Ugruntowanie oraz rozwój zainteresowań humanistycznych, przywrócenie należnego miejsca w świadomości społecznej wartościom humanistycznym, postulat twórczej aktywności, świadomie podejmowany wysiłek poznawczy i ambitne przekraczanie progów olimpijskich (a trochę ich jest - etap szkolny, dwuczęściowy okręgowy i dwuczęściowy centralny) to domena uczniów zdolnych, ambitnych i kreatywnych.
W gronie takich osób, wyjątkowych i humanistycznie utalentowanych, widzę Klaudię Karwowską, uczennicę klasy 2G Zespołu Szkół Nr 1 w Grajewie.
Klaudia pokonała kolejny szczebel olimpijski - niezwykle wymagający i trudny pod względem merytorycznym, ale też interpretacyjnym (nikomu z naszej szkoły ta sztuka nie udała się od 21 lat). Spełniła 2 obligatoryjne warunki (napisanie pracy literackiej i rozwiązanie testu językowego oraz uzyskanie dobrych not), dzięki czemu zakwalifikowała się do części ustnej zawodów okręgowych.
6 marca 2021 roku Klaudia będzie walczyła o awans do etapu centralnego LI Olimpiady Literatury i Języka Polskiego, czego z całego serca mojej zdolnej Uczennicy życzę.
Klaudio, dziękuję Ci za owocną współpracę i gratuluję dotychczasowych sukcesów olimpijskich. - dr Emilia Świderska
wtorek, 26 listopada 2024
poniedziałek, 25 listopada 2024
Pani doktor a może by tak parę słów po naszemu, tak zwykłym, ludzkim językiem, bym zrozumiał o co tu chodzi. Proszę.
Brawo Klaudia, brawo Pani dr E. Świderska! Dalszych sukcesów życzę i "trzymam kciuki". 👏
Gratulacje, Widać dobrą współpracę.
Gratulacje Słoneczko!
Język publicystyczny różni się od języka naukowego.I zawsze obowiązuje zasada stosowności w komunikacji międzyludzkiej.
© Copyright 2024, Wszelkie prawa zastrzezone