Kraj

  • 1 komentarzy
  • 2373 wyświetleń

Kampania „Dobre łaciate”

Kampania „Dobre łaciate” zdobywa brązową statuetkę Effie

 

Przygotowana przez dom mediowy Mediaedge:cia kampania promująca mleko UHT Łaciate na zlecenie firmy SM Mlekpol, została nagrodzona brązową statuetką Effie 2009. Wiosną br. ta sama kampania zdobyła już Grand Prix i nagrodę główną za innowacyjne wykorzystanie internetu i mediów interaktywnych w Konkursie Media Trendy 2009.

 Organizowany od 10 lat w Polsce konkurs Effie wyróżnia te firmy – agencje reklamowe i domy mediowe - które osiągnęły najwyższą efektywność prowadzonych kampanii. Jego organizatorem jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.

 Kampania „Dobre łaciate” została przeprowadzona jesienią 2008 roku, w okresie od września do grudnia. Podstawowym celem kampanii było uzyskanie wzrostu sprzedaży mleka UHT oraz zbudowanie pozytywnego wizerunku marki, która potrafi aktywnie zaangażować konsumenta. Wybrano dwa główne kanały komunikacji – telewizję i działania w Internacie. Na potrzeby kampanii został opracowany specjalny interaktywny serwis „krowy łaciate live” promowany przez portal o2.pl. Akcja była szeroko komentowana i wzbudzała duże zainteresowanie.

 Cele zostały osiągnięte. Sprzedaż mleka Łaciatego w okresie od września do grudnia 2009 wzrosła o 8 proc, pomimo równoczesnego ogólnego spadku rynkowego tej kategorii produktów.

 

Komentarze (1)

hehe znam to z reklamy te dobre laciate

Dodaj zdjęcie do komentarza (JPG, max 6MB):
Informacja dla komentujących
Redakcja portalu nie ponosi odpowiedzialności za treści publikowane w komentarzach. Zastrzegamy mozliwość opóźnienia publikacji komentarza lub jego całkowitego usunięcia.