niedziela, 26 maja 2024

Wiadomości

ŁACIATE dobrze chronione

"Mleko ŁACIATE dobrze chronione przed słońcem" – druga emisja nowej kampanii Mleka ŁACIATE


Łaciate ponownie przypomina, jak ochronić mleko przed światłem, by zachowało pełnię właściwości odżywczych. Rusza druga w tym roku kampania Spółdzielni Mleczarskiej „MLEKPOL” dla marki Łaciate. Działania komunikacyjne rozpoczęły się 16.09.2013 i będą realizowane w telewizji i Internecie.

Podobnie jak uprzednio, kreacja wykorzystuje wizerunek dobrze znanej odbiorcom krowy Łaciatej w niecodziennej dla krów sytuacji. Osłaniająca wymiona słomkowym kapeluszem przed wpływem promieni słonecznych, jednoznacznie nasuwa porównanie do kartonowego opakowania mleka ŁACIATE, które dłużej chroni wartości odżywcze mleka. Sielankowa sceneria reklamy doskonale wpisuje się w oryginalny w formie przekaz.

Działania komunikacyjne przewidziano na okres od 16 września do 20 października 2013 roku. Spot reklamowy wyemitują stacje telewizyjne o zasięgu ogólnopolskim m.in. TVP, TVN i Polsat jak i stacje regionalne. Równolegle z kampanią TV, prowadzona będzie Kampania Internetowa VOD, która trwać będzie aż do 27.10.2013 i odbywać się będzie na prestiżowych platformach video: TVN player, Onet, Ipla, At Media Online, Adplayer, WP, Youtube.

Łaciate to najbardziej znana i popularna marka produktów mleczarskich w Polsce. Była to pierwsza polska marka spożywcza reklamowana w mediach, na rynku funkcjonuje już 18 lat. Słynie z unikalnej i bazującej na humorze komunikacji marketingowej. Wizerunek Łaciatego jest doceniany na całym świecie – w ubiegłym roku marka otrzymała tytuł Superbrands 2012. Właścicielem marki Łaciate jest SM MLEKPOL z Grajewa.
 PR FIRST COMMUNICATIONS





Komentarze (0)

Dodaj zdjęcie do komentarza (JPG, max 6MB):
Informacja dla komentujących
Redakcja portalu nie ponosi odpowiedzialności za treści publikowane w komentarzach. Zastrzegamy mozliwość opóźnienia publikacji komentarza lub jego całkowitego usunięcia.