środa, 22 września 2021

Wiadomości

  • 29 komentarzy
  • 10807 wyświetleń

Rozbudowa Urzędu Gminy

Rozbudowa Urzędu Gminy

Zakończono kolejny etap budowy sali konferencyjnej. Nowe wyposażenie na pewno przypadnie do gustu radnym oraz gościom odwiedzającym Urząd Gminy. Już  na najbliższym posiedzeniu Rady Gminy odbędzie się symboliczne oddanie obiektu do użytku.


Dotychczasowa sala spotkań zostanie przeznaczona na pomieszczenia biurowe. Budynek  urzędu rozbudowano sposobem gospodarczym.


e-Grajewo.pl











wtorek, 21 września 2021

Czy uczniom grozi nauczanie zdalne?

wtorek, 21 września 2021

XLVII sesja Rady Powiatu Grajewskiego

Komentarze (29)

heh najpierw zmieńcie radnych z tych emerytów na kogoś z werwą żeby zrobił coś aby to miasto mialo jakąś przyszłość a nie tylko piłkę nożną :/ która i tak sprzedaje mecze. a młodzież wyjeżdża bo tam sie nic nie dzieje i nie ma się gdzie podziać dlatego dewastują i rorabiają zachęćcie ich do czegoś przyciągnijcie a nie na odwrót.

normalnie e-Grajewo spełnia życzenia :)
życzę powodzenia!!

jakby nie bylo na co kasy wydawac w Grajewie zamiast zrobic jakis basen albo jakies centreum rozrywki to wydają na fotele żenada

Tylko żeby do grajewa przyjechali z zawiazanymi oczami a odwiazali je w tej sali to uwierza ze robi sie dla naszego miasta wszystko ok nie ma biedy itp.

Gratuluję Panu wójtowi pomysłowości, pracowitości i właściwego gospodarowania posiadanymi środkami finansowymi...a przy tym wszystkim jest Pan skromnym i miłym człowiekiem.

Informacja dotyczy, jak to słusznie zauważono, gminy Grajewo, nie miasta.
Sądząc po zdjęciach jakiegś rozpasanego luksusu w sali nie ma - ot standardowe pomieszczenie na niewielkie konferencje.
Fotele są - znów na podstawie zdjęć oceniając - po jakieś 100-200 zł - więc basenu czy parku rozrywki raczej się za tę kwotę zbudować nie da:-)aj

czy wy nie macie na co pieniędzy wydawać?

bez kitu:/ przeciez najwazniejsze dla miasta Grajewo są fotele dla radnych!!!
ŻENADA

nie maja na co kasy wydawac;/by zbudowali jakis zaklad zeby pozatrudniac troche ludzi;/

tylko myslicie o remontach biur i powiekszaniu rzeszy urzedasow

Jeszcze sie taki nie urodzil, coby kazdemu dogodzil....... Gratulacje panie Wojcie!!!!!!!!!

rozdzielać przyznane pieniądze to każdy potrafi ale gdyby przyszlo je zarobić i rozdysponować to napewno tej sali by nie było

Andziunia. Zapewne masz nie wiecej jak lat 10, poniewaz Twoje twierdzenie - BY ZBUDOWALI JAKIŚ ZAKŁAD I ZADRUDNILI TROCHE LUDZI" Dziecko kochane spójrz realnie na życie , moze popytaj rodziców , kto obecnie BUDUJE ZAKŁADY . p.Wójt ma zbudowaĆ???
P.S. zapytaj w szkole pani CIO TO JEŚT UŹĄD GMNINY????? POZDRAWIAM

e-grajewo tanczy jak wladze mu grają...
i sa bardzo diumni tegio
a tyle jest ciekawych zeczy o grajewskich ... a oni blopuja
niech liza te brudne ^*^ daklej hahaha
pozdro

Gratuluję Panu Wójtowi tej sali jak równiez wielu innych pomysłów , które są realizowane na terenie gminy. Inni mogliby brać z Pana przykład!

Na zdjęciach te szumne fotele wyglądają mnie na zwykłe krzesła, a jesli chodzi o salę to trzeba było widzieć starą zeby oceniać sens budowy nowej.

Oby te krzesła nie paliły w tyłki ....myslę ze ludzie którzy tam zasiada będą dobrze robic dla grajewa....powodzenia

Kochani przemądrzali internauci experci od wszystkiego
CZY WY WIECIE CO TO JEST GMNIA GRAJEWO A CO MIASTO GRAJEWO I ZA CO ODPOWIADA WÓJT A ZA CO BURMISTRZ
normalnie ręce opadają

co sie stanie kiedy juz wybierzemy wladze samorzadawe? odpowiedz: bedzie kilkadziesiat tysiecy Radnych i ponad trzydziesci milionow Bezradnych:D. nie nalezy jednak zapomininac ze to my wybieramy naszych "pupili" a nie ludzi elokwentnych. i zatrwazajace jest ze wiele osob narzeka ale jednak ktos musial wybrac te wladze, sprawujace jak ze madrze swe obowiazki.pozdro zeby te foteliki nie pozwolily myslec wladzom tylko o swojej "pupie".pozdro

komu to tłumaczysz i w jakim celu ty przeciętny człowieczku i jeszcze wielkimi literami. Oni się niczym nie różnią wszedzie jest to samo nie napisze co bo tego nie puszczą twoi kumple tacy sami jak ty

czytając komentarze mam wrażenie, że albo wpisują się tylko ludzie bez wyksztalcenia i wiedzy podstawoej, albo
całe społeczeństwo Grajewa jest takie.
Ludzie wypowaiadzjąc się na forum zastanówcie sie co chcecie powiedzieć. mimo anonimowosci to świadzcy o waszej inteligencji - nie komentuje przykładów. apeluje uczcie sie aż zrozumiecie.

najprzód poznajcie podział administracyjny kraju, uwarunkowania gospodarcze, odpisy na różne cele a potem zabierajcie głos na forum - jednym słowem najprzod samoksztalcenie a potem opiniowanie.

...uderz w stół a nożyce sie odezwą....:) a moze ktros przypadkiem nutke prawdy powiedzial....

Mam nadzieję, że nie czytają tych bzdurnych komentarzy ludzie z innego miasta! :-( Wstyd troszku :-)

Nie podoba wam sie cos?? piszecie bzdetne komentarze

panie wojcie naprawcie to mrygajace swiatlo co oswietla wasze podworko przed urzedem

dziękuje panie wójcie za to światło pozdrawiam blok 10

Szanowny Panie Wójcie!

Zaprosi Pan Burmistrza M. Grajewa P. Waszkiewicza ze świtą-i powie jak to sie robi - że jednak mozna. Pan Waszkiewicz i władze miasta widać nie wiedzą jak cokolwiek zrobić. ..- a Może Pan Szleter na Burmistrza - dla ratowania Grajewa. TAK TAK TAK a Panu Waszkiewiczowi podziekujemy

Prowadzenie budowy, rozbudowy Urzędu Gminy w miejscu jej obecnego usadowienia budzi wiele kontrowersji i pytań jak można w taki sposób uprzykrzać życie mieszkańców nie tylko budynku przy których mieści się Urząd ale również niedogodność dotarcia do urzędników dla mieszkańców gminy Grajewa. Należałoby zadać pytanie kto rozważył utworzenie takiego urzędu w owym miejscu gdzie za czasów "komunistycznego państwa" był zakład Gospodarki Komunalnej, ale to były czasy rządów naczelników, pseudo wojewodów i innych wyszestajaszczych urzędasów którzy nie liczyli się z wolą ludu a demokracja była li tylko słowem. Ale czy dziś uznaje się dobro drugiego człowieka, jego prywatny interes czy jego dobre imię. Czy ktoś brał pod uwagę iż takie pobudowanie urzędu i parkingów na samochody, drogi dojazdowej biegnącej w odległości 1÷1,5 m od balkonów budynku nie będzie uciążliwością dla jej mieszkańców, czy ktoś zastanowił się wydając pozwolenie na usadowienie budynku prywatnego / róg ulicy / którego wody opadowe i spadający śnieg może doprowadzić do czyjejś tragedii , droga prowadzi pod okapem budynku. A prowadzona działalność gospodarcza urzędu, roboty budowlane z użyciem specjalistycznego , ciężkiego sprzętu nie powieli działalności przedsiębiorstwa z czasów komuny. Czy tak usytuowana droga dojazdowa o powierzchni "kocich łbów" i samochodami mknącymi do pracy urzędników już przed 7 rano pozwala ludziom którzy w tym czasie odpoczywają we własnym "M" po pracy nocnej właściwie zregenerować się ?. A co z tlenkiem ołowiu gromadzącym się po na parapetach okien i balkonów?. Czy można otworzyć okno, wyjść na balkon i pocieszyć oko widokiem miasta Grajewa, czy można napełnić płuca świeżym porannym powietrzem, czy można w ciszy i spokoju usiedzieć na balkonie, to niewielkie marzenia lecz w tym mieście dla mieszkańców bloku nr 10, 12, i ul. Nowickiego to tylko gnuśnienie i czcze marzenia , a wszystko przez „demokrację” ---zaściankową pewnie.

Informacja dla komentujących
Redakcja portalu nie ponosi odpowiedzialności za treści publikowane w komentarzach. Zastrzegamy mozliwość opóźnienia publikacji komentarza lub jego całkowitego usunięcia.