poniedziałek, 25 listopada 2024

Oferty i promocje

  • 1 komentarzy
  • 6850 wyświetleń

Zakochaj się w Łaciatym...

Zakochaj się w Łaciatym. Rusza wyjątkowa kampania reklamowa mleka od SM MLEKPOL.

 
Krótka historia romantycznej miłości i co z niej wynikło. Kampania marki Łaciate jak zwykle zaskakuje!

Inwestujemy w przyszłość. Polski konsument się zmienia. Warto mu przypomnieć źródło naszego Łaciatego - zdrowego, naturalnego mleka od krów wypasanych na najczystszych łąkach Polski. Łaciate istnieje już ponad 20 lat. Wciąż jest najbardziej rozpoznawalną marką mleka w Polsce. Nie osiadamy jednak na laurach. Cały czas chcemy podtrzymać i kreować świadomość marki nawet tak silnej i  pozytywnie kojarzonej jak Łaciate. - mówi Ewa Gromadzka, kierownik marketingu SM MLEKPOL z Grajewa.

Dlaczego mleko Łaciate jest "Białe po mamie i zdrowe po byku" będzie można przekonać się już z początkiem września. Wtedy rusza kampania reklamowa zarówno w głównych stacjach telewizyjnych, tematycznych jak również kampania VOD w Internecie. Spoty będą emitowane do końca roku. We wrześniu pojawią się także bilboardy. Przez miesiąc blisko tysiąc tablic będzie widocznych w największych miastach Polski.


Kreacją kampanii zajęła się agencja Leo Burnett. Spot wyreżyserował duet Jakubowska / Gronowski. Za produkcję odpowiadał Film Reaktor. Postprodukcja należała do Panoptiqum. Za zakup mediów odpowiedzialny jest MEC.

 

O marce  ŁACIATE
Najbardziej rozpoznawana marka mleka w Polsce.  Najczęściej nagradzana wśród produktów mleczarskich.  Łaciate powstało w 1995 r. i od razu zyskało uznanie konsumentów.  Jest pierwszym mlekiem UHT w Polsce – do dziś wiedzie prym w tej kategorii. Mleko Łaciate UHT można nabyć w innowacyjnym opakowaniu kartonowym typu EDGE. Dzięki procesowi technologicznemu oraz aseptycznym opakowaniom jest produktem o przedłużonej przydatności do spożycia. Dostępne jest w trzech pojemnościach: 0,5L, 1L, 1,5L oraz czterech zawartościach tłuszczu: 0,0%, 0,5%, 2,0%, 3,2%.  Mleko Łaciate można kupić także w poręcznej butelce. Jest to mleko świeże, pasteryzowane o 21 – dniowym terminie przydatności do spożycia.  Powstało także specjalne, uwzględniające potrzeby młodych organizmów- mleko Łaciate Junior o zawartości 3,8% tłuszczu. Jest to innowacyjny produkt dedykowany dzieciom, które w fazie wzrostu mają wyższe zapotrzebowanie na żywność o dużej zawartości energetycznej.  Dla wszystkich wielbicieli mleka smakowego Łaciate przygotowało to, o smakach: bananowym, czekoladowym, truskawkowym i waniliowym. 

Łaciate to już nie tylko mleko. Łaciate są również wyśmienite śmietanki, serki śmietankowe, naturalne masło oraz najlepszej jakości mix do smarowania. W 2016 roku do rodziny Łaciate dołączyły jogurty owocowe bez laktozy w trzech wariantach smakowych jeżyna - malina, truskawka – czarna porzeczka i ananas - kokos.  Produkty Łaciate  powstają z najwyższej klasy surowca pochodzącego od krów wypasanych na najczystszych łąkach Polski. Łaciate to synonim naturalności, świeżości i najwyższej jakości. 

Marka Łaciate jest laureatem licznych nagród zarówno branżowych jak i konsumenckich. Zdobyła m.in.: złote medale Polagra Food, tytuł Ulubionej Marki Konsumentów, Dobrej Marki, Superbrands 2015/16, Created In Poland Superbrands 2015/16 oraz miano Hit Handlu. W 2016 r. mleko Łaciate 3,2% zdobyło zaszczytne miano Podlaskiej Marki.  W tym samym roku Łaciate Junior otrzymało złoty medal Polagra Food. 

Nieprzypadkowa jest również kreacja reklamowa marki Łaciate. Od lat w zabawny, przyjazny sposób do produktów Łaciatych zachęca jego pierwotna producentka czyli  łaciate krowa. Twórcy komunikatów reklamowych wykorzystali krowie łaty do oznaczenia produktów marki podkreślając w ten sposób naturalne źródło pochodzenia zarówno mleka Łaciatego jak i pozostałych produktów marki.

 

Komentarze (1)

Czy ktoś mógłby mi powiedzieć co to za utwór zapodany jest w tej reklamie.
Z góry dziękuję.

Dodaj zdjęcie do komentarza (JPG, max 6MB):
Informacja dla komentujących
Redakcja portalu nie ponosi odpowiedzialności za treści publikowane w komentarzach. Zastrzegamy mozliwość opóźnienia publikacji komentarza lub jego całkowitego usunięcia.