Kultura i rozrywka

Wieści z SP 4

 28 maja 2020 roku odbył się online, centralny etap IV edycji Ogólnopolskiego Konkursu „Bliżej pszczół”, organizowanego przez Katolicki Uniwersytet Lubelski  pod patronatem Ministerstwa Edukacji Narodowej, Kuratorium Oświaty i Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Lublinie.
Celem konkursu jest popularyzacja wśród uczniów roli pszczoły miodnej w środowisku naturalnym oraz wiedzy odnośnie możliwości funkcjonowania pszczoły miodnej w industrialnej rzeczywistości. Ponadto zachęcenie młodych ludzi do obserwowania życia pszczół i ich zwyczajów, zaczerpnięcia wiedzy na temat roślin miododajnych i pszczelarstwa oraz uświadomienia młodzieży znaczenia produktów pszczelich dla zdrowia człowieka.

Do etapu II zakwalifikowało się 32 uczniów z całej Polski, w tym dwóch uczniów Szkoły Podstawowej nr 4 w Grajewie. Uczennica klasy 7a naszej szkoły, Wiktoria Brzostek zajęła IV miejsce w Polsce, uzyskując tytuł laureata, a Adam Korycki, uczeń klasy 8c, zajął 22 miejsce, zostając finalistą.
    
Wysokie miejsca uczniów szkoły i poziom ich wiedzy są wynikiem ich indywidualnej pracy oraz wsparciu merytorycznemu pani Anny Mazurek i praktycznym zajęciom w pasiece pana Mieczysława Bagińskiego, za co serdecznie im dziękujemy w imieniu uczniów i opiekunów. Mamy nadzieję, że nawiązana współpraca będzie początkiem pasji pszczelarskiej uczniów naszej szkoły, a zasiane ziarno wiedzy przyniesie miodne plony i nowe pasieki w naszym regionie.

Młodzieży życzymy dalszych sukcesów i rozwijania pasji pszczelarskiej.

 Opiekunami uczniów były pani Joanna Szymanowska i pani Joanna Zalewska - Grochowska.
Gratulujemy!
SP 4 Grajewo

 

wtorek, 26 listopada 2024

Listopadowe wydarzenia w SP2

poniedziałek, 25 listopada 2024

Spotkanie w DPS w Mścichach

Komentarze (0)

Dodaj zdjęcie do komentarza (JPG, max 6MB):
Informacja dla komentujących
Redakcja portalu nie ponosi odpowiedzialności za treści publikowane w komentarzach. Zastrzegamy mozliwość opóźnienia publikacji komentarza lub jego całkowitego usunięcia.