Kultura i rozrywka

  • 1 komentarzy
  • 9493 wyświetleń

Loteria mleczek Łaciate - edukacja, ekologia i ulepszone receptury

Już we wrześniu startuje nowa kampania smakowych mleczek Łaciate. Ulubione smaki najmłodszych, w porcji idealnej "na raz" będą dostępne teraz w nowych, odświeżonych graficznie, bardziej przyjaznych środowisku opakowaniach. Kampania będzie skupiała się na działaniach digitalowych oraz aktywizacji konsumenckiej, którą zapewni zaplanowana na dwa miesiące loteria konsumencka oraz akcje promocyjne w sklepach.


Pyszne i wartościowe mleko Łaciate dostępne jest w czterech wariantach smakowych -
czekoladowym, waniliowym, bananowym i truskawkowym. To idealna porcja zdrowia w pysznym wydaniu i źródło ważnych dla rozwoju dzieci składników odżywczych. Świetnie sprawdzi się w szkole – na przerwie jako drugie śniadanie, ale także w podróży, podczas zabawy i na spacerze. Wygodne spożycie ułatwia kartonik z dołączoną papierową słomką. Od września mleczka Łaciate będziemy mogli zobaczyć na sklepowych półkach w nowej szacie graficznej i zmienionym opakowaniu, które w dużej części składa się teraz z produktów roślinnych, co czyni je bardziej ekologicznym. Ulepszona została także receptura produktu  - zawiera mniej cukru, dodane zostały też naturalne aromaty. 


Ochrona środowiska to bardzo istotny aspekt dla Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol, dlatego w obszarze segregacji opakowań chcemy edukować zarówno dzieci, jak i rodziców. Kampania marketingowa Mlekpolu ma również na celu stworzenie przyjemnych i ekologicznych skojarzeń z marką Łaciate w kategorii mleczek smakowych. Połączyliśmy w niej troskę o środowisko z najwyższej jakości produktami, które charakteryzuje wyjątkowy smak - komentuje Dorota Grabowska, Kierownik Marketingu SM Mlekpol

Już 6 września na stronie www.grajwlaciate.pl wystartuje loteria pt. Zostań domowym mistrzem segregacji i potrwa do końca października. Dodatkowym elementem aktywacji będzie gra edukacyjna skierowana do dzieci, gdzie wraz z mlekiem smakowym Łaciate, dzieci poznają zasady segregacji odpadów. Działania promocyjne będą prowadzone we wrześniu i październiku, głównie za pomocą narzędzi digitalowych (YouTube, TikTok, social media), a komunikacja aktywacji konsumenckiej pojawi się także na opakowaniach. 

 

poniedziałek, 21 lipca 2025

Summer Sunday Music

Komentarze (1)

No to będzie przydatne bo dzieci będą się rozwijać

Dodaj zdjęcie do komentarza (JPG, max 6MB):
Informacja dla komentujących
Redakcja portalu nie ponosi odpowiedzialności za treści publikowane w komentarzach. Zastrzegamy mozliwość opóźnienia publikacji komentarza lub jego całkowitego usunięcia.