Spółdzielnia Mleczarska MLEKPOL z myślą o wygodzie konsumentów wprowadza na rynek nowe funkcjonalne i nowoczesne opakowania śmietanek UHT i mleka zagęszczonego o pojemności 500 ml.
Nowoczesny wygląd zyskają produkty marki Łaciate - Śmietanka 30%, 18% i 12%, Mleko Zagęszczone - oraz Śmietanka Rolmlecz 36%. Wszystkie o pojemności 500 ml. W odpowiedzi na zapotrzebowanie konsumentów wprowadzone są innowacyjne opakowania typu square, charakteryzujące się estetycznym kształtem i wygodą. Architektura nowych kartoników pozwoli na precyzyjne i estetyczne dozowanie produktu, które dodatkowo zostanie podkreślone wygodniejszym i praktyczniejszym zamknięciem typu korek o systemie jednostopniowego otwarcia, który powoduje że produkt z kartonika wylewa się do ostatniej kropli.
Coraz częściej zwracamy uwagę na rodzaj opakowania, na jego funkcjonalność, pojemność oraz na wygodę w otwieraniu. Dlatego w trosce o klienta, kapsle w kartonikach zostały zastąpione nakrętkami. Ze względu na kształt i wymiary, nowe otwarcie pozwala na szybkie i bezpieczne opróżnianie kartonika, a innowacyjny system otwierania zastosowany np. w mleku Łaciate, spotkał się już z dużą aprobatą wśród klientów, dlatego też postanowiliśmy unowocześnić kartoniki najbardziej popularnej Śmietanki w Polsce - Łaciatej, a także mleka zagęszczonego Łaciate oraz Śmietanki Rolmlecz 36% – powiedziała Ewa Gromadzka, Kierownik Działu Marketingu SM MLEKPOL.
Spółdzielnia Mleczarska MLEKPOL cały czas dąży do zaspakajania potrzeb konsumentów, zarówno pod względem walorów odżywczych produktów, jak i ich opakowań.
Agencja First Communications
Komentarze (0)