Prowadzisz własny biznes, aktywnie działasz w sieci, ale nie osiągasz oczekiwanych efektów? Dbasz o bieżącą aktualizację oraz rozwój firmowej witryny, a nadal nie pozyskujesz wartościowego ruchu? Jednym z powodów może być słaba widoczność w wynikach wyszukiwania. W końcu pozycja w Top 10 wyszukiwarki to cel każdego, kto działa w marketingu internetowym. Chcesz wspiąć się na szczyt rankingu Google? Przeczytaj i przekonaj się, jak polepszyć pozycjonowanie strony internetowej. Poznaj kluczowe działania, dzięki którym wybijesz się ponad konkurencję.
6 godzin i 39 minut – według raportu Digital 2022 to czas, jaki poświęcają polscy internauci na codzienne korzystanie z sieci. Musisz przyznać, że całkiem sporo. Okazuje się, że w Internecie użytkownicy szukają w szczególności produktów i usług – zgodnie z danymi GUS robi tak nawet 77% badanych.
Co to oznacza? Jeżeli prowadzisz firmową witrynę i chcesz, aby docierała do potencjalnych klientów, to musisz zadbać o jej widoczność w Google. Nie jest to jednak łatwe zadanie – konkurencja jest ogromna, a niezapowiedziane zmiany algorytmów mogą gwałtownie wpłynąć na pozycję strony WWW w wynikach wyszukiwania.
A przecież większość internautów po wpisaniu w wyszukiwarkę odpowiedniego zapytania wybiera zwykle adresy, które znajdują się w Top 10 rankingu. Dzięki lepszej pozycji można wygenerować nie tylko większy, ale i bardziej wartościowy ruch, który może przełożyć się na pozyskanie nowych klientów. Na szczęście o lepszą widoczność można powalczyć poprzez skuteczne pozycjonowanie.
Jeżeli wdrożysz efektywne działania SEO i właściwie zoptymalizujesz firmową stronę pod wytyczne wyszukiwarki, to Google wyświetli ją w wynikach wyszukiwania na zapytania związane z Twoją branżą i ofertą.
Co więc dokładnie musisz zrobić, aby znaleźć się na szczycie rankingu? Wystarczy, że wdrożysz kilka praktyk, które zapewnią przewagę nad konkurencją lub zlecisz je specjalistom. Poznaj szczegóły oferty doradców internetowych na https://wenet.pl/oferta/pozycjonowanie i sprawdź, co zyskasz dzięki profesjonalnym usługom SEO.
W Top 10 wyszukiwarki może znaleźć się tylko taka witryna, która spełnia zarówno oczekiwania internautów, jak i wymogi wyszukiwarki. Aby wyniki wyszukiwania były trafne i wartościowe dla użytkowników, Google stale udoskonala swoje algorytmy i wytyczne. Poznaj więc działania, dzięki którym polepszysz pozycjonowanie strony i skutecznie dotrzesz do nowych klientów.
Każdy właściciel strony WWW planuje zdobyć jak najwyższą pozycję w rankingu wyszukiwarki. Ty z pewnością też chcesz osiągnąć ten cel. Przed przystąpieniem do wyścigu warto jednak najpierw określić swoją pozycję startową. Na początku przygody z pozycjonowaniem należy więc przeprowadzić audyt SEO.
Tego rodzaju analiza pod kątem prawidłowej optymalizacji stanowi pierwszy krok do podjęcia działań i wzmocnienia pozycji w Google. Narzędzie nie tylko ocenia potencjał strony w zakresie promocji w wyszukiwarce, ale również przedstawia kluczowe parametry wymagające poprawy. Z audytem SEO polepszysz pozycjonowanie swojej witryny.
Czy wiesz, że na skuteczność optymalizacji wpływa odpowiedni dobór słów kluczowych? W końcu stronę internetową pozycjonuje się pod wybrane frazy, które powinny pasować do branży i odpowiadać na najczęściej zadawane przez użytkowników zapytania.
Dlatego, jeśli chcesz poprawić pozycjonowanie swojej strony, to musisz sprawdzić, czy wybrane hasła w pełni odnoszą się do prowadzonej przez Twoją firmę działalności. Zastanów się też, jakie frazy mogą wpisywać w wyszukiwarkę użytkownicy, którzy szukają produktów lub usług podobnych do oferowanych przez Ciebie. To podstawa do tworzenia nowych (skuteczniejszych) treści.
Znając motywację użytkowników wyszukiwarki, możesz nie tylko dobrać lepsze frazy, ale również tworzyć trafne i wartościowe treści. W końcu słowa kluczowe nie mogą występować w próżni – warto je uzupełnić przyjaznym dla odbiorców tekstem. Musisz bowiem wiedzieć, że roboty Google promują zawartość, która jest zgodna z koncepcją E-E-A-T, która określa 4 wskaźniki skutecznego contentu (treści):
Podstawę SEO copywritingu stanowią więc teksty unikalne, merytoryczne, budzące zaufanie, które są oparte na źródłach i pochodzą od ekspertów w swoich działaniach.
Angażująca i merytoryczna treść to nadal za mało. Musisz jeszcze zadbać o jej odpowiednią optymalizację pod wytyczne wyszukiwarki. Dlatego tworząc nową lub optymalizując starszą zawartość, pamiętaj o:
Wyeliminuj również wszelkie duplikaty treści. Zadbaj przy tym – szczególnie prowadząc sklep internetowy – o unikalne opisy każdego produktu, kategorii czy grupy oraz o odpowiednie przekierowania między różnymi wersjami strony.
Wszystkie powyższe działania mogą okazać się nieskuteczne, jeżeli nie zadbasz o bezpieczeństwo Twojej firmowej witryny. W końcu komunikat „Strona niezabezpieczona” skutecznie odstrasza użytkowników. Utrata zaufania to jedno. Brak odpowiedniej ochrony z pewnością wpłynie również na spadek widoczności w Google.
Wdrożenie certyfikatu SSL stanowi więc ważny krok do poprawy pozycji w wyszukiwarce. Powszechnie stosowany protokół sieciowy nie tylko zapewnia poufność przesyłanych danych, ale też ochronę przed atakami hakerów czy wirusami.
Czy znasz aktualizację Mobile-First Index? Jej wprowadzenie sprawiło, że roboty Google najpierw oceniają witrynę na podstawie wersji mobilnej. Jeśli więc Twoja strona internetowa nie wyświetla się odpowiednio na wszystkich urządzeniach, to jak najszybciej musisz to zmienić!
Postaw na technologię RWD, która zapewnia dopasowanie witryny do różnych ekranów – od smartfonów, po komputery stacjonarne. Dzięki responsywnej stronie możesz szybko polepszyć pozycjonowanie.
Pozostając w tematyce szybkości – czas ładowania strony jest równie istotnym czynnikiem dla wyszukiwarki, jak i dla Twoich odbiorców. Google lepiej ocenia witryny, które otwierają się nie dłużej niż 2-3 sekundy, a użytkownicy zwykle opuszczają adres, jeżeli nie mogą sprawnie znaleźć odpowiedzi na swoje zapytanie.
Jeżeli chcesz poprawić szybkość ładowania Twojej strony, to w tym celu warto zmniejszyć wagę i rozmiar obrazów, wybrać sprawny hosting czy wyeliminować nieużywane wtyczki, wielokrotne przekierowania oraz niepotrzebne efekty wizualne czy animacje.
ciąż zastanawiasz się, jak polepszyć pozycjonowanie strony WWW? Jak się okazuje jednym z kluczowych elementów, który decyduje o pozycji w Google, jest profil linkowy. W tym przypadku liczy się jakość, a nie ilość! Dzięki zróżnicowanemu, wartościowemu i bezpiecznemu linkowaniu zewnętrznemu możesz zwiększyć widoczność w sieci, pozyskać ruch i wzmocnić wizerunek marki.
Nie wiesz, skąd warto pozyskiwać odnośniki do witryny? Do wartościowych źródeł pod pozycjonowanie należą:
Pamiętaj, że Twój profil linkowy powinien być przy tym naturalny.
Dotarcie wprost do grupy docelowej, poprawa widoczności oferty w sieci, wzrost liczby odwiedzin – to tylko niektóre z wielu korzyści, jakie zapewnia pozycjonowanie. Niestety skuteczność SEO zależy od wielu czynników rankingowych – to zaś wpływa na liczbę działań, jakie musisz podjąć, aby polepszyć pozycję witryny w wynikach wyszukiwania.
Nie masz czasu, aby zająć się długim i złożonym procesem optymalizacji pod wyszukiwarkę? Obce są Ci techniczne kwestie i nie możesz aktywnie śledzić nowych aktualizacji Google? Zadbaj o rozwój swojego biznesu i już teraz zaufaj WeNet.
Doradcy internetowi zapewnią indywidualny plan działania dla Twojej firmy, który przebiegnie w następujących krokach: audyt SEO – strategia SEO – optymalizacja techniczna – optymalizacja treści – link building – content marketing – raport (analiza i wdrożenie). Specjaliści będą przy tym stale reagować na aktualne trendy oraz aktualizacje algorytmów, aby zapewnić lepszą widoczność Twojej firmy w sieci.
Chcesz poznać szczegóły? Wypełnij formularz, zamów darmową konsultację i zacznij walczyć o wyższą pozycję Twojej strony w wyszukiwarce. Zaskoczy Cię, jakie efekty dla Twojego biznesu może zapewnić lepsze pozycjonowanie.
sobota, 23 listopada 2024
piątek, 22 listopada 2024
Komentarze (0)