Wiadomości

  • 1 komentarzy
  • 8884 wyświetleń

Nabór na stanowisko pracy

Stanowisko: Archiwista 

Wymiar: 1/2 etatu

 


Wymagania niezbędne:

1)dobry stan zdrowia;

2)obywatelstwo polskie;

3)wykształcenie wyższe o kierunku/specjalności archiwista lub średnie wrazz ukończonym kursem dla archiwisty potwierdzonym stosownym dokumentem,

4)znajomość pakietu Office.

 


Wymagania pożądane:

1)znajomość przepisów Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dn. 18 stycznia2011r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych;
2) znajomość przepisów ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach;

3)pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;
4) samodzielność, sumienność i rzetelność w wykonywaniu pracy.

 


Główne obowiązki:

1)współpraca z komórkami organizacyjnymi w zakresie właściwego postępowania z dokumentacją i odpowiedniego przygotowania jej do przekazania do archiwum zakładowego;
2) nadzorowanie prawidłowości wykonywania czynności kancelaryjnych w komórkach organizacyjnych;
3) przejmowanie w stanie uporządkowanym materiałów archiwalnych i dokumentacji niearchiwalnej spraw zakończonych z komórek organizacyjnych;

4) przejmowanie i zarządzanie dokumentacją w postaci elektronicznej w systemie EZD w module Archiwum;

5) przechowywanie akt w stanie uporządkowanym w sposób zabezpieczający przyjętą dokumentację przed zniszczeniem;
6) opracowanie przyjętej dokumentacji oraz prowadzenie jej ewidencji;
7) udostępnianie akt osobom upoważnionym, wycofywanie dokumentacji ze stanu archiwum zakładowego w przypadku wznowienia sprawy w komórce organizacyjnej, prowadzenie kwerend w aktach znajdujących się w archiwum;
8) porządkowanie przechowywanej dokumentacji przyjętej w latach wcześniejszych w stanie nieuporządkowanym;
9) przeprowadzenie skontrum dokumentacji;
10) przygotowanie i przekazanie materiałów archiwalnych kategorii „ A „ do archiwum państwowego, współpraca z właściwym archiwum państwowym;
11) inicjowanie komisyjnego brakowania dokumentacji niearchiwalnej oraz przekazywanie wybrakowanej dokumentacji na makulaturę;
12) sporządzanie sprawozdania z rocznej działalności archiwum zakładowego i stan dokumentacji w archiwum zakładowym.

 


Wymagane dokumenty:

a)życiorys(CV) i list motywacyjny- podpisane własnoręcznie; 
b) kopie dokumentów poświadczających wykształcenie wyższe ze specjalnością archiwista
lub średnie oraz ukończony kurs dla archiwisty,
c) kopie świadectw pracy lub zaświadczeń potwierdzających staż pracy;
d)oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe oraz oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych podpisane własnoręcznie;

 

 

Sposób składania dokumentów:

dokumenty z dopiskiem „Nabór na stanowisko Archiwista” można składać:
osobiście w siedzibie Powiatowej  Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Grajewie,
przesłać w zamkniętej kopercie na adres: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Grajewie, Plac Niepodległości 12, 19-200  Grajewo;
2) wymagane dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą:

„Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez Powiatową Stację Sanitarno-Epidemiologiczną w Grajewie, 19-200 Grajewo, Plac Niepodległości 12, na potrzeby rekrutacji”.

Uwaga: CV kandydatów bez ww. klauzuli nie będą rozpatrywane i zostaną zniszczone.

 


Termin składania ofert:  20 czerwiec 2022 r. 

 


Inne informacje:


Kandydaci, którzy spełnią wymogi formalne określone  w ogłoszeniu zostaną poinformowani telefonicznie o terminie i miejscu przeprowadzenia kolejnych etapów naboru. Weryfikacja spełnienia przez kandydatów wymagań formalnych dokonywana jest poprzez kryterium kompletności i terminowości, na podstawie dokumentów wymienionych w części „wymagane dokumenty”. Aplikacje niekompletne  lub złożone/nadesłane  po terminie nie będą rozpatrywane. W przypadku przesłania  drogą pocztową decyduje data stempla pocztowego.

 

 

Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny  w  Grajewie

lek.med. Jerzy  Jan Nikliński

Grajewo, dnia 03.06.2022r.

 

 

 

 

 

 

Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych

Administratorem Państwa danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest  Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Grajewie, Plac Niepodległości 12,   19-200 Grajewo, jako pracodawca, za którego czynności z zakresu prawa pracy dokonuje Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Grajewie. 

Inspektor ochrony danych
Mogą się Państwo kontaktować z wyznaczonym przez Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego inspektorem ochrony danych osobowych pod adresem: 

Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Grajewie, Plac Niepodległości 12,  19-200  Grajewo,
e-mail: psse_gw@op.pl.

Cel i podstawy przetwarzania
Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego.

 

Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne,  a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

Państwa dane osobowe mogą być przekazane wyłącznie podmiotom, które uprawnione są do ich otrzymania przepisami prawa. Ponadto mogą być one ujawnione podmiotom, z którymi PSSE w Grajewie zawarła umowę na świadczenie usług serwisowych dla systemów informatycznych wykorzystywanych przy ich przetwarzaniu.

Okres przechowywania danych

Dane osobowe będą przechowywane jedynie w okresie niezbędnym do spełnienia celu, dla którego zostały zebrane lub w okresie wskazanym w regulaminie naboru. Po spełnieniu celu dla którego dane zostały zebrane, dane mogą być zwrócone Pani/Panu lub ulegną zniszczeniu w terminie wynikającym z obowiązujących przepisów.


Prawa osób, których dane dotyczą


Mają Państwo prawo do:

dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
usunięcia danych osobowych;
wniesienia skargi do Prezes UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa)

 

Informacja o wymogu podania danych
Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.

 

sobota, 12 lipca 2025

Dni Grajewa 2025

piątek, 11 lipca 2025

Obwieszczenie Starosty Grajewskiego

Komentarze (1)

Wymagania większe jak na Dyrektora Szpitala w Grajewie.

Dodaj zdjęcie do komentarza (JPG, max 6MB):
Informacja dla komentujących
Redakcja portalu nie ponosi odpowiedzialności za treści publikowane w komentarzach. Zastrzegamy mozliwość opóźnienia publikacji komentarza lub jego całkowitego usunięcia.