UWAGA
Marka Łaciate znalazła się w gronie TOP 50, czyli najsilniejszych marek w Polsce w najnowszym badaniu BrandAsset Valuator przeprowadzonym przez BAV Consulting.
- To kolejne cenne wyróżnienie dla naszej sztandarowej marki, które bardzo cieszy – mówi Edmund Borawski, prezes Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol, właściciela marki Łaciate. –Łaciate istnieje na rynku od ponad 10 lat i cieszy się niezmiennym uznaniem konsumentów, co oczywiście jest dla nas - producenta “łaciatych” produktów wielkim wyróżnieniem i świadczy o tym, że trafiamy w gusta klienta i zapotrzebowanie rynku – dodaje Borawski.
Przypomnijmy, iż w portfolio marki Łaciate znajduje się mleko, mleczka smakowe, mleko zagęszczone, masło, mixełko oraz śmietanka.
Kolejną falę badań kondycji marek obecnych na rodzimym rynku przeprowadziła BAV Consulting – należąca do grupy Young & Rubicam Brands. Globalne badanie BrandAsset Valuator to autorski projekt BAV opierający się na 4 filarach:
1. wyróżnialność - pokazuje, czym marka różni się od innych, co jest w niej unikalnego, czy konsumenci są skłonni zapłacić więcej niż za zwykły produkt, jak cechy charakterystyczne marki przełożyć na marżę i zysk,
2. zapotrzebowanie - mówi w jakim stopniu marka odpowiada na potrzeby konsumentów i na ile jest adekwatna do ich oczekiwań,
3. szacunek - odzwierciedla, w jakim stopniu marka spełnia swe obietnice, jaki jest poziom zaufania konsumentów do marki i jej reputacja,
4. wiedza - pokazuje stopień zażyłości konsumenta z marką, jak konsument rozumie markę, jak z niej korzysta. Ten filar odnosi się do doświadczeń konsumentów i jest kumulacją wszystkich działań marketingowych od momentu wprowadzenia marki na rynek.
Trzy pierwsze miejsca w badaniu zajęły marki: Lipton, WOŚP i Delicje. BrandAsset Valuator to światowe badanie opinii konsumenckich i innowacyjne narzędzie mierzące kondycję i wartość marek. Stanowi podręcznikowy kanon współczesnego marketingu.
Właścicielem i producentem marki Łaciate jest SM Mlekpol – niekwestionowany lider mleczarstwa w Polsce. Skupuje i przerabia 13% pozyskiwanego w kraju surowca. Najbardziej znane marki Mlekpolu to Łaciate, Milko i Mazurski Smak. Spółdzielnię tworzy 12 zakładów (w Grajewie, Kolnie, Mrągowie, Sejnach, Zambrowie, Augustowie, Bydgoszczy, Sokółce, Dąbrowie Białostockiej, Radomiu, Zwoleniu i Gorzowie Wielkopolskim) oraz 14,5 tysiąca dostawców – producentów mleka. Spółdzielnia zatrudnia ponad 2400 osób.
Agencja PR First Communications (za podstawie: www.yrbrands.pl)
wtorek, 10 grudnia 2024
wtorek, 10 grudnia 2024
© Copyright 2024, Wszelkie prawa zastrzezone
Komentarze (0)