czwartek, 23 września 2021

Wiadomości

  • 26 komentarzy
  • 13341 wyświetleń

Remont przejazdu PKP !

Remont przejazdu PKP !

Jutro 14 lipca br. rozpocznie się  długo oczekiwany remont przejazdu kolejowego na ul. Piłsudskiego w Grajewie. Kierowcy spotkają się z utrudnieniami, Policja przygotuje objazd. Trzeba mieć nadzieję, że PKP zakończy prace jak najszybciej i tym razem solidnie wykona zadanie.

e-Grajewo.pl

Komentarze (26)

moze wkoncu bedzie mozna przejechac bez obaw o zawieszenie jeszcze jakby zrobili cos z tym skrzyzowaniem to bylo by super

no nareszcie zeby tylko dobrze zrobili

przydało by się w tym miejscu rondo

ej a może ktoś by wstawił deski żeby można było posiedzieć na przystanku na kolei :D:D:D

No nareszcie bo juz myslalam ze ten nieszczęsny przejazd będzie straszył wszystkich przejeżdzajacych uszkodzeniem samochodu, co prawda cisną mi się na klawiaturę o wiele gorsze słowa pod adresem instytucji do których należy ten przejazd ale moją złość ostudziła ta jakże "wspaniała" wiadomość:) :)

maestro a widziałeś kiedyś przejazd kolejowy na rondzie?

Jadąc na stopa z łomzy kierowca tira powiedział że na tym przejeździe mozna zgupić przyczepę. Ronda tam nie można zrobic bo z ronda nie może byc wylotu na przejazd kolejowy

Wrzucic rondo kilka metrow dalej, bo co raz ciezej jest wyjechac z ul kolejowej, zwlaszcza w "godzinach szczytu"

Toż mu nie chodziło o przejazd kolejowy, ale o skrzyżowanie za przejazdem, które jest beznadziejnie zrobione i niebezpieczne. I tam naprawdę by się przydało. :)

ronda nie bedzie bo nie ma jak zrobic. to jedyne takie w Polsce skrzyzowanie z przejazdem kolejowym wiec nie ma mowy o rondzie. narazie pewnie bedą wymieniac plyty miedzy torami co spowoduje sparalizowanie ruchu w miescie na caly dzien. Niepolecam nikomu jazde dzisiaj bo to koszmar ;/;/

Policja powinna w takim przypadku pomóc kierowcom przejeżdzającym tranzytem przez Grajewo bo korek jadących od łomży sięga do Popowa. Na skrzyżowaniu przy PKO kierujący ruchem puszcza samochody po równo te jadące od Białegostoku i te od Lomży, od Szkolnej, od Białegostoku przejazd jest praktycznie niezakłócony a ja z Kolejowej do PKO jechałem 25 minut. Dwóch rezolutnych policjantów, jeden przy cmentarzu drugi przy PKO przy sprawnej koordynacji ich pracy, załatwiłoby zamieszanie w ruchu drogowym bardzo szybko. Czasem trzeba także pomóc kierowcom a nie tylko skupiać się na ich karaniu.

no dzisiaj to niezłe korki ,najlepiej z buta do miasta

ja widzialem dwa przejazdy kolejowe w obrebie ronda, jak sie zamyk szlaban to robi sie korek ale jak pociag nie jedzie to jest super

a idzcie takie korki ze szok ;dd

tam co policja stoi przydaloby sie rondo, naprawde, wyjechac stamt od rano(jak wszyscy jado na 7 do plyt) albo 2-3 jest tragedio, stoi sie 15 min zanim ktos przepusci

wstyd ..obojetnie jaki -florek- odpowiada za odcinek drogi przy mlekpolu a szczegolnie zakret pomiedzy mlekpolem a niestrzezonym przejazdem kolejowym puszczac tam objazdem samochody z calego swiata miasto bylo chyba uprzedzone o remoncie na ul pilsudskiego -nalezy wedlug mnie wyciac 4-5 sosen skarlowacialych przez okoliczne zaklady truciciele co umozliwi łagodny zakret i wtedy zrobic cacy nawierzchnie-zakret pod kątem 90 stopni zawsze bedzie powodowal fałdy asfaltowe toz tam przejezdza setki samochodow i setki ton ladunku a jak nie ma funduszy to zmusic zaklady do ktorych jest dostarczany towar lub odbierany do uczestniczenia w kosztach remontu tegoz odcinka.jadący samochod z drewnem do plyt wiorowych na tych wybojach pogubil drewno a gdyby doszlo do tragicznego w skutkach uszkodzenia przejezdzajacego na zakrecie innego pojazdu.panowie ktorzy za stan tej nawierzchni odpowiadacie zrobcie natychmiast przyzwoitą drogę.

a dla pociagow tez objazd zrobili?

Jechałem wczoraj od strony Szczuczyna.Korek faktycznie sięgał popowa.ale nie toi jest ważne.Na skrzyżowaniu Braci Świackich i Piłsudskiego stał radiowóz.Siedziało w nim dwuch panów policjantów wyrażnie znudzonych.Żaden z nich nie wysiadł i nie zajął się kierowaniem przynajmniej Tirów na objazd Przy płytach i mleczarni.Jeden TIR musiał zawracać przed przejazdem kolejowym.Mam też pytanienie.Dlaczego wcześniej np. przed ul.Braci Świackich nie ma tablicy informującej o objeżdzie.Rozładowało by to korek powstały na ul.Kolejowej.Czy Ci co podejmowali decyzję o zamknięciu przejazdu nie wiedzą że w sobote jest b.duży ruch bo ludzier jadą nad jeziora?Policjanci z drogówki ruszcie tyłki i zajmijcie sie kierowaniem ruchu.Chyba nie zapomnieliście tego robić.Nie ma czego stac zawsze rano przy kościele i zatrzymywac jeszcze zaspanych kierowców.A gdzie podziali sie Ci wspaniali rajderzy na motocyklach ? Wczoraj nie było ich nigdzie widać.Zawsze szanuję naszych policjantów bo to wspaniali chłopcy ale chciałbym ich zobaczyć tez jak kierują ruchem a nie stoją przy radarach.Z poważaniem

czy ktos slyszal o samobójstwie na cmentarzu? młody chłopak powiesił sie na klamce kapliczki cmentarnejto było wczoraj ( 14.07 ) moja mama go znalazła idąc na cmentarz i wezwała pogotowie ale nie stety nie uratowali go

tak samo ch.. jest zrobione ja ostatnio

przejazd remontuje firma Bez Efektu z Grajewa

WIELKIE MI UTRUDNIENIA POWNINNI TEN REMONT 2 LATA TEMU ZROBIC, A UTRUDNIENIA ZAWSZE BYŁY W PORE SIE OBEJZELI
DOBRZE ZE PO SAMYCH TORACH NIE JEZDZILISMY

Jak nie można ronda to światła-XXI wiek ludzie a w Grajewie nie mozna rozwiązać problemu skrzyżowania - kiedy w końcu ktoż to rozwiąże- WSTYD DLA GRAJEWA

Zrobione i oby na jak najdłużej tego życzę sobie i wszystkim. Taki remont pokazał jak bardzo potrzebna jest obwodnica Grajewa !!! A jedyne mądre rozwiązanie tego skrzyżowania to duże rondo, tylko potzreba wykupić trochę terenu i panowie planiści więcej wyobraźni pomylście też o mieszkańcach Grajewa a nie tylko o tranzycie.

teraz sie postarali przejazd jest super

Takie łatanie dziur nic nie da,kilka dni upałów i tiry załatwią ponownie .Grajewo i Szczuczyn powinny mieć obwodnice a nie zdemolowane i zakorkowane ulice.

Informacja dla komentujących
Redakcja portalu nie ponosi odpowiedzialności za treści publikowane w komentarzach. Zastrzegamy mozliwość opóźnienia publikacji komentarza lub jego całkowitego usunięcia.