Warto przeczytać

SEO - budowanie rozpoznawalnej marki w sieci

Marzeniem każdego przedsiębiorcy jest zbudowanie solidnej, popularnej marki wśród klientów w swojej branży. To wyzwanie, które sprawia wiele trudności, zwłaszcza w sytuacji, gdy zagadnienie SEO nie jest dość znane. Nic straconego! Postaramy się rozjaśnić Ci proces tworzenia kompleksowych strategii pozycjonowania.


Pozycjonuj i zyskuj przychylność Google


Cel, jakim jest zwiększenie widoczności w wynikach SERP, przyświeca procesowi obejmującemu pozycjonowanie. Nie jest to aktywność jednorazowa, lecz obejmująca szereg czynności podejmowanych na stronie oraz poza nią. Wszystko w jednym celu, jakim jest wzbudzenie zainteresowania potencjalnych klientów oraz wygenerowanie zysków. 


Jak to wygląda w praktyce? Po wpisaniu konkretnego zapytania użytkownikowi wyświetla się lista z odnośnikami przekierowującymi na określone witryny internetowe. Ludzka psychika działa w ten sposób, że zwracamy w pierwszej kolejności uwagę na najwyższe pozycje. Zadaniem SEO jest dołożenie wszelkich starań, aby zamieścić odnośnik do strony w TOP10 wyszukiwań Google. To dość skomplikowany proces, który bez odpowiedniego przygotowania może skutkować biznesową porażką. 


W pierwszej kolejności audyt SEO


Wstępna diagnoza stron WWW, określana jako audyt SEO, to nic innego jak złożona procedura weryfikacji witryny pod kątem jej dopasowania do wiodących parametrów skorelowanych z pozycjonowaniem. Uzyskane rezultaty dają pogląd na elementy, które należy poddać modyfikacji, aby uzyskać wyższą pozycję w rankingu Google oraz zintensyfikować ruch organiczny. 


Decydując się na przeprowadzenie audytu, unikniesz ryzyka, a promocja zarządzanej przez Ciebie witryny będzie przebiegać pomyślnie. Analiza z obszaru pozycjonowania zazwyczaj jest rozbudowana i bardzo szczegółowa. Google pod uwagę bierze nawet do 200 elementów. 


Jakie segmenty podlegają badaniu?


Audyt, podobnie jak SEO, to kompleksowy i pracochłonny proces. W związku z tym warto wyróżnić fundamentalne obszary w przeprowadzaniu analizy stron WWW. Są to:

  • tytuły i meta dane - sposób, w jaki witryna pojawia się w wynikach SERP,
  • struktura platformy i nawigacja po niej,
  • budowa adresów WWW,
  • zawartość strony,
  • bezpieczeństwo oraz szybkość wyświetlania się wszystkich elementów witryny,
  • wgląd w poprawność kodowania HTML.

 

Wyróżnione segmenty to mała podpowiedź dla pozycjonującego przedsiębiorcy, jednak jest ich znacznie więcej. Przeprowadzenie wstępnej diagnozy stron WWW nie należy do najprostszych zadań, dlatego warto rozważyć skorzystanie z usług firm marketingowych. 

Agencja SEO Grupa iCEA zrealizuje audyt dla Twojej witryny i pomoże w postawieniu pierwszych kroków w procesie SEO. 


Możesz zdecydować się na samodzielny proces optymalizacji, jednak uzyskane rezultaty mogą mijać się z założonymi. Istnieje więc większe prawdopodobieństwo porażki, a na to przedsiębiorstwo nie może sobie pozwolić. Porównaj działania konkurencji i wybierz ofertę, która najbardziej odpowiada Twoim potrzebom.


fot. pixabay.com

 

Komentarze (0)

Dodaj zdjęcie do komentarza (JPG, max 6MB):
Informacja dla komentujących
Redakcja portalu nie ponosi odpowiedzialności za treści publikowane w komentarzach. Zastrzegamy mozliwość opóźnienia publikacji komentarza lub jego całkowitego usunięcia.