poniedziałek, 15 kwietnia 2024

Kultura i rozrywka

  • 8 komentarzy
  • 13361 wyświetleń

Wyniki matur 2010 w ZS nr 2

Do egzaminów maturalnych w Zespole Szkół nr 2 im. 9. Pułku Strzelców Konnych w Grajewie przystępowały 3 klasy technikum i 2 klasy liceum ogólnokształcącego.

Wyniki w Technikum (3 klasy):

  • Technik ekonomista - 100%
  • Technik informatyk – 100%
  • Technik żywienia i gospodarstwa domowego – 87%
  • Zdawalność ogółem: 96,2%


Gratuluję bardzo wysokich wyników, gdyż w porównaniu ze zdawalnością kraju – 70% , a w województwie podlaskim – 65% są to wyniki imponujące. Uczniowie z technikum przystąpili do 34 egzaminów dodatkowych, w tym 8 na poziomie rozszerzonym (ten typ szkoły nie zakłada nauczania na poziomie rozszerzonym).

 

Wyniki w II LO (2 klasy)

  • Zdawalność ogółem – 94,4%

Jest to wynik wyższy niż średnia zdawalność w kraju, w województwie i w powiecie .Zawsze jesteśmy nie tylko w czołówce, ale przede wszystkim te wyniki są powtarzalne. Biorąc pod uwagę wartość dodaną gratuluję także gronu pedagogicznemu. Uczniowie z II LO przystąpili do 27 egzaminów dodatkowych, w tym 14 na poziomie rozszerzonym .

Gratuluję wszystkim absolwentom, a tym uprawnionym do poprawki (2 osoby) zapraszam w sierpniu i życzę sukcesu.


Gratuluję także absolwentom, dyrektorom i nauczycielom ze wszystkich szkół z powiatu grajewskiego, bo to oni wspólnie wypracowali najwyższy wynik w województwie podlaskim.
Marzena Joanna Sulkowska

Wyniki OKE (pdf)

poniedziałek, 15 kwietnia 2024

"W starym kinie" Grajewskie Centrum Kultury

poniedziałek, 15 kwietnia 2024

Morsy w wiosennych warunkach zakończyły sezon

Komentarze (8)

Edukacyjnej wartości dodanej nie liczymy obecnie dla szkół ponadgimnazjalnych. Aby można było to obliczyć trzeba mieć wyniki z gimnazjum z przedmiotów - język polski, matematyka, język obcy. W związku z potrzebą liczenia EWD również dla szkół ponadgimnazjalnych zostało zmienione w tym roku rozporządzenie w sprawie przeprowadzania egzaminów zewnętrznych i tu cytat z tego rozporządzenia: "Wyniki egzaminu gimnazjalnego są wyrażane w skali procentowej i skali znormalizowanej dla zadań z zakresu:1) języka polskiego;2) historii i wiedzy o społeczeństwie;3) matematyki;4) przedmiotów przyrodniczych: biologii, geografii, fizyki i chemii;5) języka obcego nowożytnego na poziomie podstawowym;6) języka obcego nowożytnego na poziomie rozszerzonym - w przypadku gdy uczeń(słuchacz) przystąpił do części z języka obcego nowożytnegona poziomie rozszerzonym."Jeśli dotrą do szkół średnich absolwenci gimnazjum ocenieni wg nowego sposobu, zmierzyć będzie wtedy można EWD, ale nie teraz.Dyrekcje szkół średnich o tym doskonale wiedzą i proszę nie wprowadzać nikogo w błąd liczeniem wartości dodanej, bo obecnie nie jest to możliwe.Kalkulatory EWD dla szkół maturalnych jeszcze nie istnieją, więc jak można ją policzyć?

no no nawet nieźle, gratuluje wysokich procentów zdawalności. Błagam tylko aby nie wywiazała sie tutaj zadna konfrontacja pomiedzy Zs2 a Zs1!!!

ZSNR 2 wynik plasuje szkołę w czołówce województwa podlaskiego. Brawo !!! ZS NR2 !

do całego ZSNR2: róbcie swoje, efekty już widać. Nie dajcie się wciągać w spór z ZS NR1, pamiętajcie sukces jest już blisko!

a ja się pytam: Co robią inne szkoły w powiecie? Co robią? NIC!

nie 2 i 3 klasy tylko technikum 4 a liceum 3

to chodziło o to że są 3 klasy technikum technik informatyk, ekonomista i żywieniówka i 2 klasy LO

Pani Dyrektor, wiem że dla nauczycieli jest to czas urolpu, ale czy mogłaby Pani podać odnośnie technikum i liceum Pani szkoły następujące dane: 1. Liczba osób, które ukończyły szkołę. 2 Liczba osób, które przystąpiły do matury. 3. Liczbę osób, kóre zdały maturę. 4. Liczbę osób, które zdawały poziom rozszerzony (oczywiście osoba zdająca 2 przedmioty liczona jest dwa razy). Bardzo proszę o podanie liczby osób, a nie danych procentowych. Z góry dziękuję.

Dodaj zdjęcie do komentarza (JPG, max 6MB):
Informacja dla komentujących
Redakcja portalu nie ponosi odpowiedzialności za treści publikowane w komentarzach. Zastrzegamy mozliwość opóźnienia publikacji komentarza lub jego całkowitego usunięcia.