Spółdzielnia Mleczarska MLEKPOL odświeżyła opakowanie mleka ŁACIATE
Znane i cenione przez konsumentów mleko ŁACIATE w kartonikach o pojemności 0,5 l, 1 l oraz 1,5 l odświeżyło szatę graficzną. Nowy design jest pełen lekkości i utwierdza wizerunek marki jako nowoczesnej i wyróżniającej się najwyższą jakością.
Zmiany szaty graficznej opakowania mleka ŁACIATE wprowadzone zostały z myślą o klientach – ich poczuciu komfortu, wymaganiach i stylu życia.
ŁACIATE to najbardziej popularna marka mleka w kraju. Na rynek wprowadzona została w 1996 roku. Jest posiadaczem m.in. tytułu Superbrand Polska, Wyborowa Marka 89/09, znajduje się również w gronie najcenniejszych polskich marek w rankingu „Rzeczpospolitej”.
Niespełna miesiąc temu Spółdzielnia Mleczarska MLEKPOL wprowadziła na rynek pasteryzowane mleko ŁACIATE w plastikowej butelce z terminem przydatności do spożycia 14 dni.
Producentem mleka ŁACIATE jest Spółdzielnia Mleczarska MLEKPOL z Grajewa - niekwestionowany lider mleczarstwa w Polsce. Skupuje i przerabia około 13% pozyskiwanego w kraju surowca.
Komentarze (0)