42-letnia mieszkanka powiatu grajewskiego straciła 7200 złotych, wierząc w fałszywy telefon z informacją o rzekomo zaciągniętych na jej dane kredytach. Pod pretekstem „zabezpieczenia” środków kobieta zainstalowała aplikację i podała oszustce kody BLIK.
Po rozmowie straciła dostęp do konta, a obiecany telefon z banku nigdy nie nadszedł. Pamiętaj! Bank nigdy nie prosi o instalację aplikacji ani podanie kodów BLIK przez telefon. W razie wątpliwości skontaktuj się bezpośrednio z infolinią banku!
KPP w Grajewie
poniedziałek, 5 maja 2025
poniedziałek, 5 maja 2025
I niech traci dalej jak policja nic nie robi z tym
A co do tego ma Policja. Trzeba uruchomić szarek komórki, których niektórym brakuje.
Greg, ciekawe masz myślenie. Jak kogoś ktoś pobije to można powiedzieć, "po co chodził po ulicy"? Albo, "przecież mógł ćwiczyć sporty obronne". Pewnie jesteś policjantem?
© Copyright 2025, Wszelkie prawa zastrzezone