Pod koniec lipca rusza kampania promocyjna, która ma przełamać stereotypy w myśleniu o Polsce Wschodniej. Projekt POT ma zachęcić turystów do odwiedzenia regionów: warmińsko-mazurskiego, podlaskiego, lubelskiego, podkarpackiego i świętokrzyskiego.
Z badań przeprowadzonych na zlecenie Polskiej Organizacji Turystycznej (POT) wynika, że Polacy często wykazują się bardzo niskim poziomem wiedzy o tych regionach Polski – nie wiedzą, co tam się znajduje i co można robić w czasie wyjazdu, a nawet mają problem z umiejscowieniem tych regionów na mapie Polski.
Kampania promocyjna pięciu województw: warmińsko-mazurskiego, podlaskiego, lubelskiego, podkarpackiego i świętokrzyskiego, określanych na potrzeby projektowe Polską Wschodnią, ma pokazać walory turystyczne tych regionów.
- Celem projektu jest większe zainteresowanie ofertą turystyczną tych terenów a w efekcie wzrost wpływów z gospodarki turystycznej i aktywizacja tego regionu - mówi Elżbieta Wąsowicz-Zaborek, wiceprezes Polskiej Organizacji Turystycznej.
POT jest beneficjentem indywidualnego projektu „Promocja zrównoważonego rozwoju turystyki" w ramach Działania V.1 Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007-2012, którego celem jest wzrost zainteresowania ofertą turystyczną tych pięciu województw Polski.
Zdaniem POT, na realizacji projektu skorzystają nie tylko przedsiębiorcy z branży turystycznej, samorządy czy organizacje pozarządowe, ale i każdy mieszkaniec tego terenu.
Zaplanowano działania skierowane nie tylko do Polaków, ale również turystów zagranicznych z Niemiec i Ukrainy.
Projekt będzie realizowany do 2012 roku, a jego wartość wynosi ponad 23 mln zł.
Więcej o projekcie na stronie internetowej POT.
czwartek, 12 maja 2022
sobota, 29 stycznia 2022
© Copyright 2025, Wszelkie prawa zastrzezone
Komentarze (0)