niedziela, 5 grudnia 2021

Wiadomości

  • 27 komentarzy
  • 11132 wyświetleń

Zbieraj zużyte baterie

Urząd Miasta Grajewo informuje, że rozdanie nagród uczniom, którzy w konkursie " ZBIERAMY ZUŻYTE BATERIE " zebrali do 1500 punktów, odbędzie się w poszczególnych szkołach, w następujących terminach :
- Szkoła Podstawowa Nr 2 - 19.06.2006 r.                              (poniedziałek) godz. 9.00
- Publiczne Gimnazjum Nr 2 - 19.06.2006 r.                           (poniedziałek) godz. 13.00
- Szkoła Podstawowa Nr 4 - 20.06.2006 r.                              (wtorek) godz. 9.00
- Publiczne Gimnazjum Nr 3 - 20.06.2006 r.                           (wtorek) godz. 13.00
- Zespół Szkół Miejskich Nr 1 - 21.06.2006 r.                           (środa) godz. 9.00


      Uczestników konkursu, którzy zgromadzili powyżej 1500 punktów, zapraszamy po odbiór nagród w dniu 22 czerwca 2006r.( czwartek ) na godz. 11.00 do sali konferencyjnej( sala nr 29 )Urzędu Miasta Grajewo.


KONTAKT:


GK @um grajewo.pl, tel. 086 273 87 67

niedziela, 5 grudnia 2021

Kondolencje P. Eugeniuszowi Formejster

niedziela, 5 grudnia 2021

Nowe władze grajewskiej Platformy

Komentarze (27)

Pytam się po raz drugi! Dlaczego zostałem pominięty przy nominacjach do nagród skoro uzbierałem około 20 kg baterii łazienkowych!? Skandal!

a niektóre dzieci się bardzo cieszyły że uzbierały tyle baterii,że w nagrode dostaną piłki albo coś innego w zależności od tego ile uzbierały

ta ta ja uzbieralem ponad 1700 ponktow i dostane tylko jedno nagrode !!!!!!!! Burmistz to powinien troche pomyslec zanim organizuje konkurs d****

jakie z was dziady ja uzbierałam 850 punktów i nic??i po co ja marnowałam kase aby odkupic bateria jak moze nic nie dostane. Nie spodziewałam sie twgo po was takich rzeczy sie nie robi;/;/

ej kurde gdzie jest moja gala do gry....ja chce juz se pograc

ej przecież nauczycielki mówiły żeby nie zbierać więcej niż 400 bo tyle jest na radio i bez sensu wiecej zbierac a teraz to co ludzie po 10.000 punktow maja i pewnie podostaja se aparaty cyfrowe a ci z 500 smycz do kluczy albo piłkę? beznadź WAŁY!!!!!!!!!!!

jaka lipa nagrody otrymują tylko osoby mające powyżej 500 punktów:(

a co macie za te baterie?

kiedyy wrescie bądą te nagrody!!!!!!!!!????????:(:((

eee.. to bedzie tylko od 500 pktow =/ jak ta to ja zabieram baterie bede ich prosił po to zbieralem te baterie zeby miec nagrode nie ma nic za darmo...

eee.. to bedzie tylko od 500 pktow =/ jak ta to ja zabieram baterie bede ich prosił po to zbieralem te baterie zeby miec nagrode nie ma nic za darmo...

ja to nie bede czekac mialo byc 2 czerwca a ja sie juz na 2 czerwiec przygotowalam oni to nie wiem kiedy rozdaja te nagrody ja juz nie wytrzymuje
:)nie ma juz nerwuw ja to naprawde z moja klasa nie mamy czasu a oni se przelozyli termin:)

a to dla wystkich te nagrody czy jak????

kiedy będzie rozdanie nagród?

ale to z odpadów smieci a nie z baterii od 500pkt.

kto powie?:D czy nikt nie wie?

kkiieeddyy bbęęddzziiee rroozzddaanniiee nnaaggrróódd ?? ==**

czekam do 20czerwca jak nie to ide na policje

Kiedy bedzie rozadnie nagród ja małam 384pkti co nic z tego jak zwykle nie bedzie bo urząd biedny i tak bajerujo !!

czekam do 20 czerwca jak nie dostane nagrody to idę na komęde w grajewie i będzie lipa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

a gdzie lista laureatów??

gdzie odbędzi sie odebranie nagród w SP2 ????????

hmmm i co teraz od 1500 magnetofon? troszke bez sensu.. bo nie powinna byc zmieniana punktacji i nagród za nią po rostrzygnięciu konkursu.. troszke nie powazne zachownie naszych organizatorów.. trzeba bylo na poczatku ustawić wyższe progi, a teraz slowo się rzekło i według mnie to bardzo dziwne zachowanie. jeśli wcześniej nie spodziewali się tylu chętnych do zbiórki to cóż teraz muszą wynagrodzić, tak jak obiecali...

w sp2 rozdanie nagrod odbedzie sie na hali sportowej mosir?????!!!

W SP4 TO W CZASIE LEKCJI BĘDZIE ROZDANIE NAGRÓD

nagrody kupione jak dla dziada... a ze zbiórki śmieci to luksusy a tu za baterie , radia za 9,99 albo jeszcze i lepiej ( niżej) tyle zbierania a tu taki szajsl;> zebym wiedzial to bym tego gawnaaaaaaaaa nie zbierał na takie badziewko... fuuuuuu zygac mi sie chce od tych nagród.. ,,pieeeeeniendzy nieeeeee maaaaaaa""....;/;/;/;/;

słyszalam ze mają zmienić sie nagrody jeśli zamiast dyktafonu dostane lizaka to niewiem co zrobie

Informacja dla komentujących
Redakcja portalu nie ponosi odpowiedzialności za treści publikowane w komentarzach. Zastrzegamy mozliwość opóźnienia publikacji komentarza lub jego całkowitego usunięcia.