czwartek, 17 kwietnia 2025
czwartek, 17 kwietnia 2025
nie nie powinna bo spac w nocy nie bedzie mozna i tak te samochody jezdza...
tak powinna, szanse rozwju barów, restauracji, lepsze drogi :], misato bardziej zaangażowane międzypaństwowo :]
Jak zrobią konkretną obwodnicę Grajewa to tak w przeciwnym wypadku nie
Jaki rozwój barów i restauracji?! Cichy ty sie puknij w łeb!! Ty chcesz niedługo samymi spalinami oddychać? Bo ja nie! Przecież to zielone płuca Polski!!! Chcesz to zniszczyć? Jestem przeciw tej drodze! Chce mieć jeszcze troche zieleni i świeżego powietrza a po za tym chce sie w nocy wysypiać. Popieram Andzie!
zeby im sie udalo i to przez grajewo bylo t ja bym byl zdowlony i ne tylko ja
Oczywiście, żw Via Baltica powinna przebiegać przez Grajewo. Wszak mamy tu 2 największe zakłady pracy w województwie. Poza tym to ogromna szansa na rozwój tej części regionu.
a mi sie ten pomysł podoba... qrcze... nie chodzi mi tu o rozwój miasta... bo Grajewa nic nie uratuje a i powietrza i tak nie mamy czystego więc co za różnica? Czy będzie ta droga, czy nie to tak naprawde niczego nie zmieni... Głośno jest w Grajewie juz dawno (i to nie tylko z winy samochodów, ale i mieszkańców). Jest mi obojetne czy ta droga będzie przebiegac przez Grajewo czy nie... I tak nie widze przyszłości dla tego miasta... I tak za lepszą praca wyemigruje gdzieś indziej... Może w jeszcze bardziej zanieczyszczone, głośne miasto... Trudno... takie życie... Taka cywilizacja...
po jakim czasie zamiast "zielonych płuc" u nas będzie drugi Śląsk !!!!
A ja jestem zatym żeby droga p[rzebiegała prez Grajewo. Nie chce aby naturala "Puszczy Augustowskiej i Knyszyńskiej, Doliny Biebrzy i Bagiennej Doliny Narwi" została zniszczone. A jak juz bedziemy miec droge przez Grajewo to na pewno bedziemy miec tez obwodnice wiec nie panikujcie.
W listopadzie 2006 roku TIRy będą mogły wrócić na drogę nr 61 - zapowiada Tadeusz Topczewski dyrektor białostockiego oddziału Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad. „Jeżeli tak będą chciały samorządy ruch tranzytowy ruszy” – mówił Topczewski na spotkaniu z przedsiębiorcami i samorządowcami w Łomży.
Dyrektor dodał jednocześnie, że dziś ruch tranzytowy na przejściu granicznym w Budzisku jest kilkakrotnie wyższy niż był kilka lat temu, gdy 61 dla niego zamknięto. Jego zdaniem gdy TIR-y pojadą przez Rajgród, Grajewo, Stawiski i Łomżę zablokują ruch w tych miastach, a „61” ponownie będzie „drogą śmierci”.
ludzie co wy wygadujecie, przecież niedawno wyremontowano znaczną część odcinka drogi łomża augustów i remontuje się kolejne odcinki tej drogi. wywalono na to kupe kasy, a teraz jak będzie ta droga znowyu przebudowywana drugi raz to będą ogromne straty, gdyż nową nawierzchnie trzeba będzie robić od nowa, poza tym łomża czy ostrołęka to prowincja i droga ta tego nie zmieni. natomiast białystok jest dużym miastem z ogromnym potencjałem i na pewno nie odpuści. Po za tym nie wiem czy ekolodzy potrafią czytać mapy ale droga ta w tym wariancie przechodzić będzie przez otulinę parku biebrzańskiego w okolicach rajgrodu nie wspominając o jeziorach rajgrodzkim i dręstwie.
Autorem pomysłu, by Via Baltica przebiegała przez Białystok, niszcząc przy tym Biebrzański Park Narodowy, jest Włodzimierz Cimoszewicz. Obiecał to swoim wyborcom w Białymstoku.Każdy o tym wie...
jaki rozwoj barow i restauracji ruscy i tak jedza swoje zarcie w samochodach i ich nie obchodza nasze bary a drogi i tak nam dobija i bedziemy jezdzic po dolach
Popieram Tomka i innych przeciwników "tej drogi".Tir-y nas nie wzbogacą, rozwalą tylko drogę 61, spowodują więcej wypadków i zniszczenia miasteczek przez które jadą.
Niech Białystok bierze sobie to "dobro" i się kłopocze nam potrzeba rzeczywistego rozwoju regionu jedna droga tego nie załatwi.
u mnie to az trzyby sie trzesa jak tir jedzie
chociaz fundusze na remonty tej drogi będą :], i bedzie wyglądałą jak nowa co jakiś czas :P
Tiry i tak przez Grajewo pojadą, a nie przez Białystok. To jest najkrótsza doroga do Warszawy. Za 5-10 lat obecnie wyremontowana droga będzie w ruinie. Obwodnica potrzebna od strony Koszarówki. Tam na skrzyżowaniu tras mogą powstać supermarkety, magazyny firm spedycyjnych, nowe inwestycje przemysłowe itp. Bary i resteuracje potrzebne są w centrum dla ludzie, którzy będą mieli pracę w bliższej i dalszej okolicy (Białystok, Augustów, Łomża).
Via Baltica przez Białystok bo przejeda Tiry przez Ostrów Mazowiecka i juz gotowa obwodnice a przytym, my mieszkanicy naszego miasta zaarobimy=)
Ja jeszcze pamięam jak kilka lat temu TIR-y jeździły przez Grajewo i wcale nie było lepiej, więcej spalin i hałasu oraz zniszczone drogi. Potem p[rzebudowano skrzyżowanie naprawiono drogi i TIR-y zaczęły jeździć inną drogą, teraz znaczniej mniej ich przejeżdża p[rze Grajewo i jest dobrze, nie zmieniajmy tego!
A niech sobie ekolodzy za dyche przez Białoruś jeżdżą, przynajmniej nie rozwalą zielonych płuc POLSKI!!!!!!!!!!!!!!!!! Do tej pory było dobrze to im zmian sie zachciało!