2 stycznia 2013 r. rozpoczęła się dziewiąta edycja konkursu Podlaska Marka Roku. Tegoroczna odsłona plebiscytu, jednego z najbardziej prestiżowych w regionie, przypada w pięćsetną rocznicę ustanowienia Województwa Podlaskiego, co nadaje przedsięwzięciu wyjątkową rangę.
Kapituła Konkursu składać się będzie z dotychczasowych laureatów oraz osób zaufania publicznego, specjalistów do spraw gospodarki, jakości, marketingu, turystyki, gastronomii, przedstawicieli świata kultury oraz lokalnych mediów, a także laureatów tytułu Honorowego Ambasadora Województwa Podlaskiego. To właśnie ta szeroka grupa specjalistów dokona selekcji kandydatów do nagród.
Firmy i instytucje wytypowane do udziału w Konkursie proszone będą o potwierdzenie chęci uczestnictwa w rywalizacji. W edycji 2012 nagrodzonych zostanie pięciu laureatów, bez podziału na kategorie. Uzyskają oni prawo do wykorzystywania znaku graficznego Konkursu na swoich produktach, odwołującego się do obowiązującego logo województwa. Wykorzystanie tego znaku graficznego ma na celu stworzenie jednej, rozpoznawalnej marki promocyjnej, która w jednoznaczny sposób kojarzyć się będzie z województwem podlaskim.
Swoich laureatów wybiorą także mieszkańcy województwa, w Plebiscycie o Nagrodę Podlaskich Konsumentów, w ramach którego każdy będzie mógł oddać głos na najlepsze regionalne produkty i inicjatywy. Wyniki obecnej edycji Podlaskiej Marki Roku ogłoszone zostaną podczas uroczystej gali 25 kwietnia 2013 r. oraz podane do publicznej wiadomości w mediach.
Przypominamy, że udział w konkursie jest całkowicie bezpłatny, a jego laureaci otrzymują atrakcyjne nagrody przyznawane przez Samorząd Województwa Podlaskiego.
Osoby zainteresowane przebiegiem Podlaskiej Marki Roku 2012 zapraszamy do zapoznania się z Regulaminem Konkursu, który dostępny jest na stronie internetowej www.podlaskamarka.pl
środa, 30 kwietnia 2025
środa, 30 kwietnia 2025
© Copyright 2025, Wszelkie prawa zastrzezone
Komentarze (0)