środa, 29 czerwca 2022

Sport

  • 24 komentarzy
  • 10312 wyświetleń

Zawody w szczypiorniaka

Dnia 21.02.2009 r. w hali MOSiR w Grajewie rozegrana została Gimnazjada Powiatu Grajewskiego w piłce ręcznej dziewcząt klas pierwszych.

WYNIKI SPOTKAŃ

PG 2 Grajewo – G Rajgród        - 2 : 1
PG 1 Grajewo - G Danówek         - 2 : 9   
PG 2 Grajewo - G Danówek         - 2 : 1
PG 1 Grajewo – G Rajgród        - 6 : 3
PG 2 Grajewo – PG1 Grajewo    - 1 : 0
G Rajgród – G Danówek        - 0 : 9


KLASYFIKACJA  KOŃCOWA

1. Publiczne Gimnazjum nr 2 w Grajewie         
opiekun:  Przemysław Dąbkowski
2. Gimnazjum w Danówku                          
opiekun: Przemysław Krukowski
3. Publiczne Gimnazjum nr 1 w Grajewie                           
opiekun: Paweł Dembiński
4. Gimnazjum w Rajgrodzie


(fot. e-Grajewo.pl)

Komentarze (24)

moim zdaniem sp1 grało najlepiej

pf. i tak PG 1 jest najlepsze, a więc PG2 nie cieszcie sie tak. (;

WOW jakie foty nawet ja się załapałam kilka razy ale szkoda, że jedynka z 2 przegrała chociaż jest lepsza szkoda. Ale to różnica tyko 1 gola

lepsi wygrywają : F my od pg1 dostalim dzisiaj :F

szkoda, że pg3 nie ma sali..

a co pg1 musi być we wszystkim najlepsze? nie wywyższajcie się tak... ;/

PG 1 są najlepsi. Nawet po kilku sfałlowaniach przeciwnej drużyny nie poddawały się i grały dalej. Mecz z PG 2 byłby wygrany żeby nie podstawiły nogi najlepszej zawodniczce...

PG1 następnym razem wygra! 3MAM KCIUKI.

czemu PG1 w jeansach grało?

bym ci odpowiedziała .... ;D
wiecie, Danówek miało może z 3-4 dobre zawodniczki.
Pg 1 ?? nie umieją rzucać - kozłem a nie w bramkarza ;D;D

a co to dla PG1 stroje nie wyschly, że w jeansach?? :)hahhhahahahaha żal i ból

szkoda że PG3 nie było:( bo by wszystkich już ograło;):):): ale się przekonamy na next zawodach:D:P

Danówek najlepszy!!! najwięcej goli ;] haha nikt nam nie dorówna hah BIAŁA boli kuśpeta?? hahaha dostałaś

z 2 przegrałyśmy tylko dlatego że miały dobrego bramkarza DANÓWEK najlepszy!!

do:spileen gineem Jasne stroje nam nie wyschły nie wiesz to sie nie udzielaj wogle ;ppp
PG1 górą!!! xD

hahaahhahaahahahhahaha widac ze nie wyschly albo w ogole ich nie macie:):) PG3 rządzi na wieki wieków AMEN! a z resztą przekonamy sie czy pg1 rzadzi bo w niedziele zawody w kosza:)

do spileen gineem . czyli do kogos z pg3. kto zazdrosci nam bardzo ladnych koszuleczek i of course musi gadac ze nie mamy stojow. choc mamy. ale takie niedouczone dzici z pg3 o tym nie wiedza. echh. żal i ból. ale co tam. to nie wina pg3 ze znajdzie sie jakis
spileen gineem i przypał robi ich sql.
i wiesz co? ty to sobie możesz na placu zabaw rządzic a nie na zawodach. bo wygrywaja najlepsi czyli PG1 bądź PG2[pzd. wam;*)]! :]
nigdy nie widzialam jak pg3 gra[AHAHAHA]. a wiec nie wiadomo kto wygra. choc przewiduje ze nikt z gwa.
bu ha ha. TO TYLE. pozdrawiam z żalem i bólem w sercu że znajdzie sie taki spileen gineem i uważa się za `spoko` człowieka.. ;)

na pewno nie zazdrosci nikt wam tych brzydkich i beznadziejnych kuszulek, (: no to zobaczymy, kto jeszcze wygra:):D szykujcie się na zawody w sobotę.... przekonamy się... wiesz, mogłaś nie widzieć, bo pierwszy raz dziecko swiat zobaczyło, i na zawodt pierwszy raz poszło i się cieszy, jak nie wiem co, buhahahahahahaha :D to się niedługo przekonasz jak gra pg3, i kto rządzi w grajewie... haahaha, niby jedynka taka porzadna a szkola wam sie wali:)

jasne i co jeszcze?

ale kłótnia:D przestancie juz.... wiadomo ze kazdy za swoja szkola trzyma:)pozdro

ta masz rację `bezimienni` lecz ja jestem z PG2 a za jedynką obstaje, bo wedlug mnie grały najlepiej, po prostu były ciągle faulowane i tyle...

zawody były, w siatkówkę, i co? PG3 trzecie miejsce.
rządzicie? jasne .

Własnie ostatnie miejsce buhahahaha rządzicie popieram łśo (powinno byc chyba łoś)

buheheheehehe, skoro chlopak z danowka liczyl pkt to danowek wygral rzecz jasna.... jeszcze sie przekonamy za zawodach z koszykowki danowek po pierwszym meczu pojedzie do domq, i najlepiej by bylo gdyby wiecej szkol przyszlo...a nie tylko 3;/;/ bo nie ma o co walczyc, hihi

Dodaj zdjęcie do komentarza (JPG, max 6MB):
Informacja dla komentujących
Redakcja portalu nie ponosi odpowiedzialności za treści publikowane w komentarzach. Zastrzegamy mozliwość opóźnienia publikacji komentarza lub jego całkowitego usunięcia.