Sport

  • 51 komentarzy
  • 16502 wyświetleń

Kick-Boxing treningi

Kick-Boxing treningi

UKS "WILK" przy Publicznym Gimnazjum nr 1 w Grajewie prowadzi zajęcia Kick-Boxingu z elementami walk formuły K1.

Nowy nabór

Treningi odbywają się w ZSM nr 1, ul. Szkolna 12 G-wo

poniedziałki, środy i piątki w trzech grupach:
- początkujący młodsi (10-14 lat) - godz. 16.30 - 17.30
- początkujący starsi (od 15 lat) - godz. 17.30.18.30
- grupa zawodnicza - godz. 18.30 - 19.30

Zajęcia prowadzi instruktor z uprawnieniami PZKB tel.: 887 143 306

POCZUJ SIĘ BEZPIECZNIE!

sobota, 25 września 2021

Jagiellonia - Lech Poznań 1:0

sobota, 25 września 2021

Akademia Piłkarska Warmia MOSiR Grajewo

Komentarze (51)

ile to kosztuje??

o ile nic sie nie zmieniło to 25 zetaa ;)

ja bym sie zapisała ale troche sie wtydze :P a kto to proawdzi?

Prowadzi to ernest spoko koleś

A ja chodzę i się nie wstydzę! Mam to gdzieś co będą o mnie gadać Ja mam ich w ... !!!!!!!!! w ponidziałek pierwszy trening
nie mogę się doczekać

widziałem pierwszy trening,prowadzacy i trenujacy robia wrazenie, będę ćwiczyc!

w pon trzeba isc

na treningach jest zajebiscie

na treningach jest super pzdr laski moje :) :*:*:*

Nio zajebiście jest na treningach tylko sie troche trzeba pomęczyć

A ten pan Ernest mnie uczy w-f. Taki spoko koles, jezeli ktos chce się wygłupiac to może sobie darowac

a ja sie nie wstydze i nie mam zamiaru chodzic ja wole szachy hihihih

Ile trzeba Bulić ???

dokladnieile trzeba za to zaplacic czy to ejst za darmoche??

30 zeta a nie 25 no ale jest zaje fajnie pozdrowienia dla dziewczyn z kick-boxingu z lo nr 1

nic nie ma za darmo

Jest naprawde świetnie.Pozdrowienia dla wszystkich ćwiczących no i oczywiscie dla przystojnego Pana trenera :)

no a ja dzis ide pierwszy raz::

pozdro dla fajnych lasek ktore chodza w tym roku na kick boxing:) faaaaaaaaaaajne sa:)

No ja bym chciala sie na to zapiasac ale czy juz nie jest zapozno ?? :> Ja sie nie wstydze i nie chce sie wyglupiac.. chcem sie czegos nauczyc :P

niejest zapóżno cały czas przychodza nowe osoby

Jest zajefajnie, chłopcy tez fajni są :)

Ludzie wbijajcie na treningi jest zajebiście;) Spoko towarzycho....a laskii...:) Jesli ktos liczy na obijanie sie to moze o tym ZAPOMNIEĆ!!! I niech sie lepiej nastawia na godzine niezłego wycisku;)

LuDziSssKaaa.. =D Na TrEniNgAch jEst ZajEbiiIiiiiSciEee... =D=D WbijAjCiEee... =D=D nie PozAlujEciE =P PoZdR... Dla WsiEeeCh a SzcZeGolNie DlA KoGoS z zAaWanSoWaNeeeJ =D

ogulnie jest spox !!! tylko zdeka duzo osub chodzi do starszej grópy :/

Na treningi nigdy nie jest za późno, pełen profesjonalizm i przede wszystkim dobre podejście. pierwsze treningi za free.cóż za skuteczność w starciach

dajcie jakieś FOTO z treningu

jezeli ktoś chodził rok temu to wie kto ja

pozdro dla ziomali z treningow

SIEMAA POZDRO DLA WSZYSTKICH DZIEWCYNEK CHŁOPCYKÓW Z KIXBOXINGU ;)

jest spoko chodzę i jest to jedyne zajęcie dla młodzieży w grajewie podziękowania dla pana Ernesta za sobotę

Dzieki wszystkim za sobote:* bylo zajebiscie:)

Dzieki wszystkim za sobote:):*

heheh dzieciaki:P,pozdrowienia dla daruchy z piaskow:)

Siema wszystkim powiem tak nic nie ma za darmo ale bardzo się opłaca chodzic na kin boksing bo z tego bardzo dużo można wynieśc pierwszy ten rok chodze i będe cały czas chodził bo naprawde się opłaca i na dodatek jeszcze mam w-f z Ernestem i bym chciał miec jeszcze przez 3 lata w innej szkole w wojwwodzinie.

spono juz wrocil , fajnie ;p co u cie slychowac ?:p paap

Serdeczne pozdrowionka dla Daniela.P.S. powodzenia w rehabilitacji kolanka:)

Ok ja też zapisze swego syna !!

Do MODERATORA. Prosze wyrzucac z tekstu w brzydkie, nie cezurowane slowa!!!!!!!!> Co to za robota, zeby swiat czytal wulgaryzmy!!!!!!!!!!!!!!
Wstydddddddd

ciekaw jestem ile to kosztuje czy ktoś może pomóc. prosze

Ja już chodziłam na to ale przestałam i trochę zaluje ale coz tyle wolnego se zrobilam ze teraz nie dam rady. A walczycie juz miedzy ssoba

na treningii nigdy nie jest zapóżno nadrobisz zaległosci :O)

pozdro da wszystkich,ktorzy chodzo na trening

Na treningach jest suuuuper:) Jeśli ktoś lubi sport i chce przy okazji nauczyć się czegoś pożytecznego naprawde warto poświecić te kilka godzin w tygodniu, zamiast siedziec przed TV.Pozdro dla wszystkich ćwiczacych:)

pozdrowienia dla najlepszego trenera pod słonce! jest naprawde najlepszy bo to nie lalus trzymaj sie ernest tu twoja fanka

i ile to wreszcie kosztuje...??

mam pytanie bardzo obijają na pierwszych lekcjach i ile to kosztuje bo chciałabym sie zapisac ale sie troche boje
prosze niech ktos odpowie

kosztuje 30zł a o obijanie sie niebój jest spoko naprawde :)

tanio macie,ja w wawie trenuje pare lat i place 70 zl,pzdr

Informacja dla komentujących
Redakcja portalu nie ponosi odpowiedzialności za treści publikowane w komentarzach. Zastrzegamy mozliwość opóźnienia publikacji komentarza lub jego całkowitego usunięcia.