niedziela, 5 grudnia 2021

Wiadomości

  • 33 komentarzy
  • 11554 wyświetleń

Wandalizm na ul. Buczka

Na Ulicy Buczka kilka dni temu zasadzono drzewka - szpaler brzózek. Dziś połowa drzewek jest połamanych i wyrwanych. Tylko czekać, że i resztę spotka to samo. Tylko szkoda wyrzuconych w błoto naszych pieniędzy... Ale chyba to nikogo nie obchodzi?


Informacja nadesłana przez e-czytelnika 


autor:A.C.

Komentarze (33)

JA PRZYJDĘ W NIEDZIELĘ I RESZTĘ DRZEWEK POŁAMĘ.ZOBACZYCIE .
Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1; SV1) 83.26.65.198

Wiadomo kto tam mieszka proponuje wybudować baraki na obżerzach miasta i przesiedlić Buczka , Plac 1 Maja, część ulicy Piłsudskiego ,oraz ulice Kilinskiego , traugutta najlepiej gdzieś pod Wojewodzin a te miejsca odnowic i dać ludziom którzy bendą wiedzieli gdzie mieszkają

WANDAL a zeby cie .. strzelil ... Ludzie sie staraja a ty bys tylko niszczyl !!! p....o cie czy co ??

miasto trzeba monitorować, wtedy mniej głupków będzię na wolności.

"WANDAL" Ty Cioto nogi z dupy sobie powyrywaj !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!jak ci to tak przeszkadza to WON do Koszarówki na wysypisko!!!!!!!!!!!!!! Adam takich ludzi to tylko za drutem kolczastym i 10 kilometrowym polem minowym trzeba trzymać i to najlepiej gdzies daleko w górach !!!!!... ale wogóle do kogo my to mówimy jak te cymbały i tak nic nie rozumieją :/ hahahaha

na buczka mieszkaja tez ludzie majacy rozum wiec adam nie mow tak pewnie!

Cóż za nieludzki gest wandalizmu.Rozumiem, żeby okradać starszych,gwałcić niepełnoletnie dziewczynki,ale połamać drzewko na ul.Buczka!!!!!Dobrze,że dzięki e-grajewo ta sprawa ujrzała światło dzienne.Na pewno zainteresują się nią dziennikarze "Uwagi" bądź też innego programu o podobnej tematyce.To świadczy o pełnym profesjonaliźnie dziennikarskim i niebywałej umiejętności znajdowania sensacji przez pracowników e-grajewo.

Po prostu dzicz.

Zaczyna się od łamania drzewek. Esesmani też zaczynali od tego, potem było zabijanie zwierząt, potem ludzi... Dziwię się więc komentarzowi podpisanemu "haha". A co do znajdowania sensacji - właśnie ty jej dostarczasz, pokazując swój mierny poziom intelektu...

na Partyzantów z rok temu to samo było teraz zostały moze ze 3 drzewka

WANDAL przyjdz do mnie a zobaczymy kto to co (kogo) połamie:-))

ciekawe co na to straż wiejska pana W

Ty ADD ty chcesz zeby masto monitorowac to co ty chesz ku**a big brothera zrobic

ktos sie postarał zeby te miasto bylo ciut ładniejsze a tu q wa sztyble łamio w pier i do lochu!!

ja mam jedno pytanie
wy mnie powiedzta gdzie gino smietniki spod blokow?
mowie wam ludzie! postawia a na drugi dzien ni widu ni slychu po niech !!!
to jest dziwna sprawa

Jeszcze troche i ten polbruk zerwą że nic nie będzie,oto wizytówka naszego wesołego miasteczka,pełnego anarchii

Drzewka są ważne, ale ja akurat z inną sprawą. Znów, Grajewo "zabłysło" na całe województwo -- patrz G.W.(magazyn).
Może o tym byście redaktorowie napisali ??

ja zawsze wiedziałem że Grajewo i grajewiacy to wieśniacy-białostoczczanin

Adam zgadzam sie zeby przesiedlic te ulice ale czesc ul buczka. Przeciez ci ktorzy mieszkają w domkach jednorodzinnych to porządni i spokojni ludzie, tu chodzi o tych sztybli co mieszkają na buczka kolo kina to dopiero patologia....

poprostu ludzie nie sznuja czyjegos wysilku i pieniedzy.Za pare lat Grajewo stanie sie miastem bez drzew i wogole...A potem niech ci wandale sie cieszą ze dopieli swego.Hamstwo normalnie

W sprawie tych ginących śmietników to napewno ufoludki maczają swoje czułki...Mowie Wam ludzie ufoki atakują!

poprostu sztyble nie mają co robic

Ktoś przyszedł połamał drzewka i fajnie - nikt go nie widział - podobno można po prostu zadzwonić na POLICJĘ i powiedzieć o tym - przecież my podatnicy płacimy i utrzymujemy pracowników którym trzeba tylko to zgłosić - ale przecież nikt nie widział -

A dzisiaj ponownie sadzą drzewka przy ulicy Buczka. Znowu pewnie wandale je zniszczą, a my z naszych podatków będziemy płacić. Co na to pan Burmistrz?

Szanowna Lodziu! Podchodzac do kazdej sprawy w taki sposob jak Ty, to tych pytan mozna postawic wiecej - po co stawiać znaki, po co odnawiac elewacje, po co siac trawe, po co wystawiac smietniczki jak i tak wandale to zniszczą...? Rzecz w tym ze nie co na to burmistrz tylko co na to ludzie...

zew kultu tak gadasz? ze to ufole? może i jo bo Ci powiem, że na łosiedlu to dziwne rzeczy sieę dzieją..to może i oni śmietniki zwędzili :?

WILK TY JESTEŚ NAPRAWDĘ UPOŚLEDZIONY,CZY TYLKO TAK MASZ NAPISANE W RODOWODZIE?

wytlumaz mi coto znaczy te sztyble,a ja ci cos powiem ok.

Ufoki jak nic! ONI są wszędzie...

pozwolcie ze sie wtrące do co do tych "sztybli" nie wiem dlacezgo to okreslnie przyjęło się i uyzwa sie ich w stosunku do ludzi biedniejszych ?? Sztybel to taki chlopak (załózmy) ktory ma na nazwisko "sztyblewski" a jak wiadomo zazwyczaj xywki tworza sie od nazwiska wkur*** mnie to ze uzywa sie tego slowa czy ludzie o takim nazwisku maja palic sie ze wstydu bo wiedza ze ktos uwaza ich za "sztybli" czyli brudasów biedaków złodzieji i wandali?? bo przeciez kazdy z nas mowiac slowo "sztybel" wlasnie taka osobe ma na mysli !! paranoja !!

To jest zwykłe barbarzyństwo, pewnie ktoś bezmyślny na opał sobie zwinał, albo zaradny swój ogródek przyozdobił- nie ma co ukrywać - barbarzyńcy są - to my wszczscy ich hodujemy, jak- niech każdy odpowie sobie sam na to pytanie.

Balcerowicz musi zostac!!!!!!!!!!

nadejszla wiekłopomna hfila...

Informacja dla komentujących
Redakcja portalu nie ponosi odpowiedzialności za treści publikowane w komentarzach. Zastrzegamy mozliwość opóźnienia publikacji komentarza lub jego całkowitego usunięcia.