Popularne wśród konsumentów jogurty, maślanki i kefir Milko zmieniają oblicze i wnętrze. Nowością są nowe smukłe opakowania o pojemności 330 ml i ulepszony skład bez dodatku syropu glukozowo – fruktozowego.
Odświeżamy Milko, zarówno pod względem wyglądu i funkcjonalności opakowań jak również składu. Z badań konsumenckich wynika, że 51% osób po 15 roku życia spożywa posiłki „w drodze”. Nowe Milko jest idealne do cieszenia się jego smakiem również poza domem. Zajmuje mało miejsca zarówno w damskiej torebce, szkolnym plecaku czy turystycznej lodówce. Zdecydowaliśmy się także na wyeliminowanie ze składu syropu glukozowo - fruktozowego. Słodycz naszym wyrobom zapewni jedynie cukier. – mówi Ewa Gromadzka, kierownik marketingu Spółdzielni Mleczarskiej MLEKPOL w Grajewie.
Dotychczasowe opakowania napojów fermentowanych MILKO 250ml i 400ml zastąpiono smukłym, poręcznym kartonikiem o pojemności 1/3 litra, idealnym do zabrania ze sobą do pracy, szkoły czy na wycieczkę. Nowych, ulepszonych Milko można szukać w sklepach już od stycznia. Dotychczasowe produkty linii MILKO będę również sprzedawane – do wyczerpania zapasów.
O MILKO
Marka Milko obecna jest na rynku od 2003 roku. Milko to gama napojów fermentowanych oraz mleko. Pod szyldem Milko znajdujemy wyśmienite jogurty, maślanki, kefiry i mleko. Szczególnym powodzeniem wśród konsumentów cieszą się jogurty owocowe i deserowe. Powstały z najlepszego mleka oraz najwyższej jakości dodatków owocowych i smakowych. Obok smaków: morelowego, wiśniowego, truskawkowego, czerwonej pomarańczy czy żurawiny znajdziemy wyjątkowe jogurty o smaku waniliowym, tiramisu i straciatella.
Milko to radość życia! Kampania reklamowa marki Milko skierowana była do osób prowadzących aktywny i zdrowy tryb życia, oczekujących od produktów mlecznych dostarczania pozytywnej energii. Takie jest właśnie Milko – zdrowe, naturalne, pełne energii! Milko to pokusa, której nie warto się opierać.
W 2017 roku MILKO zmieniły skład i opakowanie. To idealna propozycja dla ludzi aktywnych, zarówno dorosłych jaki i dzieci. Skład napojów fermentowanych Milko uszczuplono o syrop glukozowo – fruktozowy. Dotychczasowe opakowania napojów fermentowanych MILKO 250ml i 400ml zastąpiono smukłym, poręcznym kartonikiem o pojemności 330 ml, idealnym do zabrania ze sobą do pracy, szkoły czy na wycieczkę. Milko jest doskonałym połączeniem zdrowej przekąski w funkcjonalnym opakowaniu. Produkty marki MILKO produkowane są w ZPM Mrągowo SM MLEKPOL.
O SM MLEKPOL
Spółdzielnia Mleczarska MLEKPOL w Grajewie to największy producent mleka i produktów mlecznych w Polsce. Od lat niekwestionowany lider rodzimego mleczarstwa oraz jeden z dwudziestu największych przetwórców mleka w Europie. Jako pierwszy podmiot skupowy w Polsce SM MLEKPOL przekroczyła granicę 1,5 mld litrów skupionego mleka. To blisko 5 milionów litrów mleka dziennie od ponad 11 300 producentów.
Produkty MLEKPOL-u powstają w 12 nowoczesnych i wysoko wyspecjalizowanych zakładach produkcyjnych w : Grajewie, Zambrowie, Mrągowie, Kolnie, Sejnach, Bydgoszczy, Sokółce, Dąbrowie Białostockiej, Radomiu, Zwoleniu, Gorzowie Wielkopolskim i Suwałkach.
SM MLEKPOL w swojej ofercie posiada: mleko pasteryzowane i UHT, śmietany i śmietanki, napoje fermentowane, masło, twarogi, serki wiejskie i śmietankowe oraz sery żółte. Flagowymi markami są: Łaciate, Milko, Białe, Mazurski Smak, Rolmlecz, Maślanka Mrągowska.
Ponad 30% wyrobów SM MLEKPOL jest eksportowanych do krajów Ameryki Południowej, Azji, Europy i krajów Dalekiego Wschodu. Zagraniczni odbiorcy doceniają jakość produktu oraz stabilność współpracy jaką zapewnia MLEKPOL.
SM MLEKPOL była wielokrotnie nagradzana i wyróżniana, w tym tytułem największego Pracodawcy Podlasia. Za swoje wyroby Spółdzielnia mleczarska MLEKPOL otrzymała m.in. złote medale w konkursie Międzynarodowych Targów Poznańskich Polagra Food w 2015 r., za Maślankę Mrągowską i serek homogenizowany o smaku waniliowym ROLMLECZ a w 2016 r. za mleko Łaciate Junior, Mleko Zsiadłe MLEKPOL oraz ser dojrzewający Złoty Mazur w plastrach.
Mleko ŁACIATE zostało nagrodzone prestiżowym tytułem Podlaskiej Marki a przez konsumentów - „Ulubionej Marki 2015” i Hitu Handlu. Otrzymało również „Złoty paragon” 2016 r. a wersja dla najmłodszych - Łaciate Junior 3,8% została wybrana „Przebojem FMCG” 2016 r. Jogurt Grecki MLEKPOL i śmietanka Łaciata 36% zyskały miano Najlepszego Produktu 2016.
MLEKPOL gwarantuje najwyższą jakość i naturalny smak produktów.
piątek, 22 listopada 2024
sobota, 23 listopada 2024
Pyszota!!!