niedziela, 26 czerwca 2022

Wiadomości

  • 19 komentarzy
  • 15790 wyświetleń

Głupi żart nastolatka

Dzisiaj policjanci z Radziłowa „namierzyli” nastolatka, który dla żartu zadzwonił do Dyżurnego Państwowej Straży Pożarnej w Grajewie informując, że udusił żonę. 16- latek odpowie teraz przed sądem rodzinnym i nieletnich.

Nastolatek odpowie za głupi żart   
27 stycznia około godziny 18:00 do dyżurnego policji zadzwonił dyżurny Państwowej Straży Pożarnej i zgłosił, że przed chwilą odebrał telefon od mężczyzny, który powiedział: "udusiłem żonę” i się rozłączył. Dyżurny straży poinformował policjanta, że mężczyzna dzwonił z budki telefonicznej z miejscowości Słucz. Natychmiast do działania przystąpili funkcjonariusze z Radziłowa. W trakcie wykonywanych czynności ustalili, że dzwoniący to 16-letni mieszkaniec Słucza.

Chłopak na początku zaprzeczał, aby dzwonił na numer alarmowy straży, jednak w konsekwencji przyznał się do wybryku. 16-latek nie potrafił racjonalnie wyjaśnić przyczyn swojego postępowania. Tłumaczył, że był to głupi żart. Twierdził, że bawił się w ten nierozsądny sposób bo chciał sprawdzić, co się będzie działo. „Żartowniś” za spowodowanie fałszywym alarmem niepotrzebnych czynności służb policyjnych odpowie przez sądem rodzinnym i nieletnich - sierż . Ewa Jabłońska




niedziela, 26 czerwca 2022

Piknik w Radziłowie (26.06)

Komentarze (19)

Dawno juz czegos takiego nie było. Pozdro pomysłui portfelu rodzicuw :D:D Ciekawe ile zaplaco grzywnej

A tyłek jemu porządnie pasem przetszepac!!!

przesada, żeby tak odrazu da Sądu.. i bez tego ma nauczkę, wstyd i np. mógłby dostać mandat..

Dzięki rozsądkowi dyżurnego straży nie było problemu z lokalizacją dowcipnisia. Szesnastolatkowi należy się pała z informatyki. Nie wiedział, że namierzenie telefonu w tych czasach to pestka. Musiał przeprowadzić doświadczenie - teraz będzie wiedział.

Słucz wioska nie ma internet to niech gra w tibiie tylko tera to robi moździerz a takie żarty to przesada pozdroo

ach ta dzisiejsza młodzież...

co za plagus.. zal mi go

ten cały bohater to na pewno Pawełek albo Piotruś F. Coraz to nowe głupoty wymyślają szajbusy.

nudził się bo co w tym SŁUCZU ROBIĆ patrzeć na tych co są codziennie zalani skąd ma brać przykład ta wieś się wyludnia młodzież za granicą pozostali to emeryci i bezrobotni ofiary PGR ów państwo o nich zapomniało.Chciał spróbować zadzwonić a że nie miał za co to zadzwonił na alarmowy

ale z was wszystkich pajace czytam to to az zal kacy co to robia to po prostu dzieci którymi nie zajmują sie rodzice i to oni sa wszystkiemu winni niech sie o\interesuja tym co robia ich dzieci a nie tylko zagonic ich doi roboty bo tak wlasni9e jest na wioskach dziecko to tania sila robopcza

Haha pogratulować tylko pomysłowości! P.S. ASdasd gratuluje znajomości ojczystego języka :D

Jestem za tym zeby gnojek dostal kare!!! Morderstwo to powazna sprawa z tekich rzeczy sie nie zartuje, ale tak to jest jak dzieci maja wszystko czego tylko zapragna wtedy glupoty im w glowach. No coz glupoty sie nie wyleczy.Pozdrawiam!!!

A co to za chłopak zadzwonił wie ktoś ?

do znany nie lubiany jak nie znasz tej wsi to nie zabieraj głosu do jakiej roboty mają zagonić dzieci jak tam rodzice są bezrobotni ze wszystkich wypowiedzi twoja była najbardziej pajacowata

zasraniec jakis . sprac mu tylek!

brawo dla dyżurnego straży pożarnej za rozwagę i natychmiastowe działanie ... takich strażaków nam trzeba :D

a ty A pleciesz bzdury jak zadko ktury niemiał co zajarac i umierał z nudów wiec zadzwonił

zlać żartownisia

Dodaj zdjęcie do komentarza (JPG, max 6MB):
Informacja dla komentujących
Redakcja portalu nie ponosi odpowiedzialności za treści publikowane w komentarzach. Zastrzegamy mozliwość opóźnienia publikacji komentarza lub jego całkowitego usunięcia.