Uczniowie klasy I A z SP1 w Grajewie nieustannie potwierdzają tezę, że proces edukacyjny może iść w parze z fantastyczną zabawą.
Pierwszoklasiści chłoną wiedzę polisensorycznie – poprzez: dotyk, smak, węch, wzrok, słuch – niezależnie od tego, czy zajęcia odbywają się w trybie stacjonarnym, czy też zdalnym. Podejmowane w ostatnich tygodniach aktywności mają przede wszystkim związek z nadchodzącymi Świętami Bożego Narodzenia. W trakcie lekcji zdalnych siedmiolatki: układają z cząstek cytrusów nowo poznane litery, budują przestrzenne choinki i bombki, barwią makaron, wykonują prace plastyczne przy użyciu pianki
do golenia oraz waty, doskonalą umiejętność liczenia z wykorzystaniem pudełek prezentowych, pląsają przy świątecznych rytmach itp.
Z pewnością – przyswajanie wiedzy w sposób wielokanałowy jest atrakcyjniejsze oraz bardziej efektywne – pierwszoklasiści nie narzekają na nudę!
Komentarze (0)