czwartek, 12 grudnia 2024

Wiadomości

  • 47 komentarzy
  • 13724 wyświetleń

Problemy z Neostradą

W Grajewie od kilku dni osoby korzystające z usługi Neostrady dzwonią na infolinię pod nr 0 800 102 102 z reklamacjami. Powód - przeglądanie stron www wymaga spoooooro cierpliwości. Operatorzy przyjmują zgłoszenia ale efektów poprawy nie widać. Problem zapewne tkwi w znacznym przeciążeniu centrali TP SA zwłaszcza w godzinach szczytu. Jak długo potrwa taka sytuacja? Tego TP S.A. nie jest w stanie jednoznacznie określić. Jak udało się nam nieoficjalnie dowiedzieć – sytuacja ma się poprawić po 1 września – „jak młodzież wróci do szkoły”.

Reklamacje i skargi można składać pod nr 9393

e-Grajewo.pl

 

 

 

 

Komentarze (47)

Idzie sie zdenerwować, jeszcze dziś jak dziś ale wczoraj to masakra;/ 10 minut czekac az jedna strona sie otworzy;/

Ja od początku mam z nią problemy,ale od 2 miesięcy,to już w ogóle szkoda słów.Ale gdy zadzwoniłam 2 tygodnie temu(po raz kolejny) to wreszcie kogoś podesłali i na drugi dzień zadzwonili pytając czy już po problemie.Tylko,że to nie była wina kompa ani modemu,a pan z centrali mnie poinformował,że to wina TP i żeby dzwonić do nich cały czas i suszyć im głowę.Ja to w ogóle zastanawiam się,czy to może być podstawą do zerwania umowy,bo już mam dość tego dzwonienia.A najlepsze jest to,że nie tylko strony wolno się otwierały,ale w ogóle mi połączenie zrywało.Teraz już trochę lepiej jest,ale to jeszcze nie to co w umowie jest zapisane.

Chyba sobie w gumki lecą! Ja też ma ten problem!

dziadostwo, dlatego mam Netie :D

no wlasnie ja tez bym chciala zerwac umowe z TP ale nie wiem ile to by mnie kosztowalo ;/ wiec jakby ktos wiedzial to prosze napisac

noo wlasnie;/ widze ze nie tylko ja mam problem z neostrada;/ weeee

ja juz od 4 tygodni zglaszam problemy to zawsze daja 2 dniz ze bedzie lepiej a abonament trzeba placic.zero poprawy na strone czeka sie az otworzy nawet do minuty !!!

Za zerwanie umowy płaci się najpierw 100zł a później za każdy miesiąc pozostały do wygaśnięcia umowy płaci się 40zł. A co do neostrady to szkoda gadać:/

A moze Tp. zrobi nam prezent i udostepni przez miesiac neostrade - bez oplat? Czy oni nie sa odpowiedzialni za taki odbior? No niestety a my płacimy,ale za co?? czy ktos sie za to wezmie?

niech ich szlak nic nie mozna robic 1mb a stornka sie otwiera po pare minu co to ma byc ?? powinni nam za te dni obnizyc rachunki albo miesiac darmowy zrobic

moze jedni z najwiekszych zlodzieji w polsce cos z tym zrobia i dostawia nowa baze serverowa na te grajewo duze w sumie nie jest a pieniadze za co placimy rachunki .....;/

witam w klubie :P w dodatku nie da sie pobierac z neta wielu rzeczy. myslalam ze mam jakiegos wira ale teraz widze ze to nie wina mojego kompa...na początku wszystko ladnie pieknie...a teraz...po 3 miesiacach juz olewają...ale nas jest wiecej damy rade :D hehe :)

o tóż to mogli by dac ten miesiac za darmo chociazby dlatego ze tak wolno dziala ten internet

Ja tam nie wiem , mi net wali dopiero od 2-3 dni ...
I Dopiero pozno zaczyna chodzic :D Naszczescie siedze tylko w poznych godzinach wiec np. :d

Tak.Udostępni za darmo przez miesiąc.Wyobraź sobie ile wtedy będziemy czekać na otwarcie stron,brak lagów itp.Żal.TP

no coment w nią x/
zryta i nic więcej...
już wiele razy tak miałam.
a to co teraz się dzieje to przesada ..

ps. prosze zrobcie cos z tym..ledwo przeczytalam ta wiadomosc na e-grajewo ;/

Mnie najbardziej w Neostradzie denerwuje rozłączanie się modemu to jest dobijające ... nie mogę przesłyłać plików ani pisać e mail przez ten głupi net ;//

Tak sie slimaczy wszystko...zeby otowozyc jedno strone trzeba sie naczekac..ehh szkoda gadac...zdzierstwo

Heh im tam nie trzeba suszyc glowy ich tam trzeba ...... to jest juz lekka przesada

od kilku dni to wytrzymac nie mozna=/ a dzis to juz wogole=/ neo sux=/

RRubcie coœ bo to już dobija bez sitra

UWAGA ! Jeżeli chcecie żeby zaczęli coś poprawiać, to dzwońcie na błękitną linię i kategorycznie żądajcie przyjęcia reklamacji na żle działającą usługę Neostrady. Nie dajcie się przy tym zwieźć prośbą o dzwonienie do działu technicznego. Takie odbijanie piłeczki doprowadzi do rezygnacji z dalszego dobijania się o swoje i odłożycie słuchawkę na widełki niczego w sumie nie zalatwiając. Żadajcie przjęcia reklamacji i podania jej numeru. Inaczej nic się nie zmieni. Przed chwilą sam to zrobiłem i choć już traciłem cierpliwość ciągłym odsyłaniem i podawaniem w kółko tych samych danych do uwiarygodnienia dzwoniącego, ale udało mi się osiagnąć cel i reklamację przyjęto z podaniem jej numeru. Sam przez 20 lat pracowałem w tej instytucji i wiem jak zbyć klienta oraz jak zniechęcić do złożenia reklamacji. Nadmiar reklamacji na usługę może znacząco wpłynąć na poprawę sytuacji. WARUNEK to zgłoszenie reklamacji potwierdzone nadaniem i podaniem do wiadomości klientowi jej numeru. Klient może sprawdzić stan rozpatrzenia reklamacji na błękitnej linii lub za pomocą swego konta w www.tp.pl To bardzo ważne. Samo dzwonienie i zgłaszanie problemów to zupełnie nic nie zmieni. W odpowiedzi słychać ciągle to samo: "Właśnie w rejonie obsługującej państwa Centrali trwają prace zmierzające do przebudowy struktury szkieletowej ...traty taty i tak dalej........Składajcie REKLAMACJĘ.
A więc do DZEŁA !!!!!!!!

jeden miesiąc to ZAMAŁO

mnie tez juz zaczyna neostrada denerwowac. wieczorami jest jeszcze ok,ale w dzien - bez komentarza ! zachciało im sie transferu danych bez ofraniczen dla wszystkich , to teraz mamy. i za co ja płace 76zł miesiecznie??

Współczuje wam mi net działą optymalnie:)

ja mam 1mb a na jedną stronę wieczorem czekam po 15 min. neostrada to lipa

BAndA OSzustów I tyLE !!!!!!!
Robią NIEwiadomo Ile Promocji , Teraz Nwet NA GG NIE można wejśc !!!!!!!!!!wrrr...

nerwicy mozna dostać ... ;/

Do ;* *:Znam ten ból,gdy modem rozłączy się,a najlepsze gdy grasz o dobre miejsce na serwerze.
A pytania pracowników z błękitnej linii w ogóle dobijają,ale ja dzwonię,gdy tylko coś jest nie tak.A czy,gdy zrywane jest połączenie dioda na modemie miga?A skąd ja mam wiedzieć,gdy modem stoi z tyłu i patrzę akurat w monitor,a tu taki zonk.Was też o takie i inne pierdoły pytają?
Ale wiecie,że po ostatniej interwencji i wizycie pana z firmy współpracującej z TP jest lepiej.W ogóle w TP,to jeden wielki burdel.Zerwanie umowy o abonament trwa kilka miesięcy,a panie z błękitnej linii dostają czasem taki ochrzan,ale czy to moja wina,że zgłoszenie nie jest wprowadzone do komputera albo pliku otworzyć nie mogą?!
Powtórzę:ŻAL.TP

nie tylko grajewie w warmińsko-mazurskim Neostrada też nie dzieła. A jak się dzwoni to nie odbierają

ja pier.... jak zje..... jest z TP najgorzej to z rana i popoludniu zas najlepiej odbiera poznym wieczorem

www.neostrada.pl piszą ze jakis server wylonczony ! moze to cos z tym zwiazane? :?

Może zadzwonić do Janusza Weissa z radia Zet. On by nam to załatwił. Bedzie dzwonił az cos sie ruszy, bo nas zwykłych śmiertelników olewają na maxa. Jak jest ktoś odważniejszy to niech spróbuje.

A My jeszcze płacimy za tą całą powaloną neostrade

Nie łudźcie się że będzie lepiej ... tepsa sprzedaje swoje łącze neti, tele2 (bo nie ma sensu tworzyć równoległej infrastruktury), a poza tym to ma wprowadzić konkurencję na rynek. Tyle że jak się te firmy podłączają to stare nieraz i niezmodernizowane łącza tepsy siadają. Tak się dzieje właśnie w podlaskim i warmińsko-mazurskim. Bo kto przypuszczał że ciemnogród (jak nas nazywa warszawka i większość polski) zacznie tak masowo podłączać sie do Internetu. Nie dbali o nas nigdy i nie będą dbać. A teraz kiedy tepsa musi udostępniać konkurencji swoją infrastrukturę, to już nic dobrego się nie wydarzy, konkurencja rozłoży tepse na łopaty i nie ma co marzyć o poprawieniu sytuacji. Po za tym ludzie na co wy liczycie ? Na indywidualne potraktowanie ? To jest olbrzymia korporacja tam ludzi traktuje się jako masa płacąca kasę. To długo był monopolista na rynku i nikt tej mentalności nie zmieni. A pieniążki z waszych abonamentów idą na reklamę ! ! !

Zaraz nerwicy dostane, aby tu wejsc czkalem 20 min. Tylko na gg można siedziec...

wahha ZALOSTRADA rules
Dzwoniłem do tych panstwa 0800102102 mam nadane zgloszenie i termin wizytacji u mnie w lokalu.
Jednak zastanawia mnie to ze wy ludziska mowicie robcie cos a sami siedzicie na tylku i czekacie asz sie porawi. Zal takiego gadania i szkoda miejsca na takie kometarze.
Pozatym moze naslemy Czeska na nich sadzi kilka i cos zrobia.

Dzwoncie do nich az im uszy spuchna tam tym co odbieraja te telefony moze wrescie cos sie ruszy uak bedzie na 50 tys mieszkancow 40 tysiecy zgloszen moze sie ktos tym zainteresuje i cos zrobi Puki co pozdro wam ludziska

heh dzwoniłem babka jakas przestraszona odebrała telefon co nie wiedziła co sie z czym je i powiedziała ze musze czekac do dnia asz monter przyjdzie i powe co jest grane i ewetualnie po tym podejma dalsze kroki w poleprzeniu usługi TP.

Dodam jeszcze cos ze jestem pracownikiem mlekpolu grajewskiego i tam net działa porawnie.

zajebiaszcze dbanie o klijeta Grunt to Pozycja i Duzo Duzo Duzo Duzo kAbony na kacie.

APEL DO WSZYSTKICH UŻYTKOWNIKÓW NEOSTRADY!!!!

Proponuje, aby wszyscy, którzy mają problemy z neostradą złożyli reklamację przez telefon infolinii(jest taka możliwość) Za każdy dzień awarii odliczą WAM PIENIĄDZE Z RACHUNKU ZA NEOSTRADĘ. Nie są to może duże sumy, ale jak kilkA-kilkanaście tysięcy użytkowników złoży reklamację to się uzbiera zawrotna suma, ( A NA KAŻDĄ REKLAMACJĘ TRZEBA ODPOWIEDZIEĆ- NIECH TROSZKĘ POPRACUJĄ)może więc TP TROSZKĘ POMYŚLI O SWOICH KLIJENTACH
SKŁADAJCIE REKLAMACJĘ, JA JUŻ TO ZROBIŁEM. PRZEKAZUJCIE DALEJ TEN APEL DO WSZYSTKICH, KOMU SIĘ TYLKO DA. MOŻE W TEN SPOSÓB STANIE SIĘ REALNE PRZYSŁOWIE "KLIJENT NASZ PAN" POZDRAWIAM TOMEK

OMG TP sobie robi żarty?!

no szlag mnie trafi juz 5 dni internetu nie mam piec minut i zaraz mnie rozłancza w pazdzierniku konczy mi sie umowa moze wiecie na jaką firme inną mozna zmienic bo ja zabardzo sie nie znam

najlepiej na operatorów lokalnych, bo wrazie problemow przyjezdzaja i naprawiaja (no nie wszystcy)

u mnie sie poprawilo nieco ;p

awarie chyba usuneli bo działa lepiej niż przedtem

Wczoraj w ramach złożonej 20 sierpnia reklamacji na złe, a właściwie nie funkcjonowanie Neostrady(reklamację złożyłem z otrzymaniem numeru jej przyjęcia na Błękitnej Linii) zadzwoniła do mnie pani z TPSA i zaproponowano mi jednorazowe odszkodowanie w kwocie 100 zł. Jednak w czasie rozmowy zasugerowala mi, aby w przyszłości również składać reklamacje, bo tylko wzmożona akcja i konsolidacja wszystkich poszkodowanych w składaniu reklamacji może przynieśc jakiś skutek w postaci poprawy jakości transferu. PROPONUJĘ WSZYSTKIM PODJĄCIE AKCJI SKŁADANIA REKLAMACJI, ALE NIE NARZEKANIA, LECZ SKŁADANIA KONKRETNYCH REKLAMACJI Z PODANIEM NUMERU JEJ PRZYJĘCIA. fIRMA DOPIERO WTEDY ZACZNIE ZASTANAWIAĆ SIĘ CO ZMIENIĆ BY NIE WYPŁACAĆ ODSZKODOWAŃ.

juz naprawili, śmiga lepiej niż wcześniej, trzeba korzystac bo pojutrze znowu moze paśc

Dodaj zdjęcie do komentarza (JPG, max 6MB):
Informacja dla komentujących
Redakcja portalu nie ponosi odpowiedzialności za treści publikowane w komentarzach. Zastrzegamy mozliwość opóźnienia publikacji komentarza lub jego całkowitego usunięcia.