Prowadząc firmę powinniśmy być świadomi tego, że w obecnych czasach po prostu trzeba posiadać stronę internetową reklamująca nasze usługi lub produkty. Najnowsze badania udowadniają, że konsumenci coraz częściej decydują się na zakupy w sieci i poszukiwanie pożądanych przez nich usług. Warto zatem zwrócić uwagę na prawidłowe pozycjonowanie naszej strony WWW.
Traf do klientów z Wrocławia i nie tylko - pamiętaj o stworzeniu strony swojej firmy
Prowadząc własny biznes bez względu na to, w jakim mieście działamy powinniśmy szczególną uwagę zwrócić na posiadanie strony wizytówkowej firmy. Taka witryna pozwoli nam na rozreklamowanie usług oraz produktów oferowanych przez nasze przedsiębiorstwo. Wielu osobom wydaje się, że działanie na terenie dużych miast znacznie ułatwia dotarcie do klienta. Dla przykładu, we Wrocławiu mieszka obecnie około 641 tysięcy osób, z czego aż 1182 rodzin przeprowadziło się w ubiegłym roku do nowych mieszkań. Przedsiębiorcy oferujący na przykład usługi remontowe lub budowlane wychodzą z założenia, że ich usługi będą po prostu niezbędne dla tych osób i sami trafią na ich ofertę. Podstawowym błędem właścicieli małych i średnich firm jest niezwracanie uwagi na pozycjonowanie strony wizytówkowej. W sieci znajdziemy wiele witryn ze szczątkowymi informacjami napisanymi "na kolanie", które nie są zgodne z wymaganiami wyszukiwarek internetowych, a nierzadko nawet nie są napisane z uwzględnieniem zasad gramatyki, ortografii i interpunkcji! Tego typu strony WWW po pierwsze zniechęcają naszych potencjalnych klientów na jakikolwiek kontakt, a po drugie nie znajdują się na wysokich pozycjach w Google czy w innych wyszukiwarkach internetowych. Internauci, którzy szukają usługi na przykład hydraulika, w pierwszej kolejności skontaktują się z firmą, której strona wygląda profesjonalnie. Pamiętajmy, że witryna WWW naszej firmy to wizytówka na długie lata!
Na co zwrócić uwagę podczas pozycjonowania strony naszej firmy?
Nasze zarobki z roku na rok stają się coraz wyższe. Tylko w samym Wrocławiu 2019 roku średnie wynagrodzenie brutto wynosiło 5899,09 złotego i aż 185,2 tysięcy mieszkańców tego miasta było zatrudnionych w sektorze przedsiębiorstw. Stopa bezrobocia w 2019 roku wynosiła we Wrocławiu natomiast jedynie 1,6%. Logicznym wydaje się więc, że wydajemy coraz więcej. Prowadząc firmę handlową lub usługową we Wrocławiu, powinniśmy szczególną uwagę zwrócić na pozycjonowanie strony WWW naszego przedsiębiorstwa. Klienci chętniej wybierają usługi firmy, która jest obecna w sieci. Warto doszkolić się z zakresu pozycjonowania. Na sam początek powinniśmy dowiedzieć się, czym tak właściwie są frazy, jak zabrać się za optymalizację witryny pod kątem SEO oraz jakie linki warto umieszczać na naszej stronie. Jeśli tematyka ta wydaje się zbyt skomplikowana, to możemy zlecić pozycjonowanie naszej strony profesjonalnej agencji SEO, na przykład firmie SeeYouUp - pozycjonowanie stron Wrocław.
Chcąc wypozycjonować stronę internetową z wykorzystaniem usług firm SEO, powinniśmy zwrócić uwagę na takie kwestie, jak:
● ustalenie fraz - uzgodnienie z firmą, która podjęła się pozycjonowania strony pożądanych przez nas fraz. To właśnie wpisując te zagadnienia w wyszukiwarce, internauta powinien trafić na naszą firmę;
● audyt witryny WWW - dokładna analiza naszej witryny WWW przez profesjonalistów. Pracownicy zweryfikują wszystkie elementy naszej strony, w tym kod źródłowy;
● optymalizacja strony interentowej - dostosowanie wszystkich najważniejszy parametrów witryny i odciążenie jej ze zbędnych elementów;
● linkowanie - powinniśmy ustalić z agencją SEO szczegóły dotyczące linkowania z zaplecza naszej strony oraz innych witryn. Pamiętajmy, że korzystnie dla naszej strony jest, aby strona, do której linkujemy była lepiej wypozycjonowana od naszej;
● raporty - zapytajmy, czy dana firma przygotowuje raporty ze swojej pracy. Tego typu cykliczne podsumowania pozwolą nam ustalić, czy opłaca się współpracować z tą agencją SEO.
poniedziałek, 25 listopada 2024
poniedziałek, 25 listopada 2024
Komentarze (0)