Spółdzielnia Mleczarska "Mlekpol" z Grajewa i jej marka Milko została sponsorem strategicznym piłkarzy Jagiellonii Białystok. Wartość podpisanej w środę umowy nie została ujawniona, wiadomo jedynie, że kwota zależna jest od wyników drużyny w ekstraklasie.
Wiadomo, że na razie umowa została podpisana na rok, z możliwością przedłużenia na kolejne.
Prezes "Mlekpolu" Edmund Borawski podkreślił, że umowa z Jagiellonią to "umiejętne połączenie sportu z mlekiem" i że "może to dać efekty". Jego firma liczy na zwiększenie sprzedaży poprzez zwiększenie popularności marki.
Pytany, dlaczego zdecydowano się na sponsoring Jagiellonii, a nie np. Wisły Kraków, Borawski powiedział, że to klub z regionu (Grajewo leży w województwie podlaskim).
Prezes Sportowej Spółki Akcyjnej Jagiellonia Białystok Cezary Kulesza poinformował, że pieniądze będą przeznaczone na bieżące potrzeby.
Mlekpol jest największą w kraju spółdzielnią mleczarską. Ma 13,5 tys. członków (spółdzielców), w 12 zakładach produkcyjnych w całym kraju zatrudnia 2,5 tys. osób. Już wcześniej przeznaczał pieniądze na sponsoring w sporcie. Pod jego nazwą grali przez rok siatkarze z Olsztyna.
wtorek, 10 grudnia 2024
sobota, 7 grudnia 2024
© Copyright 2024, Wszelkie prawa zastrzezone
Komentarze (0)