OBWIESZCZENIE STAROSTY GRAJEWSKIEGO
z dnia 14 sierpnia 2024 r.
Na podstawie art. 11f. ust. 3. i 4. ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz.U. 2024 poz. 311) oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2024 r., poz. 57
Starosta Grajewski zawiadamia, że na wniosek Wójta Gminy Radziłów, z dnia 01 lipca 2024 r.– Starosta Grajewski wydał w dniu 14 sierpnia 2024 r. decyzję nr 6/2024 ZRID o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej pod nazwą : „Rozbudowa i przebudowa drogi gminnej nr 162799B w m. Kieljany”
Zawiadamia się, że decyzja o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej jest jednocześnie decyzją zatwierdzającą projekt podziału nieruchomości, a także zatwierdzającą projekt zagospodarowania terenu i projekt architektoniczno-budowlany.
Granice lokalizacji inwestycji obejmują następujące nieruchomości :
Działki o nr ewidencyjnych : 45, 35/2 i część działki : 44, 15, 14 – obręb Kieljany, jednostka ewidencyjna Radziłów.
Z treścią powyższej decyzji oraz z dokumentacją strony mogą zapoznać się w siedzibie Starostwa Powiatowego w Grajewie w Wydziale Architektoniczno-Budowlanym, ul. Strażacka 6b, pok. Nr 23, 24, tel. 86 273 84 69 w godzinach 7:30-15:30.
Obwieszczenie zostaje podane do publicznej wiadomości w prasie lokalnej, na tablicy ogłoszeń i na stronie internetowej Starostwa Powiatowego w Grajewie : bip.starostwograjewo.pl (w zakładce ogłoszenia) oraz na tablicy ogłoszeń i stronie internetowej Urzędu Gminy Radziłów. Ponadto, zawiadomienie o wydaniu decyzji w ww. sprawie wysyła się dotychczasowym właścicielom i użytkownikom wieczystym nieruchomości na adres wskazany w katastrze nieruchomości. Doręczenie zawiadomienia na adres wskazany w katastrze nieruchomości jest skuteczne.
Zgodnie z art. 49. ustawy Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2024 r., poz. 572) w przypadku zawiadomienia stron przez obwieszczenie - doręczenie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia publicznego ogłoszenia, tj. ukazania się obwieszczenia o wydaniu decyzji.
Niniejsze obwieszczenie stanowi dopełnienie obowiązku wynikające z art. 10 § 1 ustawy Kodeks postępowania administracyjnego.
Dzień publicznego ogłoszenia w drodze obwieszczenia : 16 sierpnia 2024 r.
OBWIESZCZENIE STAROSTY GRAJEWSKIEGO
z dnia 14 sierpnia 2024 r.
Na podstawie art. 11f. ust. 3. i 4. ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz.U. 2024 poz. 311) oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2024 r., poz. 572)
Starosta Grajewski zawiadamia, że na wniosek Burmistrza Miasta Grajewo – reprezentowanego przez pełnomocnika Pana Wiesława Urbanowicza, z dnia 22 maja 2024 r.– Starosta Grajewski wydał w dniu 14 sierpnia 2024 r. decyzję nr 7/2024 ZRID o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej pod nazwą : „Przebudowa z rozbudową drogi gminnej ul. J. Kochanowskiego w m. Grajewo”
Zawiadamia się, że decyzja o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej jest jednocześnie decyzją zatwierdzającą projekt podziału nieruchomości, a także zatwierdzającą projekt zagospodarowania terenu i projekt architektoniczno-budowlany.
Granice lokalizacji inwestycji obejmują następujące nieruchomości :
Działki o nr ewidencyjnych : 254/8, część działki o nr ewidencyjnym 244/2, działka do przejęcia w całości o nr ewidencyjnym 254/4. Wszystkie działki położone w mieście Grajewo.
Z treścią powyższej decyzji oraz z dokumentacją strony mogą zapoznać się w siedzibie Starostwa Powiatowego w Grajewie w Wydziale Architektoniczno-Budowlanym, ul. Strażacka 6b, pok. Nr 23, 24, tel. 86 273 84 69 w godzinach 7:30-15:30.
Obwieszczenie zostaje podane do publicznej wiadomości w prasie lokalnej, na tablicy ogłoszeń i na stronie internetowej Starostwa Powiatowego w Grajewie : bip.starostwograjewo.pl (w zakładce ogłoszenia) oraz na tablicy ogłoszeń i stronie internetowej Urzędu Miasta Grajewo. Ponadto, zawiadomienie o wydaniu decyzji w ww. sprawie wysyła się dotychczasowym właścicielom i użytkownikom wieczystym nieruchomości na adres wskazany w katastrze nieruchomości. Doręczenie zawiadomienia na adres wskazany w katastrze nieruchomości jest skuteczne.
Zgodnie z art. 49. ustawy Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2024 r., poz. 572) w przypadku zawiadomienia stron przez obwieszczenie - doręczenie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia publicznego ogłoszenia, tj. ukazania się obwieszczenia o wydaniu decyzji.
Niniejsze obwieszczenie stanowi dopełnienie obowiązku wynikające z art. 10 § 1 ustawy Kodeks postępowania administracyjnego.
Dzień publicznego ogłoszeń w drodze obwieszczenia : 16 sierpnia 2024 r.
Z upoważnienia Starosty
Andrzej Ciechanowicz
starszy inspektor
piątek, 13 grudnia 2024
piątek, 13 grudnia 2024
Komentarze (0)