poniedziałek, 25 listopada 2024

Oferty i promocje

  • 1 komentarzy
  • 9713 wyświetleń

Rzeka mleka zalała ulice miast

Sukcesem zakończyła się niestandardowa kampania promocyjna mleka Łaciate Spółdzielni Mleczarskiej MLEKPOL w Grajewie.

Rozdaliśmy blisko 70 tysięcy litrów mleka Łaciate rozlanego w 340 tysięcy wyjątkowych kartoników. Akcja cieszyła się ogromnym zainteresowaniem przechodniów, z tego co wiemy niektórzy przyjeżdżali specjalnie w miejsca rozdawania mleka Łaciate, byli i tacy którzy przychodzili po parę razy.  Limitowana edycja mleka  Łaciate 3,2 % w kartonikach 200 ml ze słomką spodobała się konsumentom tak bardzo, że myślimy o wprowadzeniu tej pojemności do handlu. – podsumowuje Ewa Gromadzka, kierownik marketingu SM MLEKPOL w Grajewie.

SM Mlekpol rozdawała mleko Łaciate od 10 października do 4 listopada, w 11 największych miastach Polski,  łącznie w 35 miejscach – najbardziej uczęszczanych lokalizacjach poszczególnych miast.

Mamy nadzieję, że sukces frekwencyjny podczas akcji przełoży się także na codzienne planowanie rodzinnych jadłospisów. Bardzo zależy nam aby konsumenci pamiętali o dobroczynnych właściwościach mleka i jego przetworów. To naturalna energia, komplet witamin, aminokwasów i lekko strawnego tłuszczu. Nie warto ulegać modom i zgubnym w perspektywie trendom żywieniowym. – dodaje Ewa Gromadzka.

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

O marce  ŁACIATE
Najbardziej rozpoznawana marka mleka w Polsce.  Najczęściej nagradzana wśród produktów mleczarskich.  Łaciate powstało w 1995 r. i od razu zyskało uznanie konsumentów.  Jest pierwszym mlekiem UHT w Polsce – do dziś wiedzie prym w tej kategorii. Mleko Łaciate UHT można nabyć w innowacyjnym opakowaniu kartonowym typu EDGE. Dzięki procesowi technologicznemu oraz aseptycznym opakowaniom jest produktem o przedłużonej przydatności do spożycia. Dostępne jest w trzech pojemnościach: 0,5L, 1L, 1,5L oraz czterech zawartościach tłuszczu: 0,0%, 0,5%, 2,0%, 3,2%.  Mleko Łaciate można kupić także w poręcznej butelce. Jest to mleko świeże, pasteryzowane o 21 – dniowym terminie przydatności do spożycia.  Powstało także specjalne, uwzględniające potrzeby młodych organizmów- mleko Łaciate Junior

o zawartości 3,8% tłuszczu. Jest to innowacyjny produkt dedykowany dzieciom, które w fazie wzrostu mają wyższe zapotrzebowanie na żywność o dużej zawartości energetycznej.  Dla wszystkich wielbicieli mleka smakowego Łaciate przygotowało to, o smakach: bananowym, czekoladowym, truskawkowym i waniliowym.  Łaciate to już nie tylko mleko. Łaciate są również wyśmienite śmietanki, serki śmietankowe, naturalne masło oraz najlepszej jakości mix do smarowania. W 2016 roku do rodziny Łaciate dołączyły jogurty owocowe bez laktozy w trzech wariantach smakowych jeżyna - malina, truskawka – czarna porzeczka i ananas - kokos.  Produkty Łaciate  powstają z najwyższej klasy surowca pochodzącego od krów wypasanych na najczystszych łąkach Polski. Łaciate to synonim naturalności, świeżości i najwyższej jakości.

Marka Łaciate jest laureatem licznych nagród zarówno branżowych jak i konsumenckich. Zdobyła m.in.: złote medale Polagra Food, tytuł Ulubionej Marki Konsumentów, Dobrej Marki, Superbrands 2015/16, Created In Poland Superbrands 2015/16 oraz miano

Hit Handlu
W 2016 r. mleko Łaciate 3,2% zdobyło zaszczytne miano Podlaskiej Marki. 
W tym samym roku Łaciate Junior otrzymało złoty medal Polagra Food. Nieprzypadkowa jest również kreacja reklamowa marki Łaciate.

Od lat w zabawny, przyjazny sposób do produktów Łaciatych zachęca jego pierwotna producentka czyli  łaciate krowa. Twórcy komunikatów reklamowych wykorzystali krowie łaty do oznaczenia produktów marki podkreślając w ten sposób naturalne źródło pochodzenia zarówno mleka Łaciatego jak i pozostałych produktów marki.

O SM MLEKPOL
Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol w Grajewie to największy producent mleka i produktów mlecznych w Polsce.  Od lat niekwestionowany lider rodzimego mleczarstwa oraz jeden z dwudziestu największych przetwórców mleka w Europie. Jako pierwszy podmiot skupowy w Polsce SM Mlekpol przekroczyła granicę 1,5 mld litrów skupionego mleka. To blisko 5 milionów litrów mleka dziennie od ponad 11 300 producentów.

Produkty Mlekpol-u powstają w 12 nowoczesnych i wysoko wyspecjalizowanych zakładach produkcyjnych w: Grajewie, Zambrowie, Mrągowie, Kolnie, Sejnach, Bydgoszczy, Sokółce, Dąbrowie Białostockiej, Radomiu, Zwoleniu, Gorzowie Wielkopolskim i Suwałkach.

SM Mlekpol w swojej ofercie posiada: mleko pasteryzowane i UHT, śmietany i śmietanki, napoje fermentowane, masło, twarogi, serki wiejskie i śmietankowe oraz sery żółte. Flagowymi markami są: Łaciate, Milko, Białe, Mazurski Smak, Rolmlecz, Maślanka Mrągowska.

Ponad 30% wyrobów SM Mlekpol jest eksportowanych do krajów Ameryki Południowej, Azji, Europy i krajów Dalekiego Wschodu. Zagraniczni odbiorcy doceniają jakość produktu oraz stabilność współpracy jaką zapewnia Mlekpol.


SM Mlekpol była wielokrotnie nagradzana i wyróżniana, w tym tytułem największego Pracodawcy Podlasia. Za swoje wyroby Spółdzielnia mleczarska MLEKPOL otrzymała m.in. złote medale  w konkursie Międzynarodowych Targów Poznańskich Polagra Food w 2015 r., za Maślankę Mrągowską i serek homogenizowany o smaku waniliowym Rolmlecz a w 2016 r. za mleko Łaciate Junior, Mleko Zsiadłe Mlekpol oraz ser dojrzewający Złoty Mazur w plastrach.

Mleko Łaciate zostało nagrodzone prestiżowym tytułem Podlaskiej Marki a  przez konsumentów - „Ulubionej Marki 2015” i Hitu Handlu. Otrzymało również „Złoty paragon” 2016 r. a wersja dla najmłodszych - Łaciate Junior 3,8% została wybrana „Przebojem FMCG” 2016 r.  Jogurt Grecki Mlekpol i śmietanka Łaciata 36% zyskały miano Najlepszego Produktu 2016.

Mlekpol gwarantuje najwyższą jakość i naturalny smak produktów.

 

Komentarze (1)

Brawo za reklamę. Takie małe mleko też bym chętnie nieraz kupiła.

Dodaj zdjęcie do komentarza (JPG, max 6MB):
Informacja dla komentujących
Redakcja portalu nie ponosi odpowiedzialności za treści publikowane w komentarzach. Zastrzegamy mozliwość opóźnienia publikacji komentarza lub jego całkowitego usunięcia.