Stanowisko: Archiwista
Wymiar: 1/2 etatu
Wymagania niezbędne:
1)dobry stan zdrowia;
2)obywatelstwo polskie;
3)wykształcenie wyższe o kierunku/specjalności archiwista lub średnie wrazz ukończonym kursem dla archiwisty potwierdzonym stosownym dokumentem,
4)znajomość pakietu Office.
Wymagania pożądane:
1)znajomość przepisów Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dn. 18 stycznia2011r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych;
2) znajomość przepisów ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach;
3)pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;
4) samodzielność, sumienność i rzetelność w wykonywaniu pracy.
Główne obowiązki:
1)współpraca z komórkami organizacyjnymi w zakresie właściwego postępowania z dokumentacją i odpowiedniego przygotowania jej do przekazania do archiwum zakładowego;
2) nadzorowanie prawidłowości wykonywania czynności kancelaryjnych w komórkach organizacyjnych;
3) przejmowanie w stanie uporządkowanym materiałów archiwalnych i dokumentacji niearchiwalnej spraw zakończonych z komórek organizacyjnych;
4) przejmowanie i zarządzanie dokumentacją w postaci elektronicznej w systemie EZD w module Archiwum;
5) przechowywanie akt w stanie uporządkowanym w sposób zabezpieczający przyjętą dokumentację przed zniszczeniem;
6) opracowanie przyjętej dokumentacji oraz prowadzenie jej ewidencji;
7) udostępnianie akt osobom upoważnionym, wycofywanie dokumentacji ze stanu archiwum zakładowego w przypadku wznowienia sprawy w komórce organizacyjnej, prowadzenie kwerend w aktach znajdujących się w archiwum;
8) porządkowanie przechowywanej dokumentacji przyjętej w latach wcześniejszych w stanie nieuporządkowanym;
9) przeprowadzenie skontrum dokumentacji;
10) przygotowanie i przekazanie materiałów archiwalnych kategorii „ A „ do archiwum państwowego, współpraca z właściwym archiwum państwowym;
11) inicjowanie komisyjnego brakowania dokumentacji niearchiwalnej oraz przekazywanie wybrakowanej dokumentacji na makulaturę;
12) sporządzanie sprawozdania z rocznej działalności archiwum zakładowego i stan dokumentacji w archiwum zakładowym.
Wymagane dokumenty:
a)życiorys(CV) i list motywacyjny- podpisane własnoręcznie;
b) kopie dokumentów poświadczających wykształcenie wyższe ze specjalnością archiwista
lub średnie oraz ukończony kurs dla archiwisty,
c) kopie świadectw pracy lub zaświadczeń potwierdzających staż pracy;
d)oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe oraz oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych podpisane własnoręcznie;
Sposób składania dokumentów:
dokumenty z dopiskiem „Nabór na stanowisko Archiwista” można składać:
osobiście w siedzibie Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Grajewie,
przesłać w zamkniętej kopercie na adres: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Grajewie, Plac Niepodległości 12, 19-200 Grajewo;
2) wymagane dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą:
„Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez Powiatową Stację Sanitarno-Epidemiologiczną w Grajewie, 19-200 Grajewo, Plac Niepodległości 12, na potrzeby rekrutacji”.
Uwaga: CV kandydatów bez ww. klauzuli nie będą rozpatrywane i zostaną zniszczone.
Termin składania ofert: 20 czerwiec 2022 r.
Inne informacje:
Kandydaci, którzy spełnią wymogi formalne określone w ogłoszeniu zostaną poinformowani telefonicznie o terminie i miejscu przeprowadzenia kolejnych etapów naboru. Weryfikacja spełnienia przez kandydatów wymagań formalnych dokonywana jest poprzez kryterium kompletności i terminowości, na podstawie dokumentów wymienionych w części „wymagane dokumenty”. Aplikacje niekompletne lub złożone/nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane. W przypadku przesłania drogą pocztową decyduje data stempla pocztowego.
Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Grajewie
lek.med. Jerzy Jan Nikliński
Grajewo, dnia 03.06.2022r.
Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych
Administratorem Państwa danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Grajewie, Plac Niepodległości 12, 19-200 Grajewo, jako pracodawca, za którego czynności z zakresu prawa pracy dokonuje Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Grajewie.
Inspektor ochrony danych
Mogą się Państwo kontaktować z wyznaczonym przez Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego inspektorem ochrony danych osobowych pod adresem:
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Grajewie, Plac Niepodległości 12, 19-200 Grajewo,
e-mail: psse_gw@op.pl.
Cel i podstawy przetwarzania
Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Państwa dane osobowe mogą być przekazane wyłącznie podmiotom, które uprawnione są do ich otrzymania przepisami prawa. Ponadto mogą być one ujawnione podmiotom, z którymi PSSE w Grajewie zawarła umowę na świadczenie usług serwisowych dla systemów informatycznych wykorzystywanych przy ich przetwarzaniu.
Okres przechowywania danych
Dane osobowe będą przechowywane jedynie w okresie niezbędnym do spełnienia celu, dla którego zostały zebrane lub w okresie wskazanym w regulaminie naboru. Po spełnieniu celu dla którego dane zostały zebrane, dane mogą być zwrócone Pani/Panu lub ulegną zniszczeniu w terminie wynikającym z obowiązujących przepisów.
Prawa osób, których dane dotyczą
Mają Państwo prawo do:
dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
usunięcia danych osobowych;
wniesienia skargi do Prezes UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa)
Informacja o wymogu podania danych
Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.
środa, 11 grudnia 2024
środa, 11 grudnia 2024
Wymagania większe jak na Dyrektora Szpitala w Grajewie.