Zakochaj się w Łaciatym. Rusza wyjątkowa kampania reklamowa mleka od SM MLEKPOL.
Krótka historia romantycznej miłości i co z niej wynikło. Kampania marki Łaciate jak zwykle zaskakuje!
Inwestujemy w przyszłość. Polski konsument się zmienia. Warto mu przypomnieć źródło naszego Łaciatego - zdrowego, naturalnego mleka od krów wypasanych na najczystszych łąkach Polski. Łaciate istnieje już ponad 20 lat. Wciąż jest najbardziej rozpoznawalną marką mleka w Polsce. Nie osiadamy jednak na laurach. Cały czas chcemy podtrzymać i kreować świadomość marki nawet tak silnej i pozytywnie kojarzonej jak Łaciate. - mówi Ewa Gromadzka, kierownik marketingu SM MLEKPOL z Grajewa.
Dlaczego mleko Łaciate jest "Białe po mamie i zdrowe po byku" będzie można przekonać się już z początkiem września. Wtedy rusza kampania reklamowa zarówno w głównych stacjach telewizyjnych, tematycznych jak również kampania VOD w Internecie. Spoty będą emitowane do końca roku. We wrześniu pojawią się także bilboardy. Przez miesiąc blisko tysiąc tablic będzie widocznych w największych miastach Polski.
Kreacją kampanii zajęła się agencja Leo Burnett. Spot wyreżyserował duet Jakubowska / Gronowski. Za produkcję odpowiadał Film Reaktor. Postprodukcja należała do Panoptiqum. Za zakup mediów odpowiedzialny jest MEC.
O marce ŁACIATE
Najbardziej rozpoznawana marka mleka w Polsce. Najczęściej nagradzana wśród produktów mleczarskich. Łaciate powstało w 1995 r. i od razu zyskało uznanie konsumentów. Jest pierwszym mlekiem UHT w Polsce – do dziś wiedzie prym w tej kategorii. Mleko Łaciate UHT można nabyć w innowacyjnym opakowaniu kartonowym typu EDGE. Dzięki procesowi technologicznemu oraz aseptycznym opakowaniom jest produktem o przedłużonej przydatności do spożycia. Dostępne jest w trzech pojemnościach: 0,5L, 1L, 1,5L oraz czterech zawartościach tłuszczu: 0,0%, 0,5%, 2,0%, 3,2%. Mleko Łaciate można kupić także w poręcznej butelce. Jest to mleko świeże, pasteryzowane o 21 – dniowym terminie przydatności do spożycia. Powstało także specjalne, uwzględniające potrzeby młodych organizmów- mleko Łaciate Junior o zawartości 3,8% tłuszczu. Jest to innowacyjny produkt dedykowany dzieciom, które w fazie wzrostu mają wyższe zapotrzebowanie na żywność o dużej zawartości energetycznej. Dla wszystkich wielbicieli mleka smakowego Łaciate przygotowało to, o smakach: bananowym, czekoladowym, truskawkowym i waniliowym.
Łaciate to już nie tylko mleko. Łaciate są również wyśmienite śmietanki, serki śmietankowe, naturalne masło oraz najlepszej jakości mix do smarowania. W 2016 roku do rodziny Łaciate dołączyły jogurty owocowe bez laktozy w trzech wariantach smakowych jeżyna - malina, truskawka – czarna porzeczka i ananas - kokos. Produkty Łaciate powstają z najwyższej klasy surowca pochodzącego od krów wypasanych na najczystszych łąkach Polski. Łaciate to synonim naturalności, świeżości i najwyższej jakości.
Marka Łaciate jest laureatem licznych nagród zarówno branżowych jak i konsumenckich. Zdobyła m.in.: złote medale Polagra Food, tytuł Ulubionej Marki Konsumentów, Dobrej Marki, Superbrands 2015/16, Created In Poland Superbrands 2015/16 oraz miano Hit Handlu. W 2016 r. mleko Łaciate 3,2% zdobyło zaszczytne miano Podlaskiej Marki. W tym samym roku Łaciate Junior otrzymało złoty medal Polagra Food.
Nieprzypadkowa jest również kreacja reklamowa marki Łaciate. Od lat w zabawny, przyjazny sposób do produktów Łaciatych zachęca jego pierwotna producentka czyli łaciate krowa. Twórcy komunikatów reklamowych wykorzystali krowie łaty do oznaczenia produktów marki podkreślając w ten sposób naturalne źródło pochodzenia zarówno mleka Łaciatego jak i pozostałych produktów marki.
piątek, 22 listopada 2024
sobota, 23 listopada 2024
Czy ktoś mógłby mi powiedzieć co to za utwór zapodany jest w tej reklamie.
Z góry dziękuję.