Kraj

  • 3 komentarzy
  • 2293 wyświetleń

Realizacja programu Mleko z klasą


23 listopada w Białymstoku spotkali się nauczyciele białostockich szkół podstawowych, by omówić dotychczasową realizację programu „Mleko z klasą” oraz zapoznać się z propozycjami na nowy rok szkolny.

Krajowy koordynator programu "Mleko z klasą" - Magdalena Bednarek, zaprezentowała cel realizacji programu, którym jest wdrożenie nawyku codziennego spożywania mleka wśród najmłodszych. Pani Magdalena podczas spotkania zachęcała przedstawicieli szkół do aktywnego uczestnictwa w bieżących działaniach programu. Dyrektor Biura Polskiej Izby Mleka - Agnieszka Maliszewska, przedstawiła działania wspierające rozwój spożycia mleka wśród dzieci na terenie naszego kraju. Podczas spotkania nauczyciele i dyrektorzy szkół podstawowych mogli wysłuchać wykładu na temat "Znaczenia mleka w diecie dzieci i młodzieży" zaprezentowanego przez dr Irenę Białokoz - Kalinowską. Spotkanie podsumowała Katarzyna Subieta - Departament Zdrowia i Spraw Społecznych UM w Białymstoku, przedstawiając realizację programu edukacyjnego "Mleko z klasą” w roku szkolnym 2011 / 2012.

Konferencja cieszyła się ogromnym zainteresowaniem, co niewątpliwie jest dowodem na to jak ważny i ciekawy jest ww. program. Partnerem konferencji były Urząd Miejski w Białymstoku i Polska Izba Mleka.

Program "Mleko z klasą" ma na celu stworzenie zdrowego nawyku codziennego picia mleka przez dzieci, ponieważ mleko jest niezbędnym i najbardziej wartościowym składnikiem codziennej diety oraz najlepszym źródłem wapnia oraz witaminy D.

First Communications

Komentarze (3)

Ten program to nazywa się Mleko z klasą, czy Szklanka mleka?

program niby dobry bo mleko trzeba pic ale zachęcam do swojskiego a nie w kartoniku co może stac długo

Do rodzic: chyba szklanka mleka.

Dodaj zdjęcie do komentarza (JPG, max 6MB):
Informacja dla komentujących
Redakcja portalu nie ponosi odpowiedzialności za treści publikowane w komentarzach. Zastrzegamy mozliwość opóźnienia publikacji komentarza lub jego całkowitego usunięcia.