Milko sponsorem Jagiellonii

aktualizacja: 2010-09-14 17:50:40     nr wiadomości: 12687     przeczytano: 8614     Ilość komentarzy komentarze: 0

Spółdzielnia Mleczarska "Mlekpol" z Grajewa i jej marka Milko została sponsorem strategicznym piłkarzy Jagiellonii Białystok. Wartość podpisanej w środę umowy nie została ujawniona, wiadomo jedynie, że kwota zależna jest od wyników drużyny w ekstraklasie.


Wiadomo, że na razie umowa została podpisana na rok, z możliwością przedłużenia na kolejne.

Prezes "Mlekpolu" Edmund Borawski podkreślił, że umowa z Jagiellonią to "umiejętne połączenie sportu z mlekiem" i że "może to dać efekty". Jego firma liczy na zwiększenie sprzedaży poprzez zwiększenie popularności marki.

Pytany, dlaczego zdecydowano się na sponsoring Jagiellonii, a nie np. Wisły Kraków, Borawski powiedział, że to klub z regionu (Grajewo leży w województwie podlaskim).

Prezes Sportowej Spółki Akcyjnej Jagiellonia Białystok Cezary Kulesza poinformował, że pieniądze będą przeznaczone na bieżące potrzeby.

Mlekpol jest największą w kraju spółdzielnią mleczarską. Ma 13,5 tys. członków (spółdzielców), w 12 zakładach produkcyjnych w całym kraju zatrudnia 2,5 tys. osób. Już wcześniej przeznaczał pieniądze na sponsoring w sporcie. Pod jego nazwą grali przez rok siatkarze z Olsztyna.

Dodaj komentarz

Treść:


Informacja dla komentujących
Redakcja portalu nie ponosi odpowiedzialności za treści publikowane w komentarzach. Zastrzegamy możliwość opóźnienia publikacji komentarza lub jego całkowitego usunięcia.