czwartek, 28 października 2021

Kraj

Niebezpieczne dopalacze

Niebezpieczne dopalacze

Po eksperymentach z tzw. dopalaczami pięcioro białostockich licealistów trafiło do szpitala. Okoliczności zdarzenia ustalają funkcjonariusze z Komendy Miejskiej Policji w Białymstoku.

Wczoraj po południu dyżurny Komendy Miejskiej Policji w Białymstoku został powiadomiony przez jeden z białostockich szpitali o tym, że na oddział zostało przyjętych pięcioro licealistów z objawami zatrucia po zażyciu tzw. dopalaczy. Policjanci natychmiast rozpoczęli wyjaśnianie okoliczności zdarzenia. Ze wstępnych ustaleń wynika, że tego dnia przed południem odbywała się, połączona z ogniskiem, plenerowa impreza integracyjna, w której brali udział uczniowie jednego z białostockich liceów. W jej trakcie wychowawcy zauważyli niepokojące zachowanie pięciorga uczniów w wieku od 16 do 17 lat. 16-latek i jego 4 koleżanki słaniali się na nogach, wymiotowali, mieli przekrwione oczy i drżały im ręce. Cała piątka nastolatków trafiła do szpitala, gdzie po udzieleniu pomocy wszyscy pozostali na obserwacji. Z dotychczasowych ustaleń wynika, że młodzież najprawdopodobniej zażyła jeden z tzw. dopalaczy.

Okoliczności tego zdarzenia szczegółowo wyjaśniają funkcjonariusze z Komendy Miejskiej Policji w Białymstoku.

www.podlaska.policja.gov.pl

środa, 28 grudnia 2016

Przekręt internetowy

poniedziałek, 26 września 2016

Rosną mury nienawiści

Komentarze (0)

Informacja dla komentujących
Redakcja portalu nie ponosi odpowiedzialności za treści publikowane w komentarzach. Zastrzegamy mozliwość opóźnienia publikacji komentarza lub jego całkowitego usunięcia.