MOSiR

  • 15 komentarzy
  • 10933 wyświetleń

Liga siatkówki 26 X (video)

 Tabela MOSiR VOLLEYBAL LIGA Grajewo

1

Mlekpol MOSiR II Grajewo

2

6

6:1

2

Absolwenci LO

2

6

6:4

3

LO

2

4

5:2

4

Prostki

2

3

3:4

5

Straż Pożarna

2

2

2:6

6

MOSiR Grajewo Kadeci

2

0

1:6

Wyniki poszczególnych meczy:

Prostki – MOSiR 3:1   (25:17 22:25 25:23 25:20)
Absolwenci LO – Państwowa Straż Pożarna 3:2 (25:13 22:25 22:25 25:15 15:4)
MOSiR – LO  0:3  (25:16 25:21 25:21)
Mlekpol MOSiR II – Prostki  3:0 (25:17 25:15 25:20)
Mlekpol MOSiR II – Państwowa Straż Pożarna 3:1 (25:23 22:25 26:24 25:17)
Absolwenci LO – LO 3:2 (25:13 20:25 19:25 25:22 15:7)

W następnej kolejce w dniu: 9.11.2007 ( piątek) zagrają:

MOSiR Kadeci – Absolwenci LO
Mlekpol Mosir II - LO

Galeria zdjęć

 

Kohlman Marcin

poniedziałek, 22 maja 2017

Derby powiatu grajewskiego

poniedziałek, 22 czerwca 2009

MOSiR “WAKACJE 2009 ”

Komentarze (15)

Chyba nie skończy sie na jednej kolejce ...... o;O

czy możliwe jest umieszczenie tu jakiejś rozpiski meczy bo chciałbym wiedzieć z kim przyjdzie nam grać w następnym meczu ;)

ej sory jest błąd ;/ absolwenci lo maja zdecydowanie za duzo pkt w tabeli ;/ ..;/ za wygrany mecz 3 : 2 są 2 pkt a nie 3 ;/ absolwenci mają 2 wygrane mecze 3 : 2 wiec jakim cudem mogą miec 6 pkt ?? o_O powinni byc na 3 miejscu ;/

Myślę, że absolwenci mają 4 punkty , a nie 6 ,bo wygrali 2 mecze każdy po 3:2. Sądze że to tylko małe niedopatrzenie....

Przed tym jak Liga ruszyła było spotkanie na którym wraz z organizatorami ustalono ze za wygrany mecz bez wzgledu czy to było3:0 czy 3:2 otrzymuje się 3 pkt.

a moze mi ktos powiedziec jak przyznawane sa pkt ?? bardzo bym prosil ;)

to czemu LO ma 4 pkt ?

czego Was teraz uczą w tych szkołach? matma patrze schodzi na psy.hehe LO za wygraną ma 3 pkt. i 1 za porażkę2:3 . proste

Nigdzie nie było to oznajmiane że tak przyznawane są punkty, powinna tu być jakiś odnośnik z systemem przyznawania punktów, bo wychodzą z tego potem takie sytuacje.

heh nie no dziwny to troche system pkt ciekawe kto go wymyslil :P

1. troche dziwny ten system,
2. jak juz jest "niezwykły" to podalibyście chociaż go w temacie,
3. Normalnie powinno to wyglądać chyba tak:
- zwycięstwo 3:0 lub 3:1 - 3 pkt.
- zwycięstwo 3:2 - 2 pkt.
- porażka 2:3 - 1 pkt.
- porażka 0:3 lub 1:3 - 0 pkt.
4. Przydałby sie też jakiś terminarz spotkań (chyba, że tworzony jest na bierząco)
5. Jakieś zasady tej ligi, czyli - ile jest kolejek?

pozdrawiam :)

Do boju infaxx do boju infaxx. Absolwenci juz maja mistrzostwo gdy gra tam Krzysiek:]...AVE!!

to tam jutro infaxx pokaraj tak jak ja w csa i bedzie dobrze!!!:] Absolwenci FTW

mam pytanie dla czego straż ma 2pkt ?? jak to możliwe przecież mogą mieć tylko 1 pkt za przegraną 3:2 ehh dziwna jest ta punktacja

Co z tymi meczami??:]....nawet wyniki nie sa wpisane:]

Dodaj zdjęcie do komentarza (JPG, max 6MB):
Informacja dla komentujących
Redakcja portalu nie ponosi odpowiedzialności za treści publikowane w komentarzach. Zastrzegamy mozliwość opóźnienia publikacji komentarza lub jego całkowitego usunięcia.