III liga piłki siatkowej

aktualizacja: 2007-12-16 22:49:21     nr wiadomości: 5943     przeczytano: 10476     Ilość komentarzy komentarze: 10

Niedziela, 16.12.2007r., hala MOSiR w Grajewie

MLEKPOL MOSiR Grajewo - Mikolo Sokółka 3:1
I set 25 : 23
II set 25 : 20
III set 21 : 25
IV set 25 : 23

Sokółka : trener i kapitan - Krzysztof Zaniewski
Grajewo : Marek Adamkiewicz - trener, Bogdan Wszeborowski - kapitan

Sędziowie spotkania :
Marek Duchnowski, Ewa Hanc, Marek Hanc


Czytelnikom e-Grajewo „Mlekpol” ufundował nagrody.
Koszulkę i kubek odebrała dziś Magdalena Kosińska  (l.16),  piłkę siatkową -  Tadeusz Małachwiej  (l.46)
Wystarczyło wysłać hasło „MILKO” na adres [email protected] . pl

Galeria zdjęć

e-Grajewo.pl

fajnie bylo u Was grac,ale niestety to byloby na tyle... wtajemniczeni wiedza dlaczego... widze,ze miedzy kibicami w Olsztynie i Grajewie nie ma zadnej roznicy - przychodza tylko po to,by oceniac jak kto gra,a nie kibicowac:/ jak ktos uwaza,ze jeden czy drugi jest slaby to niech sam wyjdzie na boisko i pokaze co potrafi
Napisał: byly juz zawodnik dodano: 2007-12-14 13:51:11

heh do byly zawodnika ja z wielka przyjemnoscia bym zagral :P i mysle ze nie tylko ja bo sa ludzie ktorzy graja na takim samym poziomie jak zawodnicy a czasami nawet lepszym i to ze oceniaja czyjas gre to nic zlego bo jesli znaja sie na siatkowce to moga wyrazac wlase zdanie ;) pozdrawiam
Napisał: Game_Over dodano: 2007-12-14 15:37:47

po slabym meczu z suwalkami z sokolka pewnie tez nic nie pokaza....
Napisał: obserwator dodano: 2007-12-15 01:28:13

to jak sa tacy co przychodza po to,zeby oceniac i potem na forum miliard komentarzy pisac,ze ten czy tamten gra tak czy inaczej,to niech lepiej sobie ide gdzie indziej albo nie wychodza z domu,bo zawodnikom potrzebne jest wsparcie kibicow pojezdzilem troche po Polsce i wiem,ze prawdziwych kibicow procz Jastrzebia ma tylko Olimpia Sulecin!!
Napisał: byly juz zawodnik dodano: 2007-12-15 13:44:45

przecież nie musisz przychodzić na ten mecz -włacz telewizor
Napisał: Andrzej dodano: 2007-12-15 15:30:08

Ja bardzo chciał bym podziekowac kibicom bo robia na mnie w grajewie duze wrażenie a że gadaja ze ktos tam gra i tak i tak to jest norma kibic ma do tego prawo i tyle najwazniejsze zeby jak najwiencej ludzi przychodziło na mecze i nas wspierało :)
Napisał: Nowy zawodnik od tego sezonu w MLEKPOLU :D dodano: 2007-12-15 23:18:54

prosz e nie podszywać się pod mój nick - obserwator
Napisał: obserwator dodano: 2007-12-16 19:56:26

udalo sie wygrac, ale badzmy szczerzy mecz slaby w wykonaniu mlekpolu.
Napisał: obserwator dodano: 2007-12-16 20:33:15

gratulacje! pozdrowienia z Olsztyna
Napisał: Pawel Kopaczel dodano: 2007-12-17 11:41:24

dawajcie grac więcej młodym heh w meczu wszedł raz Wojtek na jakieś 10 min i 2 razy dotknął piłki i nawet do ataku nie doszedł heh reszta cały mecz na ławce...
Napisał: Game_Over dodano: 2007-12-18 20:54:09

Dodaj komentarz

Treść:


Informacja dla komentujących
Redakcja portalu nie ponosi odpowiedzialności za treści publikowane w komentarzach. Zastrzegamy możliwość opóźnienia publikacji komentarza lub jego całkowitego usunięcia.