Marka Łaciate przyzwyczaiła nas do kreatywnych i pełnych nietuzinkowego humoru działań marketingowych. Pod hasłem „Mleko Łaciate dobrze chroni przed światłem” startuje kolejna pomysłowa kampania promocyjna tej marki. Tym razem kreacja wykorzystuje wizerunek dobrze znanej krowy Łaciatej i prowadzi nas przez zabawną grę między mlekiem a kartonem. To właśnie kartonowe opakowanie zapewnia mleku doskonałą ochronę przed światłem, dzięki czemu wartości odżywcze mleka są zachowywane przez długi czas. Letnia sceneria reklamy doskonale wpisuje się w nietuzinkowy w formie przekaz.
Działania komunikacyjne rozpoczęły się 23 maja 2013 r. i będą realizowane w telewizji, Internecie i na outdoorze. Spoty telewizyjne z krową Łaciatą w roli głównej zobaczą widzowie najważniejszych stacji o zasięgu ogólnopolskim, m.in. TVP, TVN i Polsatu, jak i stacji niszowych. Z kolei działania internetowe obejmą najważniejsze platformy i witryny wideo VOD: TVN player, Onet, Ipla, At Media Online, Adplayer, WP. Za kreację kampanii odpowiada agencja kreatywna Publicis. Media zaplanował i kupił dom mediowy: MEC. Kampania potrwa do lipca
Łaciate to najbardziej znana i popularna marka produktów mleczarskich w Polsce. Była to pierwsza polska marka spożywcza reklamowana w mediach, na rynku funkcjonuje już 18 lat. Słynie z unikalnej i bazującej na humorze komunikacji marketingowej. Wizerunek Łaciatego jest doceniany na całym świecie – w ubiegłym roku marka otrzymała tytuł Superbrands 2012. Właścicielem marki Łaciate jest SM MLEKPOL z Grajewa.
wtorek, 1 października 2024
czwartek, 10 października 2024
© Copyright 2024, Wszelkie prawa zastrzezone
Komentarze (0)