czwartek, 31 października 2024

Wiadomości

Mlekpol na konferencji INNOVATIONS. TRENDS & FUTURE

„Innowacje vs. renowacje: Przyszłość projektowania produktów w sektorze spożywczym” – to temat przewodni panelu dyskusyjnego, w którym wzięła udział Wiceprezes Zarządu Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol. Podczas rozmowy z innymi przedstawicielami biznesu Małgorzata Cebelińska nakreśliła perspektywę rozwoju innowacyjnych wyrobów mleczarskich i wskazała na postrzeganie tego aspektu przez współczesnych konsumentów.  


Jaka jest granica pomiędzy renowacją a innowacją produktu? Czy każdy sektor przemysłu spożywczego jest otwarty na innowacyjne produkty? Jak konsumenci postrzegają innowacje i renowacje w produktach spożywczych? To tylko niewielka część zagadnień, nad którymi pochylili się uczestnicy pierwszego panelu dyskusyjnego, zorganizowanego w ramach konferencji INNOVATIONS. TRENDS & FUTURE. 
– Branża nabiałowa nieustannie ewoluuje, dostosowując się do wymagań rynkowych i technologicznych. Choć to sektor z długimi tradycjami, jego otwartość na innowacje jest obecnie kluczowym elementem rozwoju w zmieniającym się świecie. W ostatnich latach wśród przetwórców mleka wyraźnie widać tendencję do poszerzania oferty, poszukiwania nowych rozwiązań i sposobów na zaspokojenie potrzeb rynku – komentuje Małgorzata Cebelińska i dodaje, że konsumenci doceniają innowacje, zwłaszcza te, które zwiększają wartość odżywczą lub funkcjonalność produktów. 
– Niemniej, wiele zależy od odpowiedniej komunikacji i edukacji. Dlatego też np. wprowadzeniu na rynek linii Łaciate Protein+ towarzyszyła szerokozasięgowa kampania w kanale digital. Zwracaliśmy w niej uwagę nie tylko na walory produktów wysokobiałkowych, tj. m.in., zapewnienie większego uczucia sytości po posiłku czy wsparcia w regeneracji mięśni, ale także na fakt, że produkty te nie są skierowane do wąskiej grupy odbiorców, jak to było do niedawna postrzegane – podkreśla Wiceprezes Zarządu SM Mlekpol. 


Konferencja INNOVATIONS. TRENDS & FUTURE odbyła się 29 października 2024 r. w Teatrze Kamienica Warszawie. Jej uczestnicy mogli poznać kluczowe trendy w sektorze spożywczym, unikalne produkty i nowoczesne rozwiązania handlowe. Dowiedzieli się także więcej na temat roli zrównoważonych innowacji w rozwoju polskiego i światowego biznesu.

 

czwartek, 31 października 2024

Pół miliona paczek papierosów zamiast mebli

czwartek, 31 października 2024

Białystok. 10 karetek za prawie 5,7 mln złotych

Komentarze (0)

Dodaj zdjęcie do komentarza (JPG, max 6MB):
Informacja dla komentujących
Redakcja portalu nie ponosi odpowiedzialności za treści publikowane w komentarzach. Zastrzegamy mozliwość opóźnienia publikacji komentarza lub jego całkowitego usunięcia.