niedziela, 5 stycznia 2025

Wiadomości

Spółdzielnia Mieszkaniowa w Szczuczynie ogłasza przetarg

Spółdzielnia Mieszkaniowa w Szczuczynie ogłasza: przetarg pisemny ofertowy nieograniczony  na remont instalacji kanalizacji sanitarnej w budynku wielorodzinnym przy ul. Sienkiewicza 6  w Szczuczynie


Warunkiem przystąpienia do przetargu jest:

  • Złożenie pisemnej oferty cenowej netto + podatek VAT zawierającej imię, nazwisko i adres oferenta lub nazwę i siedzibę firmy.
  • Referencje (minimum dwie) z wykazem wcześniej wykonywanych robót o podobnym zakresie w ciągu ostatnich dwóch lat.
  • Wpis do ewidencji działalności.
  • Zaświadczenie o nie zaleganiu w opłatach z  ZUS i US.
  • Zaświadczenie od OC.
  • Oświadczenie o przetwarzaniu danych osobowych do celów przetargu.
  • Oświadczenie, że oferent zapoznał się z warunkami przetargu i przyjmuje je bez zastrzeżeń, oraz potwierdzenie wpłaty wadium.
  • Wpłacenie wadium w wysokości 4.500,00 zł na rachunek Spółdzielni Mieszkaniowej w Szczuczynie konto Bank Spółdzielczy w Szczuczynie nr  83 8768 0003 0000 0866 2000 0010. najpóźniej do dnia 20.01.2025 r.

Okres gwarancji na wykonane roboty minimum 10 lat.
Termin realizacji zamówienia ustala się do dnia 30.05.2025 r.

Oferty należy składać w zaklejonych kopertach z dopiskiem „Przetarg na remont instalacji kanalizacji sanitarnej w budynku przy ul. Sienkiewicza 6” w terminie do dnia 20.01.2025 r. w siedzibie Spółdzielni. Otwarcie kopert nastąpi w dniu 21.01.2025 r. o godz. 1000. w siedzibie Sp-ni.

Wykonawcy, którego oferta zostanie przyjęta i została zawarta z nim umowa, wadium nie podlega wypłacie, lecz staje się zabezpieczeniem należytego wykonania umowy, w tym na poczet gwarancji i rękojmi. W przypadku uchylania się od zawarcia umowy, wadium przepada na rzecz Spółdzielni. Wadium wpłacone przez pozostałych uczestników zostanie zwrócone niezwłocznie po zakończeniu przetargu na wskazane konto.

 

Spółdzielni przysługuje prawo swobodnego wyboru oferty lub uznania bez podawania przyczyn, że przetarg nie dał rezultatów.

Spółdzielnia zastrzega sobie prawo odwołania lub unieważnienia przetargu bez podawania przyczyn.

Przed wpłaceniem wadium należy zapoznać się z przedmiarem robót oraz Regulaminem przetargu wyłożonym do wglądu w biurze Spółdzielni.

 

Informacji udziela Prezes Zarządu lub Z-ca Prezesa Zarządu

 tel. (0-86) 273-53-25 codziennie od poniedziałku do piątku w godz.   8.00 - 15.00.

 

                                                                                       Zarząd Spółdzielni

 

niedziela, 5 stycznia 2025

Kolęda 2025 pw. MBNP w Grajewie

Komentarze (0)

Dodaj zdjęcie do komentarza (JPG, max 6MB):
Informacja dla komentujących
Redakcja portalu nie ponosi odpowiedzialności za treści publikowane w komentarzach. Zastrzegamy mozliwość opóźnienia publikacji komentarza lub jego całkowitego usunięcia.