Kobranocka miała 21 %

ja sie ciesze ze bedzie ten zespół napewno bedziemy dobrze sie bawic:D:D:D:D:D:D:D

oni są zajebisci! byli w Mońkach w lipcu i było wypas!! zarabiscie ze tu będą..zobaczycie jak przyjdziecie napewno nie bedziecie załowac!

SUMPTUASTIC super :P jak komos sie nie podoba to moze nie isc :P ja tam pojde bede sie swietnie bawic ludzie cieszcie sie ze wogole ktos przyjezdza :P

W takim razie po co było to głosowanie!!! Dlaczego nie zagra Kobranocka!!! Coś tu jest nie tak!!!

super,ze sumptuastic!!!!!!!!!!!!!!!!na poziomie cos!!

no byscie mogli chociaż jakąś rockową kapele zaprosić żeby grali z życiem :D

a uwazam ze najlepiej grajewo bawi sie przy DISCO W POLU, wiec dajcie kilka zespolow disco polo i napewno wszyscy sie uciesza

moze bt tak pan molcznowski marek prezes tkkf-u w grajewie cos zorganizowal w dni grajewa .. z tego co wiem to tkkf stoi pusty a dzieci niedlugo w blku nr 1 na os.poludnie beda swiezutkie sciany 9niedawno pomalowane grafity robic, smlw tylko co miesiac pieniadze za czynsz bieze i wybory robi i tak wiadomo, ze to te same osoby wchodza do zarzadu, czas cos zrobic dla mieszkancow osiedli centrum i poludnia tak naprawde oprocz wioski tzw. indiansjkiej dzieci i mlodziez nie maja , gdzie isc no to pala papierosy a i cos mocniejszego napewno sie trafia ...

jestescie bez sensu, paka z wiktorowej wam nie pasuje ale Sumptuastic tez nie, zdecydujcie sie lepiej co chcecie a nie wybrzydzaćie d

fajny zespuł w tamtym roku w monkach byłem natym ale i kilka zespołów disco polo było ... było zajebiscie wsyscy sie bawili
wkoncu cos normalnego na nie rock

Nie mam nic do tego zespołu, ale niech mi ktoś tylko poda tytuł ich jakiejś szybkiej piosenki..:| nie ma?-właśnie.. i przy czy my mamy się bawić?.. każdy przyjdzie, postoi, posłucha dołującej muzy.. i pujdzie zniesmaczony do domu.. tak, taka jest prawda.. organizatorzy dali d**y i tyle.. ja osobiście się na to nie pisze, zostaje w domu.. ;/

Ja powiem tylko tyle :jak wam się nie podoba to nie przychodzcie ,a jak ktoś chce to niech się dobrze bawi z superowym zespołem.

no to nie przyjezdzam na Dni G w tym roku - nic soba nie prezentuje sumptuastic, jedne pseudohit i tyle.. reszta slaba... bleee
a w sondzie wygral inny zespol i to duzo lepszy majacy kilkansacie hitow w swoim dorobku!!

ee .. no tam sumptuastic ujdzie ale ta muza przytłacza bo taka wolna .to maja byc dni grajewa - imprezka a nie jakiś koncert życzeń .. mogli juz lepiej jakies DP zaprosic przynajmniej wszysacy by się bawili .. a tam bez komentarza

a kiedy bedzie gral ten zespol wiecie ? i o ktorej ???

Dodaj zdjęcie do komentarza (JPG, max 6MB):
Informacja dla komentujących
Redakcja portalu nie ponosi odpowiedzialności za treści publikowane w komentarzach. Zastrzegamy mozliwość opóźnienia publikacji komentarza lub jego całkowitego usunięcia.