Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol bierze udział w jednej z najważniejszych imprez B2B sektora spożywczego w Europie – TUTTOFOOD 2025 w Mediolanie. Dla Spółdzielni to kolejna okazja do zaprezentowania wysokiej jakości polskich produktów mleczarskich oraz nawiązania nowych relacji handlowych z odbiorcami z różnych regionów świata.
Tegoroczna edycja targów odbywa się od 5 do 8 maja 2025 r. w centrum wystawienniczym Fiera Milano Rho. Mlekpol prezentuje swoje portfolio na stoisku narodowym „Poland Tastes Good" (hala 18, stoisko A11), zorganizowanym przez Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa (KOWR).
– Udział w targach TUTTOFOOD to dla nas ważny element strategii eksportowej i okazja do zaprezentowania oferty na rynku włoskim. Mlekpol konsekwentnie dywersyfikuje kierunki sprzedaży zagranicznej, docierając obecnie do ponad 100 krajów na świecie. Region Morza Śródziemnego, w tym Włochy, postrzegamy jako obszar o dużym potencjale rozwojowym dla polskich produktów mleczarskich. Nasza obecność na mediolańskich targach to jeden z kroków w kierunku rozszerzania działalności handlowej i budowania nowych relacji biznesowych – komentuje Tomasz Trzaska, Dyrektor Handlu Zagranicznego SM Mlekpol.
Podczas targów prezentowane są flagowe produkty Spółdzielni, w tym wyroby pod markami Łaciate, Maślanka Mrągowska, Mlekpol oraz HappyBarn i Milcasa. W ofercie znajdują się produkty szczególnie atrakcyjne dla rynków południowych, m.in. mleko UHT, masło, sery.
Wystawa TUTTOFOOD jest jednym z największych wydarzeń branży spożywczej w Europie, gromadzącym 4 200 marek z 70 krajów oraz 3 000 profesjonalnych przedstawicieli handlowych i decydentów zakupowych ze 100 państw. Impreza zajmuje imponującą przestrzeń 80 000 m² w 10 tematycznych pawilonach wystawienniczych.
środa, 7 maja 2025
środa, 7 maja 2025
© Copyright 2025, Wszelkie prawa zastrzezone
Komentarze (0)