niedziela, 5 grudnia 2021

Wiadomości

  • 5 komentarzy
  • 7377 wyświetleń

e-Grajewo w 2003

Szanowni Państwo – początek Nowego Roku sprzyja różnego rodzaju podsumowaniom.

e-Grajewo również pokusiło się o małe zestawienie dokonań w minionym roku.

Strona e-Grajewo została po raz pierwszy opublikowana 08 lipca 2003r.

Od początku tworzona była z przesłaniem aby jak najlepiej spełniać Państwa potrzeby. Staraliśmy dotrzeć do wszystkich którzy mogli by pomóc w rozwoju komercyjnego Portalu o Grajewie i okolicach. Portalu niezależnego od jakichkolwiek nacisków i „sponsorów”. Spotykaliśmy się z osobami reprezentującymi różne środowiska i poglądy zapraszając ich do współpracy. Cały czas pracujemy nad ulepszeniem i wzbogaceniem Portalu e-Grajewo o różne działy. Dziękujemy wszystkim internautom którzy są z nami od samego poczatku to dzięki wam odnajdujemy siłę aby tworzyć codziennie coś nowego. Życzy wszystkim w Nowym Roku szybkiego i taniego dostępu do internetu oraz dużo, dużo zdrowia.

Redakcja

e-Grajewo

Poniżej przedstawiamy cześć statystyki odwołań do strony e-Grajewo

więcej...

Komentarze (5)

A gdzie są pokaane wykluczone hosty? haha - takich pewnie nie ma! Bo wasze wykresy i odwiedziny zmniejszyłyby się o ponad połowe, gdybyście nie brali pod uwage samych siebie hahaha - gratuluję!

ale ściebie enternauta!!! hoho

Nie oszmieszajcie sie tymi statystykami tez se moge zrobic "takie" i w stawic na strone. "takie" raczej nie takie tylko ładniejsze lepsze ale nie o to chodzi ... ja sie patrze na ten obrazek i ja nie wiem co to ma byc ... przemyslcie to pozdro

popieram zdanie internauty i zrobcie cos z tymi obrazkami sa tak "wielkie" ze az.... (tu brak mi slow do opisywaniua moich uczuc)

ja na [przyklad patrzę na jeden z tych obrazków {powiekszam to} - WIDZE srednio 58tys miesięcznie! jak piszesz polowę z tego nawet niech zalicza im "z kosmosu" to do mnie przemawia jesli ok 3tys osob mieisecznie, na piec mies dzialalnosci to jest cos....

Informacja dla komentujących
Redakcja portalu nie ponosi odpowiedzialności za treści publikowane w komentarzach. Zastrzegamy mozliwość opóźnienia publikacji komentarza lub jego całkowitego usunięcia.