czwartek, 18 sierpnia 2022

Wiadomości

  • 71 komentarzy
  • 20741 wyświetleń

Premier w Grajewie

Krótki pobyt w mieście, 17.05.2007r.,  premier Jarosław Kaczyński rozpoczął od wizyty w nowo powstającej fabryce Pfleiderer w Grajewie. Ten jeden z największych i najnowocześniejszych producentów płyt meblowych w Polsce, już niedługo planuje uruchomienie produkcji w nowym zakładzie płyt MDF, gdzie bezpośrednio znajdą zatrudnienie dziesiątki osób. Szefa Rządu RP po terenie osobiście oprowadzał prezes zarządu firmy Paweł Wyrzykowski. J. Kaczyński gratulując całej załodze życzył dalszych sukcesów i dobrych wyników, żałował jednocześnie, iż tak szybko musi opuścić zebranych. Prezes Rady Ministrów udał się na spotkanie z grajewianami w sali kina MDK.

- Przyjechałem tu, bo to ważne miejsce na Podlasiu, a jeżdżę dzisiaj po całym województwie. Przybyłem tu także z pewnym szczególnym uczuciem. Grajewo nie jest miastem obcym dla mnie w sensie osobistym - tu urodził się i pierwsze lata życia spędził mój ojciec. Będę mówić więc ze szczególnym przekonaniem, bo mam, można powiedzieć, obowiązek życzliwości dla tego miasta. Jednak nawet będąc premierem mogę uczynić tylko tyle, na ile Państwo mi pozwolicie, żyjemy przecież w kraju demokratycznym. Pół godziny temu byłem na terenie dużej fabryki, która funkcjonuje, obecnie jest rozbudowywana i staje się supernowoczesną. Mamy tu bardzo dużą inwestycję (350 mln zł) - największą na Ziemi Podlaskiej od bardzo wielu lat. Czy ma to być wyjątek, czy coś, co będzie zdarzało się częściej? Jest oczywiście wiele czynników, od których to zależy. Wielkie znaczenie ma aktywność władz samorządowych, ale rozstrzygające jest jak ta ziemia będzie przygotowana. W tym sensie, który odnosi się do ludzi, ich wykształcenia, ich gotowości do pracy, ale także w sensie odnoszącym się do różnego rodzaju urządzeń, infrastruktury, która jest tu dotychczas słabo rozbudowana. Ogromną rolę mają tu powiązania komunikacyjne - mówił J. Kaczyński

Burmistrz miasta K. Waszkiewicz, dziękując za obecność i zainteresowanie problemami, których miasto ma nie mało, położył nacisk na brak obwodnicy. Przekazał On kserokopię Aktu Urodzenia ojca - Rajmunda Kaczyńskiego - z 1922 roku i zapewnił J. Kaczyńskiego, że w Grajewie może czuć się jak "u siebie". Pamiątką pobytu będzie również podarowana przez starostę grajewskiego J. Augustowskiego maskotka wilka, symbolizująca element z herbu miasta.

Galeria zdjęć

e-Grajewo.pl

czwartek, 18 sierpnia 2022

Pożegnanie Lata 2022

czwartek, 18 sierpnia 2022

Poszukiwany ukrywał się w polu kukurydzy

Komentarze (71)

Przyjeżdza bajki opowiadac:>

a czego on tu?? =/

APOKALIPSA !!!!!!!!!!!!! lepper giertych kaczynski.... ZGROZA!!! skażą nasze miasteczko :(

OOOOOOOOOOO! Zaszczytu dostąpiliście . Wałęsa do was nie zajrzał , ani Kwach a tu Kaczyński trach !!!

do maniek . Czytać się naucz Kaczyński ,a le premier nie prezydent .A wizytują nas tak często bo wybory idą na Podlasiu

Prezydent Aleksander Kwaśniewski był w Grajewie (do dziś 78% zaufania publicznego. Premier Jarosław Kaczyńki (13% zaufania publicznego) odzwiedza wyborców, nie mieszkańców - doskonała socjotechnika; wielu po uścisku ręki pobiegnie do urn na wyskości lamperii. Ot co.

I na co nam ci wszyscy politycy? niech juz sie hoduja tam w tej warszawie.. MY ICH NIE CHCEMY...

hmm czyzby nasze miasto bylo atrakcja polityczna? nie ma innych wydatków? chociazby lepszy zespol jakis czy cos? bo nie wierze ze to wyjazdy charytatywne..:D hehe

"Mądry człowieku", chyba w twojej rodzinie Kwaśniewski ma 78% zaufania, bo albo jesteś sam komuchem, który boi się lustracji, albo nie chce ci się pracować uczciwie i tęsknisz do ustroju, w którym - czy się stoi czy się leży... to i tak się należy. Przejżyj na oczy!

Zgadzam sie Armagiedon. Wszyscy do Grajewa przyjeżdzają:D

a tak wogule to co on nas tak odwiedzają??!!
nagle... heheheh

Mało kto wie że kaczyńscy naprawde nazywają się KALKSTEIN!

Rejtan moze ty bys otworzyl oczy. Spojz co sie dookola dzieje PIS-iaku

Kaczynski ma korzenie grajewieskie gdyz jego dziadek czy pradziadek urodzil sie w grajewie i napewno z tego wzgledu odwiedzi nas, bo z jakiego innego powodu mialy by tu przyjezdzac??

jak trafi na dziury na poboczach drogi krajowej z b-stoku to wstrząsnie sie mu mozg i to bedzie ok

aaaaa kosmici atakują!!!!!

chca zrobic ;p stolice w grajewie haha

mądry człowieku Ty pewnie wolałbys aby Jaskiernia Oleksy i pozostali koledzy Leszka Millera przyjechali.

LOTNISKO NIECH WYBUDUJA TO MOZE STAN TYMINSKI BOENINGIEM PRZYLECI

doceniam staranie czyjes ,azeby odwiedzil nas premier.bedzie to na pewno wydarzenie w Grajewie.popieram takie inicjatywy i ciekawi mnie jak tam bedzie mozna wejsc na spotkanie z premierem-czy to bedzie wstep wolny dla wszystkich chetnych-chcialbym wiedziec.

hehh dla niezorienotwanych: WYBORY SIE ZBLIZAJA!

Nasze miasteczko jest bardzo atrakcyjne i to od dawna, Napoleon też był w Grajewie na śniadaniu u państwa Wilczyńskich, którzy użyczyli mu swoich koni i powozu do dalszej podróży/ b. ładnie opisuje to p.H. Modzelewski w historii Grajewa/.Mieszkańcy Grajewa mogąbyć dumni , że tylu polityków /sama czołówka/ odwiedza ostatnio nasze miasto.Może i inne korzyści spłyną dla miasta po tak ważnych wizytach, dobrze by było ! Pozdrawiam wszystkich mieszkańców -dawna Grajewianka

Premier zapewne w sprawie obwodnicy augustowa, wszak referendum tuz tuz :)

Nowa fabryka płyt MDF jest całkowicie prywatna na szczęście i nawet premier żadnego pisiaka tutaj nie wsadzi na prezesa, a to dzięki Balcerowiczowi - za to go tak nienawidzą

koszt pobytu warszawki w grajewie to łany kwiatow na miejskich rabatach oni z nas kpią pół godziny roman w grajewie

PiSak będzie gadał swoje bajki, obiecanki itd. trzeba go zbojkotować i tyle:)

niech odwiedzi inne zaklady pracy,moze schroniska dla rodzin ofiar przemocy,ktorych coraz wiecej w tej 4rp,plyty budoano w 3rp-tak znienawidzonej przez koalicje,a najlepiej niech nie przyjezdza wilu ludziom zaoszczedzi na zdrowiu chyba ze samoloty rzadowe latają na wodzie ale i wody dla nich szkoda

czy niektórzy z was są naiwni czy się zgrywaja? gdyby nie wybory pies z kulawą nogą tutaj by nie zajrzał. dla polityków każdy głos się liczy, ponieważ te przedterminowe wybory do sejmiku sa sprawdzianem popularności dla partii; nie wyobrażajcie sobie zbyt wiele!

No coz, ida wybory, wiec jezdza wciskac kity.

Po co marnować konserwatywny głos? Lepiej wybrać UPR!

osobiście nie przepadam za kaczorami ale głosowałem na nich w wyborach bo nie widać narazie nikogo w polsce na ich miejsce ,a w grajewie warto by pokazać stację kolejową tam urodził się dziadek kaczyńskich

warto się spytać premiera dlaczego zamiast drogi szybkiego ruchu Białystok – Rzeszów, zbudują Szczecin - Poznań – Wrocław ( w ramach EURO2012 - oczywiście) ?

Co to najpierw Lepper potem Giertych a teraz Kaczyński

A co z kotem P.J. Kaczyńskiego? mam poważne pytanie co z kotem? Czy już przygotowano odpowiednie służby? Czy jest oddzielny stoliczek, kuwetka? Czy miasto ma pokarm dla kotka?
A co z kotkiem? A co z kotkiem?

badania NGB
1. Związek Słowiański 1,0%
2. Białoruski Komitet Wyborczy 3,9%
3. Lewica i Demokraci 9,4%
4. Liga Polskich Rodzin 4,4%
5. Unia Polityki Realnej 12,1%
6. Polska Partia Pracy 0,6%
7. Nasze Podlasie 5,3%
8. Platforma Obywatelska 21,2%
9. Krajowa Partia Emerytów i Rencistów 3,7%
10 Piast 1,6%
11. Obwodnice tak, ekoterror nie 0,4%
12. Prawo i Sprawiedliwość 19,9%
13. Samoobrona 3,8%
14. Polskie Stronnictwo Ludowe 1,4%
15. Podlasie XXI wieku 0,9%
16. Zieloni 0,3%

Dobrze napisanebo napewno nie pozostaną w Grajewie.Po zakończeniu wizyty za godzinę nie będzie pamiętał w jakim mieście był.Może poza Białymstokiem.Mamy posła z Grajewa i jaki efekt?Życzę dobrego samopoczucia po wizycie pana premiera Kaczyńskiego.Może ktoś wymieni jakie korzyści przyniosła wizyta pana prezydenta Kwaśniewskiego w Grajewie?Ćhętnie bym sie dowiedział.Pozdrawiam wszystkich.

Oczywiscie JArek spoźnił sie prawie 2 godz.PiS ma gdzieś Grajewo.

bez wychowania te wszystkie ludzie..........nAWET NIE WPUśCILI DO kina.... Bez sensu!!!!!!!!! po co ten premier przyjechał do tego kina jak nie chcieli wpuścić nawet do kina o bez kitu................!!!!!!!!!!!!!!!!!

widziałam go stał naprzeciwko mnie lol;p

A tam wiadomo naprawde czy to był premier czy też prezydent :P Tego nikt do końca nie wie :P :)))

WIELKI BRAT JEST POD WRAŻENIEM...

Podniósł rękę i uciekł!!!

phi...nasz 'kochany' premier nawet nie odwrócił sie do ludzi ci co stali blisko kina to przynajmnie widzieli go na zywo a ci co stali troszke dalej widzieli tylko jego 4 litery bravooo !! no jak tak bedzie pis poparcie zdobywał to gratuluje ...

Czy jest politycznie niepoprawne to że pojawił sie w Grajewie przy tej okazji Kononowicz? Czy ta informacja jest zakazana?? Kocham IVRP i e-grajewo. Pozdrowienia dla całej nie(podległej!!!) redakcji

qurde i księzyc zniknął wraz z premierem.Dobrze,ze choć słonce sie zostało,ale ja przyjedzie braciszek to nic nie wiadomo.

szczyt bezczelności: zagłosować na PiS i wyjechać z kraju

fajnei że był premiel ale najwiekszą atrakcją dla Grajewian był Kononowicz:D:D:D:D hehehehehe

Korzyść to kwiatki posadzone w "centrum". Przynajmniej jest ładnie.

Czekalismy na niego jak na krola ,2 godziny buahaha nie warto bylo,pogadal to co zwykle,nudną gadke stzrelil i pojechał.nuda nuda nuda

komonowicz komonowicz !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hura hura

Z teo wszystkiego Najfajniejszy to był Kononowicz:D To To Dopiero Jest Chłop :D ;D ;D;D No i w Grajewie rzeczywiście się ładniej zrobiło dzięki tym kwiatuszkom ;] Bo juz zdecydowanie na psy schodziło... ;/ Hehe :P Pozdrawiam Wszystkich GrajewiaQw ;D ;*

czy mi się wydaje czy na tym zdjęciu kierunek spojrzenia Prezesa i Premiera nieco się rozbiegają???

Niemówcie ze było źle wizyta była zapowiedziana około 16. Ludzi byli wpuszczani ale jak juz premier przyjechalłbo kina tro niewpuszczali ludzi bo nie było już miejsca w kinie. premier szybko uciekł do kina po przyjeździe ze względu na zagrożenie

Plaga!!!!!!!!!!!! nad Grajewem!

cyba na ostatnim zdjeciu widzailem Konanowicza:-)

aj już nie wnikajcie tak głęboko -zaraz popatrzy tam gdzie pokazuje :) -spox

lach... kłade na polityków Polskich!!!

Najbardziej to mi się z tego przyjazdu premiera kino podobało jest teraz bombowe najgorsza fleja wyjdzie na scenę to wygląda przyzwoicie. Kiedyś Pawlak w ramach wspierania polskiego przemysłu motoryzacyjnego jeździł rządowymi "Polonezami" (ale się kierowca BOR-u musiał męczyć). Teraz nikt sie nie liczy z kosztami publicznych środków na kampanie wyborczą partii panującej. Jak to szybko zostały zapomniane hasła o przejrzystości wydatkowania środków publicznych wytykane poprzednikom. Może jakiś Ekonomista policzy koszty wycieczek Premiera i wicepremierów po podlasiu w ciągu 3 tygodni przed wyborami do sejmiku. Mam nadzieję, że opozycja poprosi kogo trzeba o przedstawienie kosztów. Swoją drogą widząc ostatnie zdjęcie uruchomiła mi się wyobraźnia.Wyobraziłem sobie, że za kilka lat z tego pięknego BMW w towarzystwie funkcjonariuszy BOR-u wysiada w dobrze skrojonym garniturze i wbiega na salę naszego kina pan Kononowicz z obietnicami, że nie będzie już po nim niczego.
Pozdrawiam

Gościu z tej czarnej rozpaczy nie zauważyłeś, że Premier przyjechał Skodą a nie BMW to pokazuje że nie widzisz a się wymądrzasz

jak tak to grajewska policja wlepiac chce mandaty za stanie na trawniku pod kinem (przez glupia chwile) a jak przyjechal jeden z blizniakow to nawet nikomu nie zwrocili uwagi. takie to prawo i sprawiedliwosc.

dziękujemy panie premierze

te komentarze do artykulu odbieram jak to ze madrzy ludzie do grajewa przyjezdzja tylko po kopie aktow urodzenia

do czarna rozpacz: Premier byl po to aby wspierac obwodnice, aby ludzie poszli na referendum:P a wybory przy okazji:P:P Idzmy na referendum!! pozdrawiam:-) i Glosowac na p. Latarowskiego:P:P szybciutko :P

taki kaczynski ma gdzies to zy ludziom w augustowie przeszkadzaja tiry no ale wiadomo ze wiekszosc jest za obwodnica to trzeba tez byc bo wkoncu wybory.

Witam Szanownych Mieszkańców Grajewa. Jestem niezależnym obserwatorem politycznym, bezpartyjnym i bezstronnym. Od momentu ogłoszenia ''najazdu'' znamienitych polityków na Grajewo postanowiłem udać się na przynajmniej trzy takie spotkania: z Januszem K-M, Romanem Giertychem i Jarosławem Kaczyńskim. Tak też uczyniłem. Pierwsze spotkanie w ZS nr 1 było najmniej ciekawe, zarówno pod względem technicznym jak i organizacyjnym, mowę samego polityka pozostawiam do Państwa oceny, od tego ja nie jestem. Szczerze mówiąc następne spotkanie, z Ministrem Edukacji zrobiło na mnie nieco większe wrażenie niż się spodziewałem, a szczególnie dostrzegłem to po spotkaniu z J. Kaczyńskim. Do rzeczy. Otóż samo przybycie Romana Giertycha nie zgromadziło aż tylu widzów co samego Premiera, jednak wyglądało ono zupełnie inaczej. I to dosłownie. Primo, Minister Edukacji spóźnił się o 30 minut (Premier 2 godziny), secundo - to co pisząc jeżykiem kolokwialnym ''odstawili'' organizatorzy spotkania z J. Kaczyńskim było żałosne. Mnóstwo policji, straży miejskiej, BORu, przeszukiwania ludzi na wejściu, nie możność zadawania pytań. Minister Edukacji przybył niemal sam, na spotkaniu nie była obecna policja, nikogo nie przeszukiwano, ludzie mogli wymienić swoje poglądy z przedstawicielem rządu. Przeciętny człowiek nie czuł zapewne takiego dystansu do R. Giertycha jak do J. Kaczyńskiego. Jednak moje największe wzburzenie wzbudziła końcówka spotkania z J. Kaczyńskim. Pierw chciałem opuścić salę przed zakończeniem przemowy Pana Premiera, aby móc spokojnie zaobserwować wyjście wyżej wymienionego. Panowie w dzwiach nie chcieli mnie wypuścić, nie mając ku temu żadnych podstaw. Przecież istnieje wolność i nikt nie ma prawa trzymać obywatela na siłę na spotkaniu nawet z Premierem Rządu.Następnie, gdy już udało mi się opuścić salę, podczas opuszczania sali kina przez J. Kaczyńskiego miała miejsce rzecz absurdalna. Zwykli ludzie stojący przed wyjściem, zostali wypchani z miejsca postoju przez policje niczym pospolici chuligani. Pamiętam, iż na spotkaniu z Ministrem Giertychem nikt nie bronił zbliżyć się do vicepremiera, każdy mógł pożegnać z bliska przybyłego. Pominę fakt przybycia K. Kononowicza. To, że nie został on wpuszczony na salę gdzie przemawiał Pan Premier również nie było zbyt demokratycznym posunięciem organizatorów. Samą przemowę i oprawę propagandową spotkań zostawiam dla Państwa. Serdecznie Pozdrawiam.

a KONON i tak był najlepszy... POZDRO DLA GRAJEWIAN:)

Trzeba Koniecznie zaprosić do Grajewa Tuska- to dopiero ELTTA aksamitna

Do uważnego: Na zdjęciach nie widać, że jedzie śkodą. Natomiast widać BMW - wiesz kto najczęściej jeździ BMW - gangsterzy lub ludzie z kompleksami. To, że premier przyjechał śkodą to tylko chwyt propagandowy, Pawlak jeździł polskimi samochodami (przynajmniej przez jakiś czas)

ale panowie z biura ochrony rzadu mniaaaaaaaam co za ciacha:)

Dodaj zdjęcie do komentarza (JPG, max 6MB):
Informacja dla komentujących
Redakcja portalu nie ponosi odpowiedzialności za treści publikowane w komentarzach. Zastrzegamy mozliwość opóźnienia publikacji komentarza lub jego całkowitego usunięcia.