Wiadomości

Obwieszczenie Starosty Grajewskiego

OBWIESZCZENIE
STAROSTY GRAJEWSKIEGO
z dnia 04 lutego 2025 r.

o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej pod nazwą „Rozbudowa DP nr 1875B na odcinku Obrytki – granica powiatów”.
Zgodnie z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2024 r., poz. 572) oraz art. 11d. ust. 5. i 6. ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz.U. 2024 poz. 311) – zawiadamia się, że w związku z uchyleniem decyzji nr 10/2024ZRID z dnia 22 października 2024 r., znak sprawy
WA.6740.181.2024 przez Wojewodę Podlaskiego, Starosta Grajewski wszczyna postępowanie z wniosku z dnia 03 września 2024 r. Zarządu Powiatu Grajewskiego, w sprawie wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej pod nazwą : „Rozbudowa DP nr 1875B na odcinku Obrytki – granica powiatów”.


Zawiadamia się, że decyzja o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej jest jednocześnie decyzją zatwierdzającą projekt podziału nieruchomości, a także zatwierdzającą projekt budowlany.
Granice lokalizacji inwestycji obejmują następujące nieruchomości : Działki o nr ewidencyjnych : 50/2, 50/1, 45/3, 18/1, części działek o nr ewidencyjnych : 12/1, 12/2, 13/2, 21 – obręb ewidencyjny 0020 Obrytki, jednostka ewidencyjna : 200405_5 Szczuczyn-obszar wiejski.


Wszystkie strony postępowania zawiadamia się, że z dokumentacją dotyczącą przedmiotowej sprawy można zapoznać się oraz zgłaszać uwagi i wnioski w trakcie prowadzonego postępowania w Wydziale Architektoniczno - Budowlanym Starostwa Powiatowego w Grajewie, ul. Strażacka 6B, pokój nr 23, 24 w godzinach 7.30 -15.30, tel. 86 2738469, w terminie 14 dni od daty publicznego ogłoszenia niniejszego obwieszczenia.


Obwieszczenie zostaje podane do publicznej wiadomości w prasie lokalnej, na tablicy ogłoszeń i na stronie internetowej Starostwa Powiatowego w Grajewie : bip.starostwograjewo.pl (w zakładce ogłoszenia) oraz na tablicy ogłoszeń i stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Szczuczynie. Ponadto, zawiadomienie o wszczęciu postępowania ww. sprawie wysyła się dotychczasowym właścicielom i użytkownikom wieczystym nieruchomości na adres wskazany w katastrze nieruchomości. Doręczenie zawiadomienia na adres wskazany w katastrze nieruchomości jest skuteczne.

Zgodnie z art. 49. ustawy Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2024 r., poz. 572) w przypadku zawiadomienia stron przez obwieszczenie - doręczenie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia publicznego ogłoszenia, tj. ukazania się obwieszczenia o wszczęciu postępowania.

Niniejsze obwieszczenie stanowi dopełnienie obowiązku wynikające z art. 10 § 1 ustawy Kodeks postępowania administracyjnego.

Dzień publicznego ogłoszenia w drodze obwieszczenia : 06 lutego 2025 r.

z upoważnienia Starosty
Andrzej Ciechanowicz
Starszy Inspektor

Komentarze (0)

Dodaj zdjęcie do komentarza (JPG, max 6MB):
Informacja dla komentujących
Redakcja portalu nie ponosi odpowiedzialności za treści publikowane w komentarzach. Zastrzegamy mozliwość opóźnienia publikacji komentarza lub jego całkowitego usunięcia.