niedziela, 26 czerwca 2022

Kultura i rozrywka

  • 23 komentarzy
  • 16367 wyświetleń

DNI GRAJEWA 2009

27 czerwca (sobota)

OBCHODY JUBILEUSZU
1000-lecia Męczeńskiej Śmierci
Św. Brunona B.M. z Kwerfurtu
Patrona Diecezji Łomżyńskiej
(z udziałem Ks. Biskupa S. Stefanka)

Kościół Matki Boskiej Nieustającej Pomocy w Grajewie
10.00 - Nabożeństwo Ewangelizacyjne
- Msza Święta
- Agapa
-występ kapeli  podwórkowej „Paka z Grajewa”

VII OGÓLNOPOLSKI PRZEGLĄD KAPEL PODWÓRKOWYCH
GRAJEWO 2009


Scena  plenerowa  przy klubie „HADES”
16.00 - część konkursow Ogólnopolskiego Przeglądu Kapel Podwórkowych


28 czerwca (niedziela)

OBCHODY
XX-LECIA ERYGOWANIA PARAFII
p.w. Matki Boskiej Nieustającej Pomocy w Grajewie


Kościół Matki Boskiej Nieustającej Pomocy w Grajewie
11.30 – uroczysta msza święta
- projekcja filmu "Kronika budowy kościoła”
- wystawa zdjęć pt. "20 lat w służbie Bogu i ludziom”


STUDIO LATO
RADIA BIAŁYSTOK 2009
VII OGÓLNOPOLSKI PRZEGLĄD KAPEL PODWÓRKOWYCH
GRAJEWO 2009


10.00 - występy kapel na terenie miasta
Scena  plenerowa  przy klubie  „Hades”:
14.00 - występ kapeli
14.30 - wręczenie nagród Ogólnopolskiego Przeglądu Kapel Podwórkowych
15.00 - koncert laureatów Ogólnopolskiego Przeglądu Kapel Podwórkowych
18.00 - koncert zespołu SWEET REGGAE
19.30 - koncert zespołu TERRY MAN BAND
21.00 - koncert Gwiazdy Wieczoru: zespółu „T-LOVE”
22.30 - zakończenie

wiecej na www.grajewo.pl

piątek, 24 czerwca 2022

Wieści z Wojewodzina

czwartek, 23 czerwca 2022

Wakacje z Biebrzańskim Parkiem Narodowym

Komentarze (23)

co dla najmłodszych pociech ?

Będzie turniej w plażówkę ??

Ale n uda jak zwykle

super nie ma co wow

a wie ktos moze co to za zespol "TERRY MAN BAND"? czy to moze nie jest rock? ;)

Niewątpliwym szlagierem tegorocznych ,,Dni Grajewa" są uroczystości kościelne. Czyżby komitet organizacyjny przeniósł się już na plebanię?

A dla najmlodszych PAKA

T. love jest świetny , szkoda tylko, ze tak krótko ;/ Akurat sie sciemni i do domu .. żenada

Terry Man Band -to ciemnoskóry wokalista połączenie bluesa jazzu irocka i ciekawe klimaty na scenie.

jak zwykle to samo dajcie coś nowego no i koniec imprezy 22.30 toście się popisali!!!!!

W niedzielę odbędzie się turniej siatkówki plażowej,na plakatach jest informacja ,a na stronie nie ma -proszę sprostować

Od kilku lat Dni Grajewa wyglądaja tak samo - o zgrozo. Żadne atrakcje. A te kapele podwórkowe to prawdziwy koszmar. Czy to sie kiedys zmieni?

DNI GRAJEWA MOZE SIE I NIE ZMIENIAJA ZA BARDZO ALE JEŻELI COŚ JEST STAŁE I STAJE SIE TRADYCJĄ, JAK ŚWIĘTO 9 PSK CZY PRZEGLĄD KAPEL, TO JEST ZŁE...? NIE JESTEM ZWOLENNIKIEM KAPEL PODWÓRKOWYCH, ALE SĄ LUDZIE KTÓRYM TEN RODZAJ MUZYKI PASUJE. JEŻELI CHODZI O GWIAZDE WIECZORU....T-LOVE TO DOBRY KLASOWY ZESPÓL ALE JAK WIDZE ETATOWI NARZEKACZE I TAK MARUDZĄ ...MYSLĘ, ŻE KTO BY NIE WYSTĘPOWAŁ TO GRONO NABURMUSZONYCH BĘDZIE DALEJ TAKIE SAMO....JAK SIE CZŁOWIEK CHCE LUBI I UMIE BAWIC TO PRZY KAZDEJ MOŻLIWEJ MUZYCE MOŻE SIE ROZERWAC ....A JEŻELI KTOŚ JEZT Z NATURY "ZAWIEDZONO ZNUDZONY" TO I STADO MAŁP NA SAMOLOCIE NIE POMOZE. WIĘKSZOŚC ZAWIEDZIONYCH POD NIEBIOSA WYCHWALA IMPREZY W EŁKU...TO NIESPEŁNA 20 KM WIEC NIE MA PROBLEMU MOZECIE JECHAC......A JA I TAK ZA NAJLEPSZĄ IMPREZKE W OKOLICY UWAŻAM GIŻYCKIE SZANTY :).

a karuzela biedzie

I tak bedzie padał deszcz hehe

ale bajera jak zwykle to samo zal to juz w 100% lepiej do Mikołajek na rad samochodowy jechac chociasz bedzie naco popatrzec a nie kapele podwurkope

impreza z okazji Dni grajwa konczy sie o 22.30 śmiesz zal.pl spójrzmy na taki Ełk.. koncety odbywaja sie nawet w tygodniu... np. 23(wtorek) jest Rodowiczka.. i impreza na bank skonczy sie ok 24..:D 1 czerwca byłoo boney M. (poniedzialek) impreza skonczyla sie o 00.30:) i ludzie byli do konca;)

Żeby chciał padać deszcz, to może te okrzyki skończyły by się szybciej?

Polecam koncert terry mana, to co ten koleś wyprawia na scenie to niesamowite!

ludzie i tak nie ma imprez w tym grajewie to sie cieszmy tym co jest a nie tylko narzekania!!!!!1

w szczuczynie festyny do 2-3 nie to co u nas 22.30

ale to przeciez grajewo :/

Ej ktoś wie na jakim dystansie będzie bieg dla dzieci i młodziezy oprocz tego godzinnego?? Plis powedzcie

oczywiscie jak zwykle kapele to juz tradycja nie ma co
lubia ludzi zanudzac
t-love jest ok ale czemu tak wczesnie sie konczy
to jest smiechu warte
a zresztu juz nic wiecej nie pisze bo to i tak nic nie zmieni a ja tylko sie wkurze

Dodaj zdjęcie do komentarza (JPG, max 6MB):
Informacja dla komentujących
Redakcja portalu nie ponosi odpowiedzialności za treści publikowane w komentarzach. Zastrzegamy mozliwość opóźnienia publikacji komentarza lub jego całkowitego usunięcia.