Nowa kampania reklamowa Śmietanki Łaciatej.
Śmietanka Łaciata doskonała do deserów! - To idea kreatywna spotu reklamowego Śmietanki Łaciatej 30%, którego emisja rusza w telewizji i intrenecie. Celem kampanii realizowanej pod hasłem „Dobra Łaciata” jest kształtowanie świadomości konsumentów na temat naturalności i walorów użytkowych Śmietanki Łaciatej.
To kolejne z serii działań marketingowych marki Łaciate zrealizowane w odpowiedzi na rosnącą świadomość kulinarną Polaków, którzy coraz częściej eksperymentują w kuchni - powiedziała Ewa Gromadzka, menadżer działu Marketingu SM Mlekpol – spot reklamowy zdradza konsumentom sekret doskonałego deseru – dodaje.
Spoty reklamowe 30” i 15” wyemitują główne stacje telewizyjne oraz kanały tematyczne. Równolegle z kampanią TV, prowadzona będzie kampania spotowa na portalach kobiecych i kulinarnych w internecie. Kreację kampanii opracowała agencja reklamowa G7. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.
Łaciate to najbardziej znana i popularna marka produktów mleczarskich w Polsce. To pierwsza polska marka mleka na rynku. Reklamowana w mediach już do 18 lat. Słynie z unikalnej i bazującej na humorze komunikacji marketingowej. Wizerunek Łaciatego jest doceniany na całym świecie – w ubiegłym roku marka otrzymała tytuł Superbrands 2012. Wychodząc naprzeciw potrzebom konsumentów, ciągle poszerza portfolio produktów o nowe kategorie i samki. Właścicielem marki Łaciate jest SM MLEKPOL z Grajewa.
Agencja PR First Communiction
Komentarze (0)