Końcówka grudnia to nie tylko podsumowania i raporty, ale przede wszystkim czas, w którym wzajemnie się obdarowujemy i wręczamy prezenty pracownikom z okazji Bożego Narodzenia. Badania pokazują, że rokrocznie wydajemy na Boże Narodzenie coraz więcej. W 2019 było to już ponad 1500 złotych, co często wykracza poza możliwości budżetowe wielu rodzin.
Dlatego doskonałą formą gwiazdkowego prezentu będą bony dla pracowników. Jest to uniwersalna i tradycyjna nagroda, dzięki której pracownik sam zdecyduje, na co przeznaczy środki, wybierając konkretny prezent. Nie narzucamy się ze sztampowymi rozwiązaniami, postępujemy zgodnie z obowiązującymi zasadami savoir-vivre, ponadto nie przekraczamy ram powszechnie przyjętych reguł, które mogłyby naruszyć w niezamierzony sposób pewne zawodowe bariery. Aby uniknąć takich wizerunkowych wpadek, coraz więcej przedsiębiorców decyduje się na rozwiązania bardziej uniwersalne.
Zmotywowany, zadowolony i lojalny zespół to fundament każdego biznesu. Budując pozytywną relację pomiędzy pracownikiem i jego przełożonym wręczającym dodatkowe bony świąteczne, stawiamy fundamenty pod późniejszą, bardziej owocną współpracę. Pozwala to wprowadzić przyjazną atmosferę.
Święta to zatem dobry czas, aby integrować cały zespół, co w dobie pandemii jest dużo trudniejsze do zrealizowania. Wiele firm przeszło w zdalny tryb pracy, co sprawia, że jeszcze większym wyzwaniem jest dbanie o dobre relacje i integrację między pracownikami. Zmotywowany pracownik znacznie lepiej czuje się w zespole, a to przekłada się na jego wydajność. Lojalność firmy wobec zatrudnianych osób jest odwzajemniania, co pozwala na budowę silnego, sprawdzonego zespołu, który umacnia pozycję firmy. Każde przedsiębiorstwo bowiem tworzą ludzie, bez których zaangażowania biznes nie będzie się rozwijał.
poniedziałek, 25 listopada 2024
poniedziałek, 25 listopada 2024
© Copyright 2024, Wszelkie prawa zastrzezone
Komentarze (0)