Kultura i rozrywka

  • 51 komentarzy
  • 10357 wyświetleń

Lipdub w ZS Nr 2

Zapraszamy do obejrzenia pierwszego w powiecie LIPDUB-u nakręconego przez uczniów z Zespołu Szkół Nr 2 im. 9. Pułku Strzelców Konnych w Grajewie.


„Było to ogromne przedsięwzięcie, aby całą społeczność szkolną zebrać w jednym miejscu i w tym samym czasie, aby nie robiąc „stop klatki” pokazać  wiele z tego, co się w szkole dzieje. Nie mieliśmy czasu ćwiczyć. Jedną godzinę na próbę poświęciliśmy w poniedziałek, jedną we wtorek, a w środę – 21 grudnia  już było filmowanie. Nikt do końca nie wiedział, jaki będzie efekt końcowy, działaliśmy spontanicznie, a uczniowie sami byli reżyserami swoich scenek. Jestem pod wrażeniem ich pomysłowości i tego, że potrafimy się zjednoczyć i mamy  dystans do samych siebie – co zresztą pokazuje każdy LIPDUB. Zapewne znajdą się osoby, które będą krytykować, że podkład muzyczny mógłby być inny, że ktoś nie tak się poruszał itd., więc proponuję im, żeby sami spróbowali taki film wykonać. Osobiście uważam, że wyszedł fantastycznie i dziękuję uczniom , nauczycielom i wszystkim osobom, którzy w mniejszym lub większym stopniu zaangażowali się w ten projekt” – Marzena Joanna Sulkowska

wtorek, 9 sierpnia 2022

Karaoke w GCK

wtorek, 9 sierpnia 2022

Warsztaty "Wakacyjna biżuteria"

Komentarze (51)

Świetnie, gratuluję super lipdub!!!!

Fajna sprawa, pozdrawiam moja kochana szkołę !!

Pani Marzeno, gratuluję Pani takich fajnych uczniów. Klip świetny! Przedsięwzięcie wspaniałe!
Wzruszyłam się oglądając swoich jeszcze nie tak dawnych uczniów. Młodzieży, bądźcie tacy zawsze!

fajny pomysł promowania szkoły...:):):)

Ide do was ! ;d

wieś tańczy wieś śpiewa

hehe najpierw sobie zobaczcie co to jest lipdub - to sie na pewno do niego nie zalicza

Bardzo ciekawy pomysł, gratuluję Pani dyrektor i uczniom..

to jest coś pięknego.. wspaniały pomysł GRATULACJĘ!!

mielismy malo czasu zeby to przygotowac ale wyszlo wspaniale ;)

hehe w libdubie chodzi o symulowanie śpiewu przez uczniów/studentów a nie samo machanie sie w rytm muzyki. To jest co najwyżej filmik promujacy szkołę a nie libdub bo w tym drugim o co innego chodzi:)

Zdolni uczniowie, w takim tempie tak duże przedsięwzięcie!

świetnie, pani Marzenko gratuluje, JEDNOSTKA GÓRĄ !!!

jestem w szoku, że udało nam się to zrobić w tak krótkim czasie i że wszyscy się zgrali :D !

Coś niesamowitego, naprawdę. Gratulacje !!!

Nie będę wyjątkiem... bardzo mi się podobał klip... super... miło zobaczyć znów "mury" w których spełniło się 3 lata...ach jak ten czas leci... BRAVO ,,, Pełne uznanie

faktycznie muzyka nie za ciekawa :):)

Ten filmik został nakręcony z myślą o przyszłych gimnazjalistach , zeby pokazać ze szkoła jest super a wejść w środek tej szkoły to dopiero są schody....Nie dajcie się nabrać na tą reklamę .Klimat tej szkoły jest porażką, nauczyciele z którymi dogadać się nie można ble-ee.

podobało mi się

Szkoda że w gimnazjach nie za bardzo myślą o lipdubach :(( bo ciekawe by było jakby to w gimnazjach wyglądało

Bardzo fajne! Wielki szacunek.

Pomysł fajny, ale strzelanie w dwóch miejscach filmiku w głowę ludziom z pistoletu oraz kopanie bezdomnego, to chyba trochę nie na miejscu.

.....ale ta muzyka :(:( przecie facet jest gejem fujjjj

Szkoda, ze ten filmik nie byl zrobiony w tamtym roku, z wielka przyjemnoscia wzielabym w nim udzial !! :(

I znowu zazdrość, gdyż inne szkoły nie wpadły na taki pomysł a jedyne co potrafią to krytykować. W imieniu całej szkoły mówię do was `STRASZNIE NAM Z TEGO POWODU WSZYSTKO JEDNO`. ;-) Takimi komentarzami pokazujecie swój poziom, a jeżeli się nie podoba to zostawcie to dla siebie. Pozdrawiam. ;-)

ta wielka kłótnia, ta krytyka .. po co to wszystko? Każda szkoła ma swoje plusy i minusy :) Fajnie to wyszło, znakomity pomysl, duzo roboty i dystansu do siebie ;) fajnie jest oglądać płeć męską, która też świetnie sie bawi.. tylko jest jeden mały problem, zrobiła to JEDNOSTKA więc krytyka nieunikniona ze strony 1LO ;) Gdyby to zrobila ta druga szkoła, a nie jednostka - byłby wielki szał i zachwyt, jacy Oni są wspaniali. Jednostka to młoda szkoła, ale stara się ;) Przestancie już pisać te chore teksty, bo znając Was niedlugo znajde tu komentarze typu, że tylko zabawą się zajmujemy, a nie nauką ;)

Każdy film promocyjny szkoły ma nazwę Lipdup,zobaczcie sobie na youtube.
Do Monika dodano: 2012-01-12 02:01:35 : Widać,że jesteś homofobem,a skoro szkoła wybrała jego utwór to znaczy,że jest tolerancyjna i nie przeszkadza im że on jest gejem.I tak przy okazji to ty sama jesteś WIELKIE FUJJJJJ!

do kaja
w każdej szkole znajdą się nauczyciele z którymi nie można się dogadać.I nie wciskaj tutaj kitu.Nauczyciele w jednostce przynajmniej nie biorą kasy od uczniów za zajęcia pozalekcyjne,..

W tej szkole nie jest tak fajnie i kolorowo, jak to jest przedstawione..

Popieram Lily :)
wyszło świetnie

do Lily: czytajac komentarze nie zauwazylem jakiejs przesadnej zazdrosci o ile wogle wystapila, wiec daruj sobie wszczynanie jakich kolwiek klotni, bardzo fajnie ze zrobiliscie cos takiego ale nie jest to nawet lipDub hehe gdyz: "LipDub (spotykana też pisownia lip dub) – rodzaj wideoklipu, w którym występujące osoby poruszają wargami do puszczonej z playbacku piosenki." Także też pozdrawiam ;-)

filmik okej okej :) ale do twórców tego filmiku poczytajcie czym jest libdub. :) pozdrawiam student.

Pokażcie się z tej innej strony a nie na silę chcecie pokazać gimnazjalistom ze jest super szkoła itd.Gdzie tak naprawdę jest odwrotnie kontakt nauczyciel - uczeń beznadzieja...

Jestem matką, w żadnej szkole nie jest kolorowo, ale filmik wspaniały.

strzelcy sa fantastyczni ! :)))

brawo, tam zawsze się coś dzieje!!

wiele osób wie co to jest ocena celująca, ale już nie tak wielu ją dostaje ;-) niektórzy jednak podejmują takie wyzwanie, licząc się z ryzykiem, że może nie wszystko się uda, ale na pewno warto spróbować :-) wprawdzie tym razem się nie udało... i zamiast szóstki macie PIĘĆ to i tak wielu może Wam... buty czyścić! :P

Wybór piosenki i pomysł super. Tylko Lipdub to symulowanie śpiewu, sam taniec nie wystarczy wiec trochę niewypał, a szkoda .....

Jednostka chociaż się stara, dobrze się bawi i dobrze na tym wychodzi, a LO tak zazdrości, dlatego bo oni nie maja takich pomysłów. Taka jest rzeczywista prawda ...

Wpisy o chorej zazdrości pochodzą od Was samych poprostu podgrzewacie atmosferę.
Nie ważne co się mówi wazne, że się o szkole mówi.
Każdy ma rozum i wybierze taka szkołę jaką zechce może w Grajewie, Niećkowie, Wojewodzinie, Szczuczynie (szkól ci u nas w powiecie dostatek) a może jednak w Ełku lub Białym jego sprawa. Proszę badźcie kulturalni :)

Gratuluje pomysłu. Super filmik.... Miło wspominam te lata spędzone w jednostce. Pozdrawiam całe grono pedagogiczne i życzę dalszych sukcesów..

Coś wspaniałego świetnie Wam to wyszło:) Gratulację

haha kopernik wkracza do akcji! :D osobiscie, gdybym miala przezyc 4 ostatnie lata mojego zycia jeszcze raz, i tak wybralam jednostke:) szkola jest bardzo fajna i z reka na sercu, jezeli chodzi sie do szkoly i chce cokolwiek osiagnac to naprawde nie znam nauczyciela z ktorym nie idzie sie porozumiec:) wszystko w tym temacie, pozdrawiam zarowno nasza jednostke jak i LO (mimo odwiecznej konkurencji)

Po pierwszym razie obejrzeniu filmiku nic mnie tak nie śmieszyło wydawało mi sie zo to jakies jest bez sensu ponieważ lipdub to jest filmik w którym udaje sie że sie śpiewa, ale obejrzałam go drugi raz to bardzo mi sie spodobał jak na pierwszy raz i za to jednostka ma wielkie BRAWA ode mnie.. jestem pod wrażeniem... wyszło super ;D

przestańcie wypisywać głupoty na jednostkę!
kiedy do niej przyszłam rzeczywiście nie byłam zachwycona, ale z biegiem czasu poznałam nauczycieli, zasady i bardzo mi się podoba! nauczyciele w 1LO są najczęściej po 50, a w Jednosce kadra jest wspaniała, młoda i rozumiejąca uczniów. piszę z własnego doświadczenia :)

Trzeba oddać - masa roboty została włożona, ale efekt nie powala. Poza tym lipdub - to teledysk do konkretnej piosenki w którym "aktorzy" śpiewają - czyli coś się nie zgadza.

Dodaj zdjęcie do komentarza (JPG, max 6MB):
Informacja dla komentujących
Redakcja portalu nie ponosi odpowiedzialności za treści publikowane w komentarzach. Zastrzegamy mozliwość opóźnienia publikacji komentarza lub jego całkowitego usunięcia.