Wiadomości

  • 6 komentarzy
  • 11746 wyświetleń

Nietypowa lekcja fizyki

Na początku kwietnia uczniowie klasy II e, o profilu politechnicznym z ZS nr 1 w Grajewie, mieli okazję uczestniczyć w niecodziennej lekcji przeprowadzonej na terenie zakładu Pfleiderer Grajewo S.A.
Młodzież, pod przewodnictwem pracowników firmy, zapoznała się z procesem produkcji płyt wiórowych począwszy od obróbki drewna, do powstania gotowego surowca. Zajęcia, poparte profesjonalnym komentarzem osób prowadzących, wzbudziły duże zainteresowanie wśród uczniów.
Tego typu lekcja - to bardzo cenne doświadczenie, zwłaszcza dla osób chcących kontynuować naukę na uczelniach technicznych, gdyż pozwala urzeczywistnić wyobrażenia o przyszłej pracy inżynieryjnej - komentuje wychowawczyni klasy.

 

 

czwartek, 30 czerwca 2022

Kończy się budowa zapory na granicy

Komentarze (6)

szanse małe na dostanie się na politechnikę, popatrzcie na oceny z fizyki, ponad 10 jedynek - matura w kieszeni i politechnika z zasięgu !!!!!!!
gratulacje dla IK

Pewnie młodzież nie jest zainteresowana politechniką jeśli takie słabe stopnie z fizyki. Fizyka jest podstawą na tego typu uczelniach.

Brawa dla nauczycieli za organizację tego typu wyjśc. Młodziez nie ma pojęcia nawet jakie kierunku mogą studiować. Takie wyprawy i rozmowy z kadra inzynierską otwieraja oczy.

Czekam na stytuację, kiedy wyjaśni się przyszłość szkół w powiecie, dokona sie restrukturyzacja (będą dwie, może trzy szkoły ponadgimnazjalne) i zakończymy epokę "marketingu" i zacznie się normalność. Gimnazjalistom zacznie zależeć, szkoły będą szkołami (teraz, to telemarketoszkoły) i może odważymy się wszyscy na egzamin wstępny (prawo dopuszcza formę testów kompetencyjnych) mimo egzaminu gimnazjalnego. Przyjdą takie czasy, już za trzy, może cztery lata.

hehe krzysiu zawsze sie gdzies wepcha :D

aj dobrze ze sie za Krzysia schowalem

Dodaj zdjęcie do komentarza (JPG, max 6MB):
Informacja dla komentujących
Redakcja portalu nie ponosi odpowiedzialności za treści publikowane w komentarzach. Zastrzegamy mozliwość opóźnienia publikacji komentarza lub jego całkowitego usunięcia.